Pione Sisto

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Pione Sisto

Indlæg af Vijen »

For helvede, det er alt der er at sige.

https://www.bt.dk/superligaen/bt-afsloe ... med-chefen

Danand123

Re: Pione Sisto

Indlæg af Danand123 »

Ja, øv. Lyder til der har været meget disharmoni i denne sæson. Kaba, Evander, Michael Andersson og hvad med Jesper Hansen nu.

Måske er mere kommet frem end normalt, men det her kræver en stærk Priske.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nu ved vi jo kun det der står i artiklen.

Måske er det noget nyt for os, i og med vi normalt har solgt vores profiler men denne gang har holdt på rigtig mange. Der kan være mange egoer på sådan et hold, selvom vi gerne vil snakke hold så er det jo reelt alles kamp mod alle om de 11 pladser på holdkortet. Det er ikke serie 5 men Superligaen. Måske Sisto kæmper for sin plads i hierarkiet og føler han er nødt til at markere sig. Det er nok en verden vi andre har svært ved at forstå. Det er trænerteamets opgave at sørge for at balancere egoerne.

Sander

Indlæg af Sander »

FCM er jo en stor familieklub - så alt løser sig med kærlighed.

En anden sag er jo Jesper Hansen.

Steinlein og Ankersen er dem med de store hjerter.

Det hele er bare en god historie det med familien - som er nemt at gennemskue.

MFKM

Indlæg af MFKM »

En enkelt fejl er ligegyldig. Spørgsmålet er hvordan han håndterer det fremover.

Hvis der ingen attitude problemer er fremover, så betyder det her intet for mit syn på Sisto. Han er stadig en af vores absolut bedste spillere. Jeg håber han bruger pausen til at finde tilbage til sot topniveau - så kan jeg nemt leve med han har sat over i en kamp mod Vejle.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Der er vel ingen, der kan være helt overrasket over, det kræver tilvænning for både holdet og Sisto. Jeg har i al fald hele tiden tænkt, det ville kræve noget særligt at forløse ham helt og fuldt - givet hans personlighed og de udfordringer han kæmper med. Han er på godt og ondt en særlig spiller. Mao. der er en årsag til han er tilbage hos os i superligaen. På den måde - og uanset han er tidligere fcm dreng - så minder han meget om den type, Graversen og Steinlein er så glade for i det hele taget: uforløste potentialer.

Respekt for at Priske tager konsekvensen. Jeg er enig med MFKM i, at det afgørende bliver, hvordan han håndterer det.

JBT

Indlæg af JBT »

Synes det er direkte uprofessionelt af Sisto, at opføre sig som en særling, hele tiden.
Fair nok at have nogle problemer at tumle med i en rum tid, men derfra må man også komme videre, især med så store lønsummer, der tjenes. Det jo ikke fordi, han ikke vejledes på vejen - mentalt, kost osv.
Han kommer altså fra et middel godt hold Spanien i form af Celta, der også har spillet europæisk - så skal man også snart til at vise, at man er holdets stjerne i FCM. Det har nærmere lugtet af penistransfer overfor FCK i stedet, på nuværende tidspunkt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Noget andet. Piones plads på holdet. Kan forstå han gerne vil spille 10eren, det stod ihvertfald i en avis. Det kan han sikkert også fint gøre. Men jeg tror egentlig både FCM og Sisto ville få mere ud af at han blev på kanten. Han er en fantastisk gennembrudsspiller og det får han plads til på kanten, han får i mine øjne også bedre muligheder for at komme til afslutninger herfra.
Hvis han vil på landsholdet igen, så er vejen til en 10er plads væsentlig længere end til den plads på kanten han har haft.

JBT

Indlæg af JBT »

Så længe sisto ikke har mere fart i sig, og vil bibeholde hans 20 berøringer hver gang han har den, forstår jeg godt han vil spille derinde.

Faktum er at Sisto ikke er bedre end seneste start 11 lige nu, og har ikke været det længe. Ikke at han falder særligt meget mere igennem end andre i offensiven, men tag fx Gustav, han har langt mere vilje og ærgerrighed i sig. Og det belønnes naturligvis.

At fx Kaba spiller endnu, er så bare mangel på bedre samt et dyrt prisskilt, for self skal man have ham skippet og holde bare en smule penge hjemme..

Besvar