DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Indlæg af CasperA »

Man kan virkelig bare se, hvor meget Paulinho betyder for vores spil. Der er en helt anden dynamik over vores offensiv, når han er med.

Igboun
Indlæg: 108
Tilmeldt: 28. sep 2013, 13:17
Geografisk sted: København

Re: DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Indlæg af Igboun »

Generelt løftede alle sig i dag. Spillet var meget hurtigere end ellers og alle bød ind. Sisto markant bedre, gjorde det simple i dag. Men var alligevel udslagsgivende. Isaksen farlig konstant. Han ved nu altid hvor målet er.

Det ser ud til at alle har fået et løft og vi er klar til FCK

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Indlæg af Steffen am »

Hva' så, skal vi have fyret det trænerteam eller hvad? ;)



Ved ikke om det var på en lidt billig baggrund, men vel måske forårets bedste kamp?
Fed kamp, fed resultat, og endda med god fordeling af kræfterne.

Og noget nemmere nu at være optimistisk (igen) for foråret.

Og Pokalturneringen.
Spændende med lodtrækningen i morgen.

Midtjylland
Randers
SønderjyskE/Fremad Amager
B.93/AGF

Halkjær
Indlæg: 68
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Indlæg af Halkjær »

Det var dejligt at se Isaksen, Paulinho, Sery Larsen og Anderson. De bragte alle fremragende energi.

Især ift til offensiven får det mig til at tænke om holdet kan nære Sisto, Dreyer og Evander på samme tid. Jeg drømte hele Champions League om at de skulle sille sammen og ramme niveau. De er alle individuelt nogle af de bedste i DK, men de vil meget det samme, samme positioner, stationære, ind i banen. Anderson når dem ikke til sokkeholderne på teknik eller kvalitet, men han tager en masse løb og skaber dynamik. Det har holdet manglet længere fremme i banen.

Er det for store konklusioner at drage fra en kamp mod et reservespækket OB hold?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Indlæg af Stoffer »

Ikke nogen fantastisk præstation men holdet fik stoppet blødningen ifht. præstationer.

Der er fortsat markante problemer, som jeg synes blev maskeret af at OB ikke kom med særlig meget. De to største probllemer er: Presset sidder ikke og gennembruds- og afslutningsspillet virker ideforladt og/eller uden kvalitet fra de involverede. Jeg synes også fortsat der er store problemer i fase 2.

På den gode side så tillader man ikke mange chancer imod førend kampen er afgjort. Der bliver scoret i forbindelse med nogle standarder - mod et hold som ikke er ueffent i den disciplin.

Overordnet er jeg ikke videre fortrøstningsfuld pbga. denne kamp. Der er fortsat lang vej.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Indlæg af Stoffer »

Halkjær skrev:
10. mar 2021, 23:26
Det var dejligt at se Isaksen, Paulinho, Sery Larsen og Anderson. De bragte alle fremragende energi.

Især ift til offensiven får det mig til at tænke om holdet kan nære Sisto, Dreyer og Evander på samme tid. Jeg drømte hele Champions League om at de skulle sille sammen og ramme niveau. De er alle individuelt nogle af de bedste i DK, men de vil meget det samme, samme positioner, stationære, ind i banen. Anderson når dem ikke til sokkeholderne på teknik eller kvalitet, men han tager en masse løb og skaber dynamik. Det har holdet manglet længere fremme i banen.

Er det for store konklusioner at drage fra en kamp mod et reservespækket OB hold?
Jeg synes ikke, Anderson er så langt efter Evander, som du beskriver her. De to er direkte konkurrenter, men han spiller næsten aldrig kant længere, så jeg synes ikke, det giver mening at sammenligne ham med Dreyer og Sisto.

Der skal nye boller på suppen, og et træk kunne være at lade Anderson spille i stedet for Evander. Det skal ikke lyde sådan her, at Evander alene er skyld i problemerne lige nu. Det er slet slet ikke, det jeg taler for. Men vi har bare ikke nogen reelle alternativer til fx Frank - som virkelig også kæmper med tingen, jeg synes faktisk vi taler for lidt om, hvor store problemer han har. Og Mabil er også længere efter Sisto end Anderson er efter Evander imo.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Indlæg af Lupus1999 »

FC Midtjylland - SønderjyskE
AGF - Randers FC

Spilles 8. april med returkamp ugen efter.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: DBU Pokal KF/2: Midtjylland - OB

Indlæg af SimonH »

Lupus1999 skrev:
11. mar 2021, 20:59
FC Midtjylland - SønderjyskE
AGF - Randers FC

Spilles 8. april med returkamp ugen efter.
Kampene ligger lige efter runde 23 og 24.

Besvar