FCM Vs FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer

Re: FCM Vs FCN

Indlæg af Stoffer »

oros skrev:
21. dec 2020, 22:21
Vijen skrev:
21. dec 2020, 20:04
Jeg syntes, at netop de to kommentatorer ofte er meget negative omkring FCM spillere.

Evander har ikke gjort noget galt i denne kamp, alligevel skal han skydes på i flere omgang. Blandt andet noget sludder med at han ikke virker glad når han spiller. Jeg ser en spiller der er dybt koncentreret om sin opgave.
Mht negative kommentatorer, så er det nu værre, med Werge og Frimann. Tøffe forsvarer faktisk FCM fra tid til anden. Således også i aften hvor medkommentator mente dommerens linje var til fordel for FCM - lige efter et potentielt frispark til netop FCM.
Det er intet mindre end latterligt, at man ikke kan mute kommentatorerne. Jeg ser 9/10 gange kampene uden kommentatorer (og dermed lyd), og den ene gang er, hvis det er discovery. Det er en hån, hvad Viasat leverer.

--

Nå, om kampen.

Perfekt måde at gå til pausen - men FCN står også svagt i billedet. Jeg er i tvivl, om det er hønen eller ægget, men jeg hælder til, det er fcn som er mest dårlige mere end presset fungerer perfekt. Presset fungerede godt, men det var langtfra perfekt.

Til gengæld er drengene bare giftige, når de har plads at spille ind i. Det er ikke meget, der bliver skabt mod et organiseret forsvar, men mængden af omstillinger mod et uorganiseret forsvar gør det ligegyldigt. FCN skal prise sig lykkelige for Vindahl. Det kunne være blevet en snitter, hvis man får afsluttet tre-fire angreb bedre.

Jeg ved ikke, om det er mærkværdigt, men jeg var allermest imponeret af Erik og Scholz. De er ikke på en let opgave, men de løser det hele med ophøjet ro - og når jeg ovenfor skriver, vi primært skaber noget mod et uorganiseret forsvar, så er det også fordi vi har tålmodighed og ambition i fase 1 i lange træk. Det er jeg glad for, den variation i fase 1 skal til for et tophold.

Cools og Paulo spiller igen en god kamp. Det har virkelig gjort noget spændende for vores spil med de positioner, backs tager, og den kvalitet de leverer på indlæg (så kan vi altid snakke om raten af høje indlæg, men lige nu leer Duncan sidst). Men andre spiller også godt, så jeg vil ikke nævne alle. Men målet fra Dreyer er bare fantastisk - vi har snakket meget om ham, men man kunne jo blive ved. Kan vi overhovedet holde på ham vinteren over?

På den negative side så slider alle vores kanter med deres spil (minus Dreyer). Sisto gjorde tingene unødigt komplicerede, fordi han gerne ville skabe det store. Mabils indskiftning gav brænde til bålet, som hans kritikere med en vis ret har bygget ifht. spillet på bolden. Isaksen lykkes ikke. Jeg håber, at hvile kan hjælpe nogle af de drenge, vi skal simpelthen se mere kvalitet fra vores kanter.

Evander spiller ikke en dårlig kamp, men det er alligevel værd at knytte en kommentar til ham - hvad er der dog sket? Det kører bare ikke for ham i spillet med bolden. Jeg synes, han gør det nogenlunde i spillet uden bold, men det bliver nok aldrig en standout kvalitet for ham. Når han så ikke viser sine kvaliteter ifht. at modstå og vende på pres og spille sine afleveringer i fase 2 og 3, så er han en ret ordinær spiller.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Stoffer skrev:
22. dec 2020, 08:39

Det er intet mindre end latterligt, at man ikke kan mute kommentatorerne. Jeg ser 9/10 gange kampene uden kommentatorer (og dermed lyd), og den ene gang er, hvis det er discovery. Det er en hån, hvad Viasat leverer.

--
Ja på dplay appen kunne man engang vælge med eller uden kunstig tilskuerlyd. Så teknisk kan det løses.

Jeg vil gerne tilslutte mig ønsket om at slå de hjernedøde kommentatorer fra.

Men de er nok bange for deres job for jeg tror mange fand vil vælge det fra. De neutrale seere vil nok foretrække kommentator lyd.

Et sjovt forslag kunne være 2 lydspor hvor hver klub kunne stille med sin egen kommentator.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

oros

Indlæg af oros »

Le Compte skrev:
22. dec 2020, 08:58
Stoffer skrev:
22. dec 2020, 08:39

--
Ja på dplay appen kunne man engang vælge med eller uden kunstig tilskuerlyd. Så teknisk kan det løses.

Jeg vil gerne tilslutte mig ønsket om at slå de hjernedøde kommentatorer fra.

Men de er nok bange for deres job for jeg tror mange fand vil vælge det fra. De neutrale seere vil nok foretrække kommentator lyd.

Et sjovt forslag kunne være 2 lydspor hvor hver klub kunne stille med sin egen kommentator.

Man burde bare kunne forvente neutrale, professionelle kommentatorer, der ved, hvad de taler om.
Prisen for at kunne se SL, er da høj nok til, at man skulle kunne forvente det. Som det er nu, får vi som regel to inkarnerede KØBENHAVNERE, der pludrer løs på det, der mest af alt lyder som lokal kanal. Det er under al kritik.

Besvar