R12: OB - FC Midjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Lund7400 »

Hvad var det i øvrigt for et elendigt indhop af Mabil. Han har jo slet ikke aggressiviteten og sulten, han laller bare rundt.

Pisse frustrerende at smide 4 point på tre kampe. Vist godt der snart er julepausen.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Vijen »

Dreyer ser noget træt ud og MA har ikke spillet til at være Wing.

Vi har brug for en ny Wing i transfervinduet.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Enig i at de fire point er unødvendige at smide...kan bedre acceptere nederlaget i Nordsjælland.

Isaksen er ej heller imponerende i dag.

alltafdk
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. aug 2019, 21:16

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af alltafdk »

Vijen skrev:
14. dec 2020, 21:02
Dreyer ser noget træt ud og MA har ikke spillet til at være Wing.

Vi har brug for en ny Wing i transfervinduet.

Haha er du helt væk
Vi har Sisto, Isaksen, Dreyer,Mabil, MA og du vil have ny Wing?

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Lund7400 »

Sagde Oliver Lund lige at OB var bedst i første halvleg? Han har headet til for mange bolde...

Når man ser nogle af de farlige situationer igen, er det super ærgerligt at særligt Dreyer ikke er mere koldblodig i dag. Han bør omsætte minimum til et mål eller en assist måske sågar to.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Lund7400 skrev:
14. dec 2020, 21:09
Sagde Oliver Lund lige at OB var bedst i første halvleg? Han har headet til for mange bolde...

Når man ser nogle af de farlige situationer igen, er det super ærgerligt at særligt Dreyer ikke er mere koldblodig i dag. Han bør omsætte minimum til et mål eller en assist måske sågar to.
0,3 mod 1,8 i XG

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af tatoo »

OB var godt nok ringe idag. Det er utroligt at man som OB på hjemmebane ikke magter/tør at angribe. Der er generelt for mange hold i ligaen der spiller for at undgå i stedet for at opnå. Nogle hold magter ikke at komme frem på banen, og så er der vel 3 hold der VIL angribe og trods alt vil vinde kampene.

Idag var det ikke godt fra vores side, men alligevel godt nok til at vi burde have vundet. Men den sidste afgørende aflevering kiksede i for mange tilfælde. Bedst er vores midterforsvar igen og Onyeka og Kaba. Cajuste havde ikke nogen god kamp, og jeg synes Drejer idag mangler det sidste i sit spil. Cools er godt nok shaky, men alligevel kommer der mere offensivt fra ham end Joel.

MA havde nok passet bedre ind på OB´s hold idag. Jeg siger det igen - der er INTET output fra ham. Han er total alibi spiller. Det er bare ikke nok at løbe rundt og lave frispark. Han har en position hvor han skal bidrage offensivt, og det gør han bare IKKE.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af tatoo »

alltafdk skrev:
14. dec 2020, 21:05
Vijen skrev:
14. dec 2020, 21:02
Dreyer ser noget træt ud og MA har ikke spillet til at være Wing.

Vi har brug for en ny Wing i transfervinduet.

Haha er du helt væk
Vi har Sisto, Isaksen, Dreyer,Mabil, MA og du vil have ny Wing?
Ret beset har vi kun Sisto og Dreyer. Mabil er i forfald, Isaksen mangler en hel del, og MA har jeg ytret min mening om. Så vi kunne godt bruge en rigtig god kantspiller.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Kim »

Dagen derpå!

Jeg forstår ikke rigtig at Priske skifter så sent - jeg ville gerne både have set mabil og sisto før på banen langt tidligere, gerne for en MA og en AD, der begge i dag havde det svært - hænger det sammen med at vi torsdag så starter med både Sisto og Mabil på banen?

Med det jeg så i dag er jeg sikker på vi som minimum spiller lige op med FCK, og vil også tro vi kan nappe dem i pokalen, det kunne være et godt søm at sætte for selvforståelsen inden juleferie - i suppen har vi en svær hjemmekamp tilbage mod hurtige FCN - heldigvis spiller vi på græs og ikke på kunst, men stadig tænker jeg denne kamp bliver fifty/fifty...

/Kim

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Matjavsen »

Kim skrev:
15. dec 2020, 10:30
Dagen derpå!

Jeg forstår ikke rigtig at Priske skifter så sent - jeg ville gerne både have set mabil og sisto før på banen langt tidligere, gerne for en MA og en AD, der begge i dag havde det svært - hænger det sammen med at vi torsdag så starter med både Sisto og Mabil på banen?

Med det jeg så i dag er jeg sikker på vi som minimum spiller lige op med FCK, og vil også tro vi kan nappe dem i pokalen, det kunne være et godt søm at sætte for selvforståelsen inden juleferie - i suppen har vi en svær hjemmekamp tilbage mod hurtige FCN - heldigvis spiller vi på græs og ikke på kunst, men stadig tænker jeg denne kamp bliver fifty/fifty...

/Kim
Vi giver 1.40 på mandag, kampen er langt fra 50/50, nok nærmere 70% for en sejr

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af 6256 »

Kim skrev:
15. dec 2020, 10:30
Dagen derpå!

Jeg forstår ikke rigtig at Priske skifter så sent - jeg ville gerne både have set mabil og sisto før på banen langt tidligere, gerne for en MA og en AD, der begge i dag havde det svært - hænger det sammen med at vi torsdag så starter med både Sisto og Mabil på banen?

Med det jeg så i dag er jeg sikker på vi som minimum spiller lige op med FCK, og vil også tro vi kan nappe dem i pokalen, det kunne være et godt søm at sætte for selvforståelsen inden juleferie - i suppen har vi en svær hjemmekamp tilbage mod hurtige FCN - heldigvis spiller vi på græs og ikke på kunst, men stadig tænker jeg denne kamp bliver fifty/fifty...

/Kim
Priske nævnte i går, at der ikke var mere end 30 minutter i Sisto grundet hans skade.
Man begynder at fornemme, at der har været mange kampe i efteråret, hvor flere spillere ser trætte ud, sæligt Dreyer tænkte jeg på i går og jeg forstår heller ikke, at han ikke blev taget ud tidligere. Når det så er sagt, så skaber vi jo nok til at vinde kampen i går, hvilket i sig selv er ret vildt, når vi for mig at se, vel egentlig kun spiller en kamp på 80 %.
Det bliver spændende på torsdag, og jeg håber vi napper den. Jeg tænker vi nok skal kunne motivere os til en pokalkamp i Parken.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: R12: OB - FC Midjylland

Indlæg af Saemala »

Kim skrev:
15. dec 2020, 10:30
Dagen derpå!

Jeg forstår ikke rigtig at Priske skifter så sent - jeg ville gerne både have set mabil og sisto før på banen langt tidligere, gerne for en MA og en AD, der begge i dag havde det svært - hænger det sammen med at vi torsdag så starter med både Sisto og Mabil på banen?

Med det jeg så i dag er jeg sikker på vi som minimum spiller lige op med FCK, og vil også tro vi kan nappe dem i pokalen, det kunne være et godt søm at sætte for selvforståelsen inden juleferie - i suppen har vi en svær hjemmekamp tilbage mod hurtige FCN - heldigvis spiller vi på græs og ikke på kunst, men stadig tænker jeg denne kamp bliver fifty/fifty...

/Kim
Sisto er stadig ikke helt klar, og der blev udtalt at han ikke skulle have mere end en halv time. Mabil har været dårlig offensivt længe, så har svært ved at se, at han skulle have haft ændret noget.
Høvdingen af Herning

Besvar