CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af ABT »

Awer Mabil har jo et fuldstændig skandaløst niveau. For anden kamp i streg skal han plukkes i pausen. Trist.
/ ABT

Billede

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af MFKM »

Hvor er det bittert vi igen igen igen dummer os i starten.

God første halvleg, hvor vi spiller stort set lige op med Liverpool.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af SimonH »

Cajuste og Evander løfter holdet. Mabil er rædselsfuld og teknisk udfordret.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af JBT »

Hvorfor spiller man ikke europæisk, og stiller op som i Atalanta? Skulle man sgu gøre i alle internationale kampe. Self kan man spille med andre udtryk.

Det er så latterlig dårligt at lave sådanne børnefejl, at man næste burde udelukkes på højeste niveau.

Mht kampen: Awer er en stor tegning (og har været det længe), resten af holdet spiller fint.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af Lupus1999 »

Ja, på baggrund af Mikael Andersons super kamp i Bergamo, så havde han fortjent pladsen på bekostning af Mabil.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af MFKM »

JBT skrev:
9. dec 2020, 19:52
Hvorfor spiller man ikke europæisk, og stiller op som i Atalanta? Skulle man sgu gøre i alle internationale kampe. Self kan man spille med andre udtryk.

Det er så latterlig dårligt at lave sådanne børnefejl, at man næste burde udelukkes på højeste niveau.

Mht kampen: Awer er en stor tegning (og har været det længe), resten af holdet spiller fint.
Er det opstillingen der gør at Scholz og Erik taber hovedet i 1. Minut? Vi har spillet en fornuftig halvleg.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af MFKM »

Er det ikke en kæmpe VAR skandale? Hold da op det lignede en offside!

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af MFKM »

MFKM skrev:
9. dec 2020, 20:17
Er det ikke en kæmpe VAR skandale? Hold da op det lignede en offside!
Det var det så tydeligvis ikke. Godt arbejde af VAR og dommeren.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af Christian »

Flot kamp og super ærgerligt at det ikke blev til 3 point.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af Danand123 »

Nå, dobbelt så mange point som FCN. Vildt med så mange chancer. Uanset at Kaba kæmper godt og gør flere gode aktioner, så skal han altså score min. to mål i dag.

Farvel chl og tak for mønterne. Ærgerligt det var i corona-året uden tilskuere.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af MFKM »

Wauw, hvor er det imponerende det drengene leverer i 2. Halvleg. 1. Halvleg også rigtig god, men 2. Er i særklasse det bedste vi har vist i Champions league.

CL 2020, må kaldes en spillemæssig blandet succes, med rigtig fine præstationer 2 gange mod Liverpool, 1 gang mod Atalanta og 45 gode minutter mod Ajax. 90 elendige minutter mod Ajax ude og 90 minutter hvor vi ikke er gode nok og bliver straffet af et effektivt Atalanta.

Resultatmæssigt kunne man have ønsket sig en sejr, men med de modstandere vi har haft, er 2 point også mere end godkendt resultatmæssigt.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af Stoffer »

Flot afslutning på vores første CL kampagne. Mærkelig kamp med alle de VAR kendelser den ene og den anden vej. Men vi spiller en flot 2. Så er jeg ligeglad, om de har mange reserver med.

Givet mine forventninger inden denne sæson så har jeg ikke andet end ros tilovers. Kval kampene var bare et svendestykke uden lige. Selve gruppen kunne vi allerede fra start se ville blive svær, og det har holdt hårdt undervejs, men hvor har det dog været en fornøjelse at følge.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af Sniper »

Super flot 2.halvleg, fik virkelig sat Liverpool under tryk.
Vores annulerede mål er vel millimeter fra at blive godkendt...
Ialt synes jeg vi kan være super tilfredse med det holdet har præsteret europæisk i denne sæson, som jeg ser det er det kun to kampe vi har været spillet af brættet. Og hvem havde regnet med det i sommers? -jeg havde ikke ihvertfald.... Og med en foreløbig 1.plads i ligaen er dette efterår vel det bedste nogensinde hvis man ser helt oppefra .. vi er et godt sted og skal huske at nyde det

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af Ravnen »

Vi kan være stolte. Det var en herreindsats i anden halvleg. Vi kunne have vundet den kamp. Der var mange gode præstationer.

Kaba gør det jo egentlig fint, men jeg mister alt for drengen, når han opfører sig sådan ved straffesparket. Hvis der kan tjenes på at sælge ham i vinterpausen, så se at få det gjort. Jeg gider ikke sådan en primadonna..

Erik havde i mine øjne en af sine bedste kampe for os, han viste så meget vilje.

Synes 2 point i denne gruppe er godkendt. Det er alle tre hold som er lysår stærkere end os både som klub/økonomi og spillermateriale. Vi kom lidt tungt igang, men forlader turneringen med en følelse af at vi lærte en del. At slutte med to uafgjorte mod de to bedste hold i gruppen er altså fornemt.

Det skifter lige Henderson, Firmino og Mané ind i anden halvleg, det er tre verdensklassespillere, de kunne sagtens være kommet ind og have afgjort kampen til Liverpools fordel. Alligevel holdt vi faktisk en masse muligheder. Jeg er sgu stolt

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: CL GS R6 - FC Midtjylland - Liverpool FC

Indlæg af Saemala »

Ravnen skrev:
10. dec 2020, 02:16
Kaba gør det jo egentlig fint, men jeg mister alt for drengen, når han opfører sig sådan ved straffesparket. Hvis der kan tjenes på at sælge ham i vinterpausen, så se at få det gjort. Jeg gider ikke sådan en primadonna..
Jeg har aldrig fattet hvorfor man bliver sur over det her. Det er set utallige gange, at en angriber gerne vil sparke et straffespark, selvom der er aftalt noget andet inden kampen. Det viser da en ærgerrighed og mod til at ville afgøre det.
Det er heller ikke ligefrem fordi de er ved at komme op og toppes. Kaba smider bolden til rette, Scholz kommer og siger det er hans bold og så går Kaba væk.

Desuden er det ikke bare en fin præstation Kaba leverer. Han tryner Liverpools forsvar, og tager bolden ned som det passer ham, og det er det der gør at vi kan presse dem så hårdt ned i 2.halvleg. Han mangler at få puttet den ind, men alt andet var høj klasse.
Høvdingen af Herning

Besvar