Transfer vinter 20/21

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Lund7400 »

Det ville være et tab, han har spillet sig væsenligt op over tid, og er vel pt. et niveau over Joel. Han er langt bedre offensivt både qua sine indlæg men også sine dybe løb. Håber det er en and.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Acebone »

Har St. Truiden penge? Vi har immervæk investeret en del trænings- og kampminutter i ham, og nu begyndte han endelig at blive rigtig god. Samtidig er Joels udvikling blevet bremset noget for at give plads til Cools.

Håber også på en and - eller en uventet genial erstatning.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af FCM2000 »

Peter skrev:
1. jan 2021, 09:52
https://twitter.com/Florianholsbeek/sta ... 1304328193

Belgisk journalist melder at Dion Cools skulle være på vej tilbage til Belgien - Til en bundklub dog.

Må enten være en kæmpe and eller af personlige årsager.
Kan ikke forestille mig at det Belgiske bundhold har penge lige nu, Cools har spillet CL kampe
og har virkelig vist hvorfor har har været værdisat til 3 mill euro for Brugge tidligere.

Eftersom FCM gav 1 mill euro for en spiller der sad udenfor, til at han nu har spillet sig op i CL,
så kan jeg ikke se at FCM ikke kan forlange >=2 mill euro for ham.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af CasperA »

FCM2000 skrev:
1. jan 2021, 16:51
Peter skrev:
1. jan 2021, 09:52
https://twitter.com/Florianholsbeek/sta ... 1304328193

Belgisk journalist melder at Dion Cools skulle være på vej tilbage til Belgien - Til en bundklub dog.

Må enten være en kæmpe and eller af personlige årsager.
Kan ikke forestille mig at det Belgiske bundhold har penge lige nu, Cools har spillet CL kampe
og har virkelig vist hvorfor har har været værdisat til 3 mill euro for Brugge tidligere.

Eftersom FCM gav 1 mill euro for en spiller der sad udenfor, til at han nu har spillet sig op i CL,
så kan jeg ikke se at FCM ikke kan forlange >=2 mill euro for ham.
På Twitter snakkes der om, at det muligvis er på en lejeaftale, hvilket dog slet ikke giver nogen mening, medmindre at han har brug for 6-12 måneder hjemme i Belgien pga. personlige årsager.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Dondinho »

CasperA skrev:
1. jan 2021, 17:38
FCM2000 skrev:
Peter skrev:
1. jan 2021, 09:52
https://twitter.com/Florianholsbeek/sta ... 1304328193

Belgisk journalist melder at Dion Cools skulle være på vej tilbage til Belgien - Til en bundklub dog.

Må enten være en kæmpe and eller af personlige årsager.
Kan ikke forestille mig at det Belgiske bundhold har penge lige nu, Cools har spillet CL kampe
og har virkelig vist hvorfor har har været værdisat til 3 mill euro for Brugge tidligere.

Eftersom FCM gav 1 mill euro for en spiller der sad udenfor, til at han nu har spillet sig op i CL,
så kan jeg ikke se at FCM ikke kan forlange >=2 mill euro for ham.
På Twitter snakkes der om, at det muligvis er på en lejeaftale, hvilket dog slet ikke giver nogen mening, medmindre at han har brug for 6-12 måneder hjemme i Belgien pga. personlige årsager.
Det håber jeg godt nok er løgn! Der går for meget flinke skolen og pusse nusse over det!

Det er en prof spiller i en top klub - ikke krølle bølle lalle bold det her. Tough, men sådan er business bare.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af TrueWolfMidt »

Dondinho skrev:
1. jan 2021, 20:23
CasperA skrev:
1. jan 2021, 17:38
FCM2000 skrev: Kan ikke forestille mig at det Belgiske bundhold har penge lige nu, Cools har spillet CL kampe
og har virkelig vist hvorfor har har været værdisat til 3 mill euro for Brugge tidligere.

Eftersom FCM gav 1 mill euro for en spiller der sad udenfor, til at han nu har spillet sig op i CL,
så kan jeg ikke se at FCM ikke kan forlange >=2 mill euro for ham.
På Twitter snakkes der om, at det muligvis er på en lejeaftale, hvilket dog slet ikke giver nogen mening, medmindre at han har brug for 6-12 måneder hjemme i Belgien pga. personlige årsager.
Det håber jeg godt nok er løgn! Der går for meget flinke skolen og pusse nusse over det!

Det er en prof spiller i en top klub - ikke krølle bølle lalle bold det her. Tough, men sådan er business bare.
Har de penge kan de få, har de ingen må de gå. Ingen flinkeskole i fcm, det er et prof. foretagne.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

Det ser tæt på sikkert ud, at Frank ryger til sommer: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... al-spiller

Det er jo ingen overraskelse, men nøj hvor bliver han svær at erstatte. Der er så meget snak om Scholz, Erik og Hansen, men i mine øjne er Frank mindst ligeså afgørende.

Er Madsen arvetageren, eller skal man ud og hente en? Madsen er en anden type spiller i min optik. Først og fremmest langt mere stationær i sit spil med og uden bold.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af SimonH »

Glem ikke at vi har den næste Onyeka i form af Onyedika i Fredericia. Minder meget om Frank.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

SimonH skrev:
2. jan 2021, 13:04
Glem ikke at vi har den næste Onyeka i form af Onyedika i Fredericia. Minder meget om Frank.
Der må jeg bare erkende, jeg ikke har set ham. Godt at høre. Kan du fortælle mere om ham, og hvordan det går evt. i lejetråden?

I Medianos forrige round-up på 1. div var de meget begejstrede, men de hæftede sig ved styrker, som var offensive. Drev med bold, osv. Men Frank startede jo så også længere fremme. I tråd med vores i nyere tid faste manøvre ifht. CDMs at tage gode boldspillere med alsidigt skillset og rykke dem lidt tilbage på banen.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af SimonH »

Stoffer skrev:
2. jan 2021, 13:20
SimonH skrev:
2. jan 2021, 13:04
Glem ikke at vi har den næste Onyeka i form af Onyedika i Fredericia. Minder meget om Frank.
Der må jeg bare erkende, jeg ikke har set ham. Godt at høre. Kan du fortælle mere om ham, og hvordan det går evt. i lejetråden?

I Medianos forrige round-up på 1. div var de meget begejstrede, men de hæftede sig ved styrker, som var offensive. Drev med bold, osv. Men Frank startede jo så også længere fremme. I tråd med vores i nyere tid faste manøvre ifht. CDMs at tage gode boldspillere med alsidigt skillset og rykke dem lidt tilbage på banen.
Kan nok ikke sige så frygteligt meget mere end hvad du selv har hørt.
Syntes personligt han er bedre på bolden end Frank og især er han overraskende god til de længere afleveringer. Nogle gange mister han dog bolden fordi han tager sig for god tid, men sådan ser jeg også Frank.
Ift. det defensive synes jeg han er svær at bedømme. Han er jo forholdsvis dynamisk som vi kender Frank, men det er selvfølgelig også på et lavere niveau og nok lettere at lukke ned for Mads Hvilsom end Mo Salah. Vi må dog ikke glemme at han faktisk er blevet rykket frem fra det centrale forsvar, så jeg tror hans basis-fysik er god nok. Jeg er lidt i tvivl om han er hurtig nok på fødderne og i vendingerne til at spille for os.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af CasperA »

Vi er eftersigende interesserede i 18-årige Naatan Skyttä, som netop er blevet kåret til Finlands største talent.

Ud fra diverse YouTube videoer ser han umiddelbart meget spændende ud, men man kan godt se, at niveauet er rigtig lavt, så det er lidt svært at bedømme ham, synes jeg.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

CasperA skrev:
2. jan 2021, 14:28
Vi er eftersigende interesserede i 18-årige Naatan Skyttä, som netop er blevet kåret til Finlands største talent.

Ud fra diverse YouTube videoer ser han umiddelbart meget spændende ud, men man kan godt se, at niveauet er rigtig lavt, så det er lidt svært at bedømme ham, synes jeg.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller
https://www.youtube.com/watch?v=Jvitqr7 ... e=emb_logo

Enig, meget svær at bedømme. Oceaner af plads og suspekte forsvarsarbejde i denne video.

Han minder mig lidt om langsommere Dreyer. Lavt tyngdepunkt og kan slå en mand, god pasningsfod og teknik med et følt (men ikke særlig hårdt) venstrebenet spark, men han ser ikke synderligt hurtig ud, og det er svært at vide om han kan oversætte sine plusser til en højere hylde.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af SimonH »

Stoffer skrev:
2. jan 2021, 15:09
CasperA skrev:
2. jan 2021, 14:28
Vi er eftersigende interesserede i 18-årige Naatan Skyttä, som netop er blevet kåret til Finlands største talent.

Ud fra diverse YouTube videoer ser han umiddelbart meget spændende ud, men man kan godt se, at niveauet er rigtig lavt, så det er lidt svært at bedømme ham, synes jeg.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... anespiller
https://www.youtube.com/watch?v=Jvitqr7 ... e=emb_logo

Enig, meget svær at bedømme. Oceaner af plads og suspekte forsvarsarbejde i denne video.

Han minder mig lidt om langsommere Dreyer. Lavt tyngdepunkt og kan slå en mand, god pasningsfod og teknik med et følt (men ikke særlig hårdt) venstrebenet spark, men han ser ikke synderligt hurtig ud, og det er svært at vide om han kan oversætte sine plusser til en højere hylde.
han ser utrolig langsom

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af FCM2000 »

SimonH skrev:
2. jan 2021, 13:04
Glem ikke at vi har den næste Onyeka i form af Onyedika i Fredericia. Minder meget om Frank.
jeps du siger noget der er helt rigtig, den unge mand 19 år har såmænd taget anførens plads på midten, og har været fast mand.

Nuvel han skal udvikles mere, men han ligner netop en kandidat


Låst