Transfer vinter 20/21

Om FC Midtjylland og Black Wolves
THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af THenry »

CasperA skrev:
12. dec 2020, 02:24
Mulige afgange:

Ift. afgange nævnte Steinlein, at vi nok skal af med ca. tre spillere. Den ene er selvfølgelig Schwartz, og så er spørgsmålet, om man stadigvæk har tillid til spillere som Kraev, Mabil osv.
På salgssiden vil jeg dele det op i 3 kategorier:

1) Spillere, hvor der kan komme et så højt bud, at vi ikke kan sige nej. Det er spillere som Frank og Cajuste.

2) Spillere der skal væk, fordi de skal spille mere. Schwartz ryger helt sikkert, og jeg kan også se, at Kraev skal videre. Han har spillet 700 minutter i et historisk tætpakket program, så hvis ikke han ser mere spilletid i de kommende kampe, så kunne det pege på et exit for den bulgarske landsholdspiller med succes i Portugal. Måske han skal retur til Portugal?

3) Spillere vi ikke nødvendigvis er kede af at sælgere, og måske kan få en OK pris for. Jeg tænker spillere som f.eks M. Anderson og Kaba, der sluttede fint af i CL, hvilket måske kan føre til bud, der gør vi gerne vil sælge.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Lund7400 »

Ud med MA, Kraev og Schwartz. Også gerne Mabil hvis nogle vil af med en håndfuld millioner.

Vi behøver ikke hente noget med henblik på foråret, men for at være på forkant med sommeren ser jeg gerne en central midt og en CB.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Vijen »

Ifølge transfer vinduet, så har Cajuste skiftet agent til en der har speciale i Tottenham spillere.

Kunne være meget lækkert at sælge ham dertil til sommer.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Densestar7430 »

Lund7400 skrev:
14. dec 2020, 19:52
Ud med MA, Kraev og Schwartz. Også gerne Mabil hvis nogle vil af med en håndfuld millioner.

Vi behøver ikke hente noget med henblik på foråret, men for at være på forkant med sommeren ser jeg gerne en central midt og en CB.
Hvis MA kan leve med en breddespiller rolle. så kan jeg godt lide at have ham i truppen.

Han kan dække både kant, 10'eren og 8'eren. Det tror jeg er en lille svensk nøgle, der passer Priske fint.

Uden yderlig sammenligning, så udfylder han jo lidt den samme plads i truppen som Rømer gjorde. Ham ville man også gerne beholde, men forstod også godt, at man ikke kunne tilbyde den mængde spilletid han ønskede..

Kraev og Schwartz enig.

Mabil er jeg næsten bange for, at han er faldet så meget i værdi, at det ikke giver mening med et salg nu. Måske en udlejning til en større klub i Portugal?

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af THenry »

Jeg kan ikke se, hvad vi skulle få ud af, at udleje Mabil.

Enten bliver det et salg (hvis nogen vil smide fornuftige penge på bordet), og ellers kan vi selv bruge ham. Han har trods alt deltaget i alle de europæiske kampe, begge pokalkampe og alle kampe i Superligaen bortset fra Brøndby-kampen.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af TrueWolfMidt »

THenry skrev:
18. dec 2020, 12:40
Jeg kan ikke se, hvad vi skulle få ud af, at udleje Mabil.

Enten bliver det et salg (hvis nogen vil smide fornuftige penge på bordet), og ellers kan vi selv bruge ham. Han har trods alt deltaget i alle de europæiske kampe, begge pokalkampe og alle kampe i Superligaen bortset fra Brøndby-kampen.
Vi kan også kikke på Mabils skadeshistorik, der har han vel heller ikke de højeste tal. Han gør det vel generelt godt, måske dog lidt svingende i efteråret. Mener behold ham med mindre der kommer bud.

Med hensyn til MA han er for god til bare at skrotte og mener han skal beholdes da han kan spille flere pladser

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Kongeren82 »

TrueWolfMidt skrev:
18. dec 2020, 16:08
THenry skrev:
18. dec 2020, 12:40
Jeg kan ikke se, hvad vi skulle få ud af, at udleje Mabil.

Enten bliver det et salg (hvis nogen vil smide fornuftige penge på bordet), og ellers kan vi selv bruge ham. Han har trods alt deltaget i alle de europæiske kampe, begge pokalkampe og alle kampe i Superligaen bortset fra Brøndby-kampen.
Vi kan også kikke på Mabils skadeshistorik, der har han vel heller ikke de højeste tal. Han gør det vel generelt godt, måske dog lidt svingende i efteråret. Mener behold ham med mindre der kommer bud.

Med hensyn til MA han er for god til bare at skrotte og mener han skal beholdes da han kan spille flere pladser
Derefter kan man se på hans betydning i omklædningsrummet. Han er en kæmpe humør spreder og vel efterhånden også "kulturbærer". Jeg mener absolut også at vi skal holde på Mabil (omend som breddespiller).

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Stoffer »

Det ville overraske mig meget, hvis der er nogen videre aktivitet - markedet ser aldeles frosset ud

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af UlveLars »

Stoffer skrev:
21. dec 2020, 09:11
Det ville overraske mig meget, hvis der er nogen videre aktivitet - markedet ser aldeles frosset ud
Det er jeg meget enig i. Set med fcm-briller er det imidlertid ikke det værste tidspunkt at have et bundfrossent transfermarked.
Kan vi også udnytte det til en lukrativ handel på ind-siden, så er det nærmest perfekt.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af TrueWolfMidt »

UlveLars skrev:
21. dec 2020, 11:34
Stoffer skrev:
21. dec 2020, 09:11
Det ville overraske mig meget, hvis der er nogen videre aktivitet - markedet ser aldeles frosset ud
Det er jeg meget enig i. Set med fcm-briller er det imidlertid ikke det værste tidspunkt at have et bundfrossent transfermarked.
Kan vi også udnytte det til en lukrativ handel på ind-siden, så er det nærmest perfekt.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... fod-rigtig

Sad lige og læste om Agf's største transfer FLOP- Mustapha Bundu, som jeg kun har set sporadisk godt fodbold fra i danmark. Han bliver svinet til i belgisk fodbold, at han ikke har sat en fod rigtigt i deres liga og har til gode at præstere bare 1 god kamp. Vi havde Bubacarr Sanneh som også endte som et flop. Kan godt være lidt bange for, at man fremover ikke kikker mod danmark når der skal signes spillere pga. disse sager. Man kan måske også lægge en stor del af flop-transferen over på deres egen scouts, som tydeligvis ikke har gjort deres arbejde ordentligt.

Qua vores Champions-league kval. og senere deltagelse, har mange af vores spillere bevist sig på bedste vis og leveret, som måske gør, at der muligvis kan komme bud, men spørgsmålet er / bliver så om prisen er presset eller om der kommer konkrete acceptable bud, det bliver spændende, og disse bud kan der måske godt ende med at være længere imellem. Vi må vente og se tiden an.

Håber vi kan holde på truppen og hive endnu et dansk mesterskab, ja måske endda the dobbel, kunne være så fedt.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af SimonH »

TrueWolfMidt skrev:
21. dec 2020, 11:59
UlveLars skrev:
21. dec 2020, 11:34
Stoffer skrev:
21. dec 2020, 09:11
Det ville overraske mig meget, hvis der er nogen videre aktivitet - markedet ser aldeles frosset ud
Det er jeg meget enig i. Set med fcm-briller er det imidlertid ikke det værste tidspunkt at have et bundfrossent transfermarked.
Kan vi også udnytte det til en lukrativ handel på ind-siden, så er det nærmest perfekt.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... fod-rigtig

Sad lige og læste om Agf's største transfer FLOP- Mustapha Bundu, som jeg kun har set sporadisk godt fodbold fra i danmark. Han bliver svinet til i belgisk fodbold, at han ikke har sat en fod rigtigt i deres liga og har til gode at præstere bare 1 god kamp. Vi havde Bubacarr Sanneh som også endte som et flop. Kan godt være lidt bange for, at man fremover ikke kikker mod danmark når der skal signes spillere pga. disse sager. Man kan måske også lægge en stor del af flop-transferen over på deres egen scouts, som tydeligvis ikke har gjort deres arbejde ordentligt.

Qua vores Champions-league kval. og senere deltagelse, har mange af vores spillere bevist sig på bedste vis og leveret, som måske gør, at der muligvis kan komme bud, men spørgsmålet er / bliver så om prisen er presset eller om der kommer konkrete acceptable bud, det bliver spændende, og disse bud kan der måske godt ende med at være længere imellem. Vi må vente og se tiden an.

Håber vi kan holde på truppen og hive endnu et dansk mesterskab, ja måske endda the dobbel, kunne være så fedt.
Der er altid flops. Paul brænder jo eks. ligaen af.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af UlveLars »

Og det samme gør Mæhle

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af Sander »

Har fra kilde, Erik sælges i januar.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af 974 »

Sander skrev:
21. dec 2020, 17:31
Har fra kilde, Erik sælges i januar.
Ja, det er godt med dig :twisted: :lol:

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Transfer vinter 20/21

Indlæg af TheLegend »

Den var god, Sander


Sent from my iPhone using Tapatalk

Låst