DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Den her kamp er mere interessant end landskampen :-D

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Ravnen skrev:
10. nov 2020, 21:40
Den her kamp er mere interessant end landskampen :-D
Cajuste spiller fra start... så nej :)

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Lige før jeg tror dagens startopstilling er stærkere, end hvad den havde været i midten af et presset kampprogram!
Høvdingen af Herning

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Christian »

God start på kampen og fedt med et mål til Høegh.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af oros »

Christian skrev:
11. nov 2020, 16:55
God start på kampen og fedt med et mål til Høegh.
Ja. Nu skal den lange tysker lige nette et par gange, så er jeg tilfreds.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Christian »

Enig.
Blandet start fra ham synes jeg. Håber virkelig han formår at blive et reelt alternativ til Kaba og Brumado.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Så kommer topscoreren på...kom så Schwartz

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af oros »

Det har nu været en hakkende omgang efter pausen.
Få nu lukket den kamp.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Fin sejr, når man tænker på så mange reserver.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Christian »

God første halvleg, men ærgerligt vi ikke holder niveau.
Tak til en meget venlig dommer.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Christian skrev:
11. nov 2020, 18:38
God første halvleg, men ærgerligt vi ikke holder niveau.
Tak til en meget venlig dommer.
Han holder da linen. Madsen bliver flækket på midten med et hævet ben med knopperne først, der ikke giver så meget som et frispark. Så skal der heller ikke gives straffe på den kontakt på foden.


---
Blandet omgang. Det bliver afviklet ok professionelt men ikke videre koncentreret. Jeg er frustreret over, at de ikke har mere tålmodighed og lader Køge presse frem, så der opstår rum i stedet for at søge gennembrud næsten med samme. Hviler lidt mere med bolden. Flere korte igangsætninger.

Fsva. de enkelte indsatser
Cools spiller (igen) en fin kamp. Høegh kommer på tværs af mange indlæg og clearer godt og kroner det så med et mål. James har nok spillet sig af. Manden har nogle værktøjer fysisk og kan slå nogle flotte afleveringer på tværs, men han er ikke til at stole på, og er minimum god for en hjerneblødning. Det ligner ikke, at han kan få det ud af sit spil. Dyhr gør det solidt, men viser ikke noget særligt - hvilket man nok godt kunne have håbet givet modstanden.

Jeg ville nok gerne have set Madsen og Evander styre tempoet i kampen bedre. Det bliver for vertikalt for hurtigt, men de viser begge afstanden neden til Køge.

Pfeiffer viser en god ro og overblik i sit holdup spil. Det er svært at sige, om det er fordi modstanden er så relativ lav, men det så nydeligt ud. Han har også et dejligt fokus på at komme til afslutninger. Vibe kunne have lukket kampen - frustrerende han ikke sætter en af sine to chancer ind.

Mikael og Mabil kunne jeg godt have håbet på mere fra modstanden taget i betragtning.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Kim »

Hej Stoffer,

Enig i dine betragtninger - interessant om ikke Høgh har overhalet James på denne kamp - jeg er på ingen måde tryg ved ham, han virker uafklaret, og slipper alt for tid bolden for sent eller kommer knoklende vildt fysisk i sine tacklinger, hvilket han bør være i stand til at time bedre mod en svagere modstander (jovist, de havde hurtige fødder, men staidg).

Andersson kan jeg tilgengæld blive lidt træt af, ja, han er aktiv i kampen, men det meget arbejde udmønter sig i alt for lidt, og jeg forstår hvorfor han er glidet ud af vores 11'er, og hvorfor han ikke er udtaget til Islands trup igen - han svinger for meget - og til slut - Vibe skylder godt nok en mål i dag, og kunne velsagtens have været manden bag 0-2 og 0-3 målet - og så ville det have været overbevisende, i stedet for denne lala sejr - men skidt, vi er videre!

/Kim

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Kim skrev:
12. nov 2020, 10:45
Hej Stoffer,

Enig i dine betragtninger - interessant om ikke Høgh har overhalet James på denne kamp - jeg er på ingen måde tryg ved ham, han virker uafklaret, og slipper alt for tid bolden for sent eller kommer knoklende vildt fysisk i sine tacklinger, hvilket han bør være i stand til at time bedre mod en svagere modstander (jovist, de havde hurtige fødder, men staidg).

Andersson kan jeg tilgengæld blive lidt træt af, ja, han er aktiv i kampen, men det meget arbejde udmønter sig i alt for lidt, og jeg forstår hvorfor han er glidet ud af vores 11'er, og hvorfor han ikke er udtaget til Islands trup igen - han svinger for meget - og til slut - Vibe skylder godt nok en mål i dag, og kunne velsagtens have været manden bag 0-2 og 0-3 målet - og så ville det have været overbevisende, i stedet for denne lala sejr - men skidt, vi er videre!

/Kim
Jeg forstår frustrationen over Mikael, men du nævner selv, hvorfor han trods alt er en ofte brugt brik. Og det skal retfærdigvis siges om ham, at også kommer frem til nok til at han bør få sig et mål i går.

5915
Indlæg: 97
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af 5915 »

❤️⚽🐺🖤🐾
HELD i lodtrækningerne i pokalturneringen søges... UHELD i rige mængder haves....
Som om vi ikke har hårde kampe nok pt. så skal vi igen igen trække et af de højst rangerende hold-på udebane. Ja ja vi skal jo forbi FCK alligevel, meeeen, synes det kunne være rart at vente lidt 🤔
FCM- always

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal R3: HB Køge - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

FCK må være skrækslagne over den lodtrækning.. :-)

Besvar