R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Ravnen skrev:
31. okt 2020, 12:05
Fint nok, men så skulle vi jo ikke have købt ham, så længe er det jo ikke siden vi gjorde det.

Anyway. Håber på lidt mindre drama i dagens kamp, en kedelig 2-0 sejr til os ville være skønt ;-)
Det var en kortsigtet signing, der skulle være med til at sikre mesterskabet. Husk på, at Kaba var skadet da vi startede foråret, og der kom Corona belejligt, så vi kunne få ham tilbage igen.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Lækkert med Evander på 10’eren, hvor han har Madsen og Cajuste til at dække af, og Kraev, Sisto og Dreyer til at lave magi med ham.

Jeg tror at han spiller en kongekamp i dag og laver måske det første hattrick.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Jeg er meget overrasket over at Onyeka og Mabil ikke spiller. Ligesom jeg er meget overrasket over at Dreyer spiller. Han startede mod OB, Atalanta, Brøndby, Liverpool og nu FCN. Han skal helt sikkert også spille mod Ajax og FCK. Det virker mystisk.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af MFKM »

SimonH skrev:
31. okt 2020, 15:54
Jeg er meget overrasket over at Onyeka og Mabil ikke spiller. Ligesom jeg er meget overrasket over at Dreyer spiller. Han startede mod OB, Atalanta, Brøndby, Liverpool og nu FCN. Han skal helt sikkert også spille mod Ajax og FCK. Det virker mystisk.
Jeg er overbevist om, at klubben trækker data nok på spillerne og kan måle deres træthed og belastning til kamp/træning på et niveau der gør, at de har fuldstændig styr på belastningen.

Jeg er også overrasket, men vælger at se det positivt. Dreyer har formenligt en fysik der er i stand til at spille mange kampe. Se topatleter som Messi og Ronaldo - de spiller/spillede også uhyggeligt mange kampe hvert år - fuld tid - uden skade, fordi de havde fysikken der kunne klare det.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Der er jo noget galt, når Kraev bliver foretrukket som angriber..

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Vi bliver udspillet lige nu

Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Fcmrose »

Evander ligner en der ikke gider være med i dag. Ud med ham i pausen priske

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Dybt frustrerende endnu engang.

Midtbanen er hullet som en si. Ingen har tempoet eller styrken til at sætte sig igennem uden bold, og ingen kan klare presset fra fcn, når man er på bolden.

Kraev er bare helt væk. Værste mand. Bringer intet. Ligesom mod bif. Det taktiske forsøg med at bringe ham har simpelthen ikke virket.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

kæft hvor j. andersson og james sejler i FCms højre side

madsens defensive evner mangler
Senest rettet af FCM2000 31. okt 2020, 16:48, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Fcmrose skrev:
31. okt 2020, 16:44
Evander ligner en der ikke gider være med i dag. Ud med ham i pausen priske
Lad nu være med at gøre ham til den skyldige. Jens, Madsen og Evander er alle helt væk.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Skift James og Kraev for Sery og Luca.

Bittert at indkassere sådan et mål lige inden pausen, han scorer aldrig sådan et igen. Men i virkeligheden er vi jo heldige kun ar være bagud med en pind og være 11 mod 11.

På alle måder ligner det kampen i Brøndby. Ingen på midten er tæt nok på deres, de lader bare Kamaldeen vende hver gang.

At bruge Kraev på toppen er jo helt væk. Vibe og Schwartz må føle sig latterliggjort.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

Hvad skete der lige i den VAR situation? På gengivelsen synes jeg det ligner et klokkeklart straffespark. Jeg vil rigtig gerne se situationen i en alternativ vinkel.

At FCN fører 2-1 kan dog ikke siges at være ufortjent. Vi giver den ene 100% chance væk efter den anden.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

PS: Det er dybt latterligt, at de fastholder superligaen er første prioritet. Det kan enhver idiot jo se, det ikke er. Men det SKAL det være efter tirsdag, hvis vi taber mod Ajax. Så må vi spare i CHL ellers render ligaen fra os.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Lund7400 skrev:
31. okt 2020, 16:49
Skift James og Kraev for Sery og Luca.

Bittert at indkassere sådan et mål lige inden pausen, han scorer aldrig sådan et igen. Men i virkeligheden er vi jo heldige kun ar være bagud med en pind og være 11 mod 11.

På alle måder ligner det kampen i Brøndby. Ingen på midten er tæt nok på deres, de lader bare Kamaldeen vende hver gang.

At bruge Kraev på toppen er jo helt væk. Vibe og Schwartz må føle sig latterliggjort.
Enig. Vi kunne være nede med 3, hvis de får fod på deres hårde indlæg ind foran mål.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R7: FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Sisto og Dyhr i venstre har også været ringe, men mål nr 2 må man sgu aldrig give (Joel og James)

Muligt straffe på Kraev, men ikke så meget at gøre ved. Spil situationen til ende.

Monster pinlig indsats de første 45 minutter, for anden superliga kamp i træk
Senest rettet af JBT 31. okt 2020, 16:53, rettet i alt 1 gang.

Besvar