R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Man bliver jo spillet ud af banen den første time, men dejligt at bif for en gang skyld bliver ramt af deres egen medicin omkring overtids scoringer.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Tyveri ved højlys dag!

Jeg synes seriøst, at man skulle overveje at sende Evander og Kaba til Herning mens resten af truppen flyver til Liverpool. Så kan de bruge tiden på at spekulere over om de vil være en del af det her fællesskab. Evander kan sagtens undværes, men vi har ikke rigtigt noget alternativ til Kaba i en kamp som den på Anfield.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Jo da, Lucca hoster gerne sine lunger op i stedet for Kaba tænker jeg.
Fuck hvor er ham og Evander efterhånden ligegyldige

Fcm5600
Indlæg: 173
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Fcm5600 »

Vild kamp, fedt at vi hiver den hjem. Vi må lære af det, og det må have konsekvenser for Kaba og Evander

RockogRul
Indlæg: 7
Tilmeldt: 17. jul 2011, 13:10

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af RockogRul »

Ikke en mine kunne Kaba og Evander fortrække. Meget skuffende.

Hvis de ikke vil være her i firmaet, så kan de gå over og pak` deres lårt

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Jeg vil da hellere have, at spillerne er skide sure når de har spillet en dårlig kamp. Hvad vil i have? skal de sidde og fortælle jokes??

Billederne de viser i tv af, at de bare sidder og kigger, det gør de andre ubenyttede spillere altså også

Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Fcmrose »

Jeg vil da hellere have, at spillerne er skide sure når de har spillet en dårlig kamp. Hvad vil i have? skal de sidde og fortælle jokes??

Billederne de viser i tv af, at de bare sidder og kigger, det gør de andre ubenyttede spillere altså også

Et smil og en knyttet næve burde som minimum være muligt, når end holdkammerater løser opgaven for holdet.

Pinligt🤮

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

JBT skrev:
24. okt 2020, 20:08
Jo da, Lucca hoster gerne sine lunger op i stedet for Kaba tænker jeg.
Fuck hvor er ham og Evander efterhånden ligegyldige
Jeg er ikke enig - desværre.
Det gik for stærkt for Luca idag, og det tempo der skal spilles i på tirsdag kan han ikke være med i - endnu.
Han virker heller ikke lige så stærk som opspilsstation bedømt ud fra den smule vi så idag.
Men jeg er træt af det, for jeg jeg under satme ikke Kaba den oplevelse, som det bliver at spille på Anfield.
For ham og Evander er det et personligt projekt. “Vi gider kun at spille de store kampe, hvor vi kan blive solgt videre i karrieren”. De er jo slet ikke interesseret i klubben.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

Vijen skrev:
24. okt 2020, 20:23
Jeg vil da hellere have, at spillerne er skide sure når de har spillet en dårlig kamp. Hvad vil i have? skal de sidde og fortælle jokes??

Billederne de viser i tv af, at de bare sidder og kigger, det gør de andre ubenyttede spillere altså også
En smule gejst over et suverænt resultat ovenpå en elendig spillet første halveg ville være at foretrække.
Senest rettet af bifr05t 24. okt 2020, 20:30, rettet i alt 1 gang.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Fcmrose skrev:
24. okt 2020, 20:27
Jeg vil da hellere have, at spillerne er skide sure når de har spillet en dårlig kamp. Hvad vil i have? skal de sidde og fortælle jokes??

Billederne de viser i tv af, at de bare sidder og kigger, det gør de andre ubenyttede spillere altså også

Et smil og en knyttet næve burde som minimum være muligt, når end holdkammerater løser opgaven for holdet.

Pinligt🤮
Mon ikke de lige knytter næven, da målet faldt. Det øjeblik ser vi sjovt nok ikke nogle billeder af.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Christian »

Det er vel bare vindermentalitet fra Kaba og Evander. Det kan ikke genere mig at de er indebrændte over at blive skiftet ud. Glæden over sejren skal nok komme til dem også, og sikkert allerede i omklædningsrummet.

Super sejr.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Nu viser de billeder igen, og deres “dårlige” opførsel. Alle andre spillere sidder altså også alene og stille i de øjeblikke. Ren sensations journalistik og forsøg på at skabe en historie.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Vijen skrev:
24. okt 2020, 20:23
Jeg vil da hellere have, at spillerne er skide sure når de har spillet en dårlig kamp. Hvad vil i have? skal de sidde og fortælle jokes??

Billederne de viser i tv af, at de bare sidder og kigger, det gør de andre ubenyttede spillere altså også
Så når vi leverer århundrede comeback ser du intet forkert i, at de to (efter en mildest talt uengageret indsats) sidder med total stoneface, mens resten af holdet, truppen og staffen er i total ekstase.
Jeg må sige, jeg synes for det første, at det sender et meget kedeligt signal, og for det andet virker bekymrende at de nærmest er irriterede over, at holdet levere sådan et comeback uden dem på banen. Igen - det er mere et personligt Kaba/Evander-projekt.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

UlveLars skrev:
24. okt 2020, 20:28
JBT skrev:
24. okt 2020, 20:08
Jo da, Lucca hoster gerne sine lunger op i stedet for Kaba tænker jeg.
Fuck hvor er ham og Evander efterhånden ligegyldige
Jeg er ikke enig - desværre.
Det gik for stærkt for Luca idag, og det tempo der skal spilles i på tirsdag kan han ikke være med i - endnu.
Han virker heller ikke lige så stærk som opspilsstation bedømt ud fra den smule vi så idag.
Men jeg er træt af det, for jeg jeg under satme ikke Kaba den oplevelse, som det bliver at spille på Anfield.
For ham og Evander er det et personligt projekt. “Vi gider kun at spille de store kampe, hvor vi kan blive solgt videre i karrieren”. De er jo slet ikke interesseret i klubben.
Kaba er jo ikke bedre... så hellere 45 min. Til hhv Lucca og Kraev eller Brumado hvis han bliver klar. Eller plaffe for den sags skyld. Kaba er sgu så fucking dårlig altså.

Den opførsel de viser idag tilmed, Evander og Kaba, er helt i skoven at sætte sig over holdet på den måde, så de skal have en pause fra holdet i min verden - det er ikke første gang de opfører sig så latterligt og er ugidelige på banen

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R6: Brøndby IF - FC Midtjylland

Indlæg af Vijen »

UlveLars skrev:
24. okt 2020, 20:35
Vijen skrev:
24. okt 2020, 20:23
Jeg vil da hellere have, at spillerne er skide sure når de har spillet en dårlig kamp. Hvad vil i have? skal de sidde og fortælle jokes??

Billederne de viser i tv af, at de bare sidder og kigger, det gør de andre ubenyttede spillere altså også
Så når vi leverer århundrede comeback ser du intet forkert i, at de to (efter en mildest talt uengageret indsats) sidder med total stoneface, mens resten af holdet, truppen og staffen er i total ekstase.
Jeg må sige, jeg synes for det første, at det sender et meget kedeligt signal, og for det andet virker bekymrende at de nærmest er irriterede over, at holdet levere sådan et comeback uden dem på banen. Igen - det er mere et personligt Kaba/Evander-projekt.
Har de vist billeder af at de sidder og surmuler imens alle de andre jubler?

Besvar