R5: FCM - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

R5: FCM - OB

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kampstart: Lørdag klokken 16.00
Spillested: MCH Arena, Herning
Dommer: Michael Tykgaard
På TV: TV3 Sport

Karantæner:
FC Midtjylland: Ingen
OB: Issam Jebali

Bud på startopstillinger:
FC Midtjylland (4-2-3-1): Hansen – Andersson, Scholz, Sviatchenko(James/Høegh?), Paulinho – Cajuste, Madsen(Frank?) – Dreyer, Evander, Mabil – Brumado/Luca Pfeiffer ?

OB (4-3-3): Christensen – Lund, Tverskov, Larsen, Skjelvik – Kløve, Thomasen, Okosun – Sabbi, Fenger, Frøkjær

Spændende opgør - Det altafgørende må være hvordan vi vælger at spare spillere til CL-kampen imod Atalanta ?

Håber vi "lusker" den hjem - med sparede spillere som imod randers. Mit bud er 1-0
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af 974 »

Tænker at man måske kunne spare Frank som har været afsted med landsholdet?
På den anden side er han vel så vigtig at der vel bliver godt at han får en rigtig kamp med holdkammeraterne i benene igen

Kaba??

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af Vijen »

Jeg tænker, at vi skal begynde at stille stærkest muligt til superligaen. Vi må ikke komme længere bagud og vi er nødt til at samle en del point resten af efteråret. Hvis vi skal begynde forårssæsonen med at lukke et stort hul uden sviatchenko og onyeka + andre, så ser vores chancer for et nyt mesterskab ikke så gode ud.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af Danand123 »

Vijen skrev:
14. okt 2020, 20:23
Jeg tænker, at vi skal begynde at stille stærkest muligt til superligaen. Vi må ikke komme længere bagud og vi er nødt til at samle en del point resten af efteråret. Hvis vi skal begynde forårssæsonen med at lukke et stort hul uden sviatchenko og onyeka + andre, så ser vores chancer for et nyt mesterskab ikke så gode ud.
Enig i at vi skal stille stærkt op, selv om jeg tror, at Priske tænker mange kampe frem og dermed vil dosere spilletiden for flere spillere. Er lidt træt af, at vi mange gange skriver, at vi skal luske en sejr hjem. Vi burde snart lave en sikker sejr.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af Stoffer »

Jeg vil bare gerne se en god præstation i stort set en hel kamp.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af Cortez »

Stoffer skrev:
16. okt 2020, 10:22
Jeg vil bare gerne se en god præstation i stort set en hel kamp.
Det er lige præcis det, vi trænger til. En præstation hvor vi tydeligt er bedst og/eller kontrollerende hele kampen.

/Cortez

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af mousebreaker »

Giver ikke mening at starte med 5 reserver mod OB eksempelvis. Vi har brug for, at de bedste 11 får en kamp med hinanden før Atalanta, det har trods alt lige været landskamppause. Desuden bør superligaen for alle andre i klubben end spillerne, være vigtigere end CL
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af TrueWolfMidt »

Derfor er det vigtigt at vi kommer igang som hold / klub.

Fck er punkteret som hold lige nu.

https://www.tipsbladet.dk/blog/troels-b ... guldchance

Tænker også at Aab efter pengetilførsel vil forsøge at hænge på og drille i toppen og Brøndby er startet godt og de skal have en kæp i hjulet snarest.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af Cortez »

Lad os håbe Pfeiffer er en del af løsningen. Der skal i hvert fald komme nogle flere mål fra angrebet (men bestemt også sættes en bedre prop i forsvaret, end det vi så mod Horsens og Randers).

/Cortez

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af SimonH »

Truppen er uden Høegh, Pfeiffer, Brumado, Onyeka og isaksen.
Jeg kommer lige med mit sædvanlige opkast.
Det er en katastrofe, at Mikael Anderson er med i truppen foran isaksen.

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af 6256 »

SimonH skrev:
16. okt 2020, 17:04
Truppen er uden Høegh, Pfeiffer, Brumado, Onyeka og isaksen.
Jeg kommer lige med mit sædvanlige opkast.
Det er en katastrofe, at Mikael Anderson er med i truppen foran isaksen.
Er der nogle, der ved, hvorfor Brumado ikke er med? Har det noget med Vibes utilfredshed at gøre? Jeg synes det er et underligt fravalg

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af tatoo »

SimonH skrev:
16. okt 2020, 17:04
Truppen er uden Høegh, Pfeiffer, Brumado, Onyeka og isaksen.
Jeg kommer lige med mit sædvanlige opkast.
Det er en katastrofe, at Mikael Anderson er med i truppen foran isaksen.
Enig - forstår heller ikke at Isaksen ikke får nogen chancer. Han virker hurtig og fighter for sagen. Det kan man sandt for dyden ikke sige om MA. Med hensyn til at spare spillere mener jeg at man istedet for at starte med 5 nye som mod ACH nok burde nøjes med at skifte max.2 - så kunne man jo se hvordan forløbet bliver og så udfra dette lave de nødvendige udskiftninger af de hårdt belastede spillere. Det er ikke optimalt som vi startede i Horsens.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af Vijen »

Tilvalget af MA er nok pga at han også kan bruges centralt.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af Dondinho »

Nogen den ved hvorfor Luca P ikke er med? Jeg tænker han hurtigst muligt skal spilles ind på holdet?

Kunne der være en ny udlejning på vej?

Transfervinduet i Portugal lukker først d. 25/10.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R5: FCM - OB

Indlæg af bifr05t »

Jeg er også en smule nysgerrig på, hvorfor Luca ikke er med. Jeg er overbevist om at han er garant for minimum +15 mål, da han ser ud til at løbe ind i de rum vi normalt rammer på vores indlæg. Selvfølgelig skal holdet lige spilles sammen inden onsdag, men alligevel synes jeg det virker som en forspildt chance.

Besvar