R4: AC Horsens - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Cortez »

Sahl skrev:
4. okt 2020, 20:05
Dårlig kamp alt i alt, men der var også positive takter. Synes dommeren tager de 2 point fra os i dag, for der er ikke skyggen af straffespark. Jeg er usikker på James. Vi må have et par kampe mere og så dømme det ud fra det, udfald vil jo altid ske.
Arh.... synes nu vi dygtigt tager pointene fra os selv med det forsvarsspil vi viser.

/Cortez

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Konsulen skrev:
4. okt 2020, 20:06
Måske efterlyses der blot, at Priske også tage superligaen alvorligt? Vi er trods alt ikke så,store, at vi bare kan klaske de andre med b-kæden
ganske enig, sad faktisk og tænkte på det samme, med de udskiftninger før kampen og i kampen, ja det er sådan noget man kan gøre i årets første træningskamp i januar.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Cortez skrev:
4. okt 2020, 20:07
Sahl skrev:
4. okt 2020, 20:05
Dårlig kamp alt i alt, men der var også positive takter. Synes dommeren tager de 2 point fra os i dag, for der er ikke skyggen af straffespark. Jeg er usikker på James. Vi må have et par kampe mere og så dømme det ud fra det, udfald vil jo altid ske.
Arh.... synes nu vi dygtigt tager pointene fra os selv med det forsvarsspil vi viser.

/Cortez
Enig, jeg synes også den var lidt halvtynd, men det her er selvforskyldt.

Jeg forstår iø. ikke, hvorfor I hænger I James' indsats efter denne kamp. Cools er håbløs i nogle afgørende situationer, og sammen med Kraev og Evander er det klart dem med størst skyld.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Stoffer skrev:
4. okt 2020, 20:10
Cortez skrev:
4. okt 2020, 20:07
Sahl skrev:
4. okt 2020, 20:05
Dårlig kamp alt i alt, men der var også positive takter. Synes dommeren tager de 2 point fra os i dag, for der er ikke skyggen af straffespark. Jeg er usikker på James. Vi må have et par kampe mere og så dømme det ud fra det, udfald vil jo altid ske.
Arh.... synes nu vi dygtigt tager pointene fra os selv med det forsvarsspil vi viser.

/Cortez
Enig, jeg synes også den var lidt halvtynd, men det her er selvforskyldt.

Jeg forstår iø. ikke, hvorfor I hænger I James' indsats efter denne kamp. Cools er håbløs i nogle afgørende situationer, og sammen med Kraev og Evander er det klart dem med størst skyld.
Glem ikke MA og Mabil. De bringer intet. Absolut intet.

Håbløst pointtab.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

FCM2000 skrev:
4. okt 2020, 20:09
Konsulen skrev:
4. okt 2020, 20:06
Måske efterlyses der blot, at Priske også tage superligaen alvorligt? Vi er trods alt ikke så,store, at vi bare kan klaske de andre med b-kæden
ganske enig, sad faktisk og tænkte på det samme, med de udskiftninger før kampen og i kampen, ja det er sådan noget man kan gøre i årets første træningskamp i januar.
Tror Priske og klubben tænker længere frem i efteråret mht belastningen af spillerne, hvorfor der gives pauser til de fleste. Det er vel kun Jesper Hansen, der spiller fuld tid i denne uge.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Lund7400 skrev:
4. okt 2020, 20:13
Stoffer skrev:
4. okt 2020, 20:10
Cortez skrev:
4. okt 2020, 20:07

Arh.... synes nu vi dygtigt tager pointene fra os selv med det forsvarsspil vi viser.

/Cortez
Enig, jeg synes også den var lidt halvtynd, men det her er selvforskyldt.

Jeg forstår iø. ikke, hvorfor I hænger I James' indsats efter denne kamp. Cools er håbløs i nogle afgørende situationer, og sammen med Kraev og Evander er det klart dem med størst skyld.
Glem ikke MA og Mabil. De bringer intet. Absolut intet.

Håbløst pointtab.
Ja, fair nok. Det var ikke gode indhop, men det er en rodet kamp på det tidspunkt - som jeg igen tilskriver manglende kontrol centralt. Cajuste laver tre mands arbejde.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af JBT »

James var ikke så dårlig idag, nærmere cools og de to midtbane folk, der ingen beskyttelse gav i vigtige situationer. Synes kvaliteten er alt for svingene hos for mange... satme noget pis

Indskifterne idag var også komplet uduelige. Mikael Andersson må gerne gå til agf

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

JBT skrev:
4. okt 2020, 20:14
James var ikke så dårlig idag, nærmere cools og de to midtbane folk, der ingen beskyttelse gav i vigtige situationer. Synes kvaliteten er alt for svingene hos for mange... satme noget pis

Indskifterne idag var også komplet uduelige. Mikael Andersson må gerne gå til agf
Der er jeg enig..
Det irritere mig grænseløst hver gang Cools tygger på sit skide tyggegummi hvergang han fucker up.

Det bliver svært uden Frank efter jul......

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi kan bare begynde at satse på vores akademispillere, dem ved vi, hvad kan. Selv om det var kort tid at bedømme ham på, så gjorde Japhet det fint idag.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Det er pisse ærgerligt og selvfølge skal vi vinde dem her kamp.

Horsens kæmper alt hvad de kan og vi mangler noget afstemning i holdet desværre. De fik lidt dommerhjælp, men vi skal selv kunne afgøre det selv om de kommer tilbage fra 0-2. (Her mangler vi måske lidt firepower til sidst )

Status: Vi har 7 point efter 4 kampe, 1,75 i snit og ligger nr 5. Brøndby er stukket af, og er 5 pint foran, ellers ligger vi 4 hold med kun 1 points afstand. Så intet er tabt endnu, men vi skal Selvfølgelig i gear NU!

Hvis vi vinder de næste to kampe er vi helt med igen!

(Jeg havde lidt frygtet den her kamp hvor man næsten kun kunne fejle).

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R4: AC Horsens - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Dejligt at også Liverpool er i problemer.... nede 4-1 ved pausen.

Besvar