CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Så mange dårlige beslutninger fra Kaba, det er som om han altid vælger det forkerte

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Fint resultat, men alligevel sidder man her lidt uforløst. Vi burde have scoret mindst et mål. Og ja, Kaba er utilregnelig.

Men nu tre kampe i træk i Europa uden mål imod. Det ser stærkt ud.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

Rigtig fint resultat i en kamp der i perioder kunne have gået begge veje. Ærgeligt at vi ikke har en angriber med lidt mere spilforståelse end Kaba, så kunne vi måske have trukket en snæver men super vigtig sejr i land.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Der er efterhånden større chance for at vinde mio gevinst i lotto, end at Kaba og Brumado scorer for fcm

At der står Prag på papiret er ingen undskyldning for den lorte aflevering til Sisto 2 mod 1

Derudover en flot forsvarskamp over hele linjen. Offensiven som den plejer - ikke fungerende

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Nu må hetzen mod Kaba snart holde.

Han levere en fantastisk præstation mod YB. I dag er han en fantastisk redning fra at give os et vitalt mål.

Han er langt fra perfekt og spiller ikke en god kamp i dag, og situationen hvor de er 2-1 er skidt - men han kan altså ikke gøre for, at målmanden hiver en redning frem på et hovedstød der måske reddes 4/10 gange.

Så selv i en af de dårligere kampe, mod et hold der i sidste sæson lukkede 12(!!!!) mål ind i 35 kampe i ligaen og holder Intet og Barcelona fra fadet på deres hjemmebaner i Champions League er han tæt på.

Har folk overvejet om vi var oppe imod et mandskab der besidder en utrolig defensiv klasse?

Folk er så outcome biased - heldigvis er ledelsen ikke.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Det jo ikke første gang, vel.
Bundniveauet er bare for dårligt. Pretty simpel

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Acebone »

Steffen am skrev:
22. sep 2020, 22:07
Shit et dårligt dommer kald i minut 49 på Cajustes vending.
Godt tilskuerne fik piftet lidt...
Det var dåselyd. Det første stream, jeg sad på, havde kun Priske, Baks og tjekkernes råberi. :P

Ærgerligt vi ikke lige fik en enkelt pind, men okay resultat og frem for alt endnu en stærk præstation, vi kan være stolte af. Vi kan nu afgøre sagerne hjemme på MCH, og Frank er med. Det er odds, jeg længe havde solgt den for inden sæsonen.

At være kommet så langt og stadig have en ærlig chance for CL-gruppespil. Det tager jeg hatten af for.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

MFKM skrev:
22. sep 2020, 23:08
Nu må hetzen mod Kaba snart holde.

Han levere en fantastisk præstation mod YB. I dag er han en fantastisk redning fra at give os et vitalt mål.

Han er langt fra perfekt og spiller ikke en god kamp i dag, og situationen hvor de er 2-1 er skidt - men han kan altså ikke gøre for, at målmanden hiver en redning frem på et hovedstød der måske reddes 4/10 gange.

Så selv i en af de dårligere kampe, mod et hold der i sidste sæson lukkede 12(!!!!) mål ind i 35 kampe i ligaen og holder Intet og Barcelona fra fadet på deres hjemmebaner i Champions League er han tæt på.

Har folk overvejet om vi var oppe imod et mandskab der besidder en utrolig defensiv klasse?

Folk er så outcome biased - heldigvis er ledelsen ikke.
Kaba er købt for at være en målscorer, og det lever han desværre ikke op til - Så jeg synes det er en smule tarveligt, at kalde den berettigede kritik af Kaba for en hetz.

Manden har utrolig svært ved at læse spillet og træffe de rigtige beslutninger, og klubben har været utrolig tålmodige med ham. Jovist, bidrager Kaba med nogle facetter i spillet, men han er købt til klubben for at score mål, og der leverer han altså ikke.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
22. sep 2020, 23:11
Steffen am skrev:
22. sep 2020, 22:07
Shit et dårligt dommer kald i minut 49 på Cajustes vending.
Godt tilskuerne fik piftet lidt...
Det var dåselyd. Det første stream, jeg sad på, havde kun Priske, Baks og tjekkernes råberi. :P
Er jeg med på, var et forsøg på at være sjov.

Skiftede du så frivilligt for at få dåselyd med?

Synes ellers på viaplay der plejer at være valgmuligheder, men var der ikke her.




Der findes folk der mener at 0-0 kampe altid er kedelige. De har i så fald i hvert fald ikke været engageret i denne kamp.
Hold da op en intensitet af 2 gode hold.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Et lidt besværligt resultat at spille hjemmekamp på - men mere end jeg turde håbe, så jeg er positiv.

Jeg er dybt imponeret af, hvordan man har lukket ned for tre modstandere af høj kvalitet og holder nullet. Jeg mangler superlativer efterhånden.

Jeg kan ikke genkende, at fcm burde have scoret en pind. Som Bifrost skriver, så var der momenter til begge, men ingen havde overhånden imo.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

bifr05t skrev:
22. sep 2020, 23:20
MFKM skrev:
22. sep 2020, 23:08
Nu må hetzen mod Kaba snart holde.

Han levere en fantastisk præstation mod YB. I dag er han en fantastisk redning fra at give os et vitalt mål.

Han er langt fra perfekt og spiller ikke en god kamp i dag, og situationen hvor de er 2-1 er skidt - men han kan altså ikke gøre for, at målmanden hiver en redning frem på et hovedstød der måske reddes 4/10 gange.

Så selv i en af de dårligere kampe, mod et hold der i sidste sæson lukkede 12(!!!!) mål ind i 35 kampe i ligaen og holder Intet og Barcelona fra fadet på deres hjemmebaner i Champions League er han tæt på.

Har folk overvejet om vi var oppe imod et mandskab der besidder en utrolig defensiv klasse?

Folk er så outcome biased - heldigvis er ledelsen ikke.
Kaba er købt for at være en målscorer, og det lever han desværre ikke op til - Så jeg synes det er en smule tarveligt, at kalde den berettigede kritik af Kaba for en hetz.

Manden har utrolig svært ved at læse spillet og træffe de rigtige beslutninger, og klubben har været utrolig tålmodige med ham. Jovist, bidrager Kaba med nogle facetter i spillet, men han er købt til klubben for at score mål, og der leverer han altså ikke.
Mon ikke også Kaba er købt til at være en target player, der kan spille med ryggen til målet, tage nogle slåskampe med forsvaret og i øvrigt være den første presspiller?

Altså bare for nuancernes skyld.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af ABT »

3+ sammenklip af Kabas aktioner siger meget. Hans touch er simpelthen helt til grin alt for ofte. Hans fødder er som
beton. Når der ikke er mere der lykkes for ham i dag, forstår jeg ikke helt at man ikke giver Brumado et skud deroppe noget tidligere. Han har modsat Kaba et mere kontinuerligt godt first touch
/ ABT

Billede

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Men hold da op hvor Tøfting er evig negativ biased imod Kaba.
I det mindste snakker han ikke om håret, men er godt nok lidt monotont.

Godt Grønkjær er med til at hæve niveauet.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Acebone »

Steffen am skrev:
22. sep 2020, 23:25
Er jeg med på, var et forsøg på at være sjov.

Skiftede du så frivilligt for at få dåselyd med?

Synes ellers på viaplay der plejer at være valgmuligheder, men var der ikke her.
Nej, det var rimelig ufrivilligt, fordi mit første stream gik ned.


Jeg synes i øvrigt heller ikke, man kan sige, at vi burde have scoret. Men med lidt mere held i sprøjten, kunne nogle af vores forsøg godt have sneget sig ind bag en desværre lidt for vaks Slavia-målmand.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

omfg, vi har fattet problematikken med Kaba. Vi har alle øjne i hovedet. Kom med noget reel analyse af hans spil så vi kan blive klogere på problemerne. I behøver ikke gentage det samme for tusinde gang.

Besvar