CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Set i bakspejlet, og det er jo altid let, så synes jeg det er en skam, at vi ikke får mere ud af Sisto i sådan en vigtig kamp. Nuvel han skaber noget da han kommer ind, men jeg tror han kunne have været med i længere tid end det. Han er uden tvivl vores bedste offensive spiller, så jeg regner stærkt med at han er med fra start i returen.

Enig i at Scholz var fænomenal. I det hele taget er han bare vokset på det her hold, en blændende spiller.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Vil blive yderst lykkelig hvis vi kom i CL gruppespillet, men samtidig ville jeg græde med det ene øje. Har drømt at se FCM i CL siden klubben blev født, og hvis vi så kommer det, så bliver det uden tilskuere på stadion.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: CL PO/1: Slavia Praha - FC Midtjylland

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:
24. sep 2020, 22:15
Vil blive yderst lykkelig hvis vi kom i CL gruppespillet, men samtidig ville jeg græde med det ene øje. Har drømt at se FCM i CL siden klubben blev født, og hvis vi så kommer det, så bliver det uden tilskuere på stadion.
Jeg tænker på det sådan her: Det kunne ikke komme på et mere kærkomment tidspunkt for klubben, hvis det sker. Det ville give noget økonomisk polstring og en vigtig eksponering i en tid, hvor det er svært helt at have overblikket over, hvordan det skal fungere fremover. Jeg ved godt, at vi ikke udelukkende lever af kampdagsindtægter, men det virker alligevel lidt faretruende, hvis det her varer ved for længe. Jeg tror bestemt, at FCM er en af de heldigere klubber i forhold til at kunne klare skærene, men vi kommer til at se klubber gå ned på det her (er allerede set i udlandet).

Endvidere må man tro, at det at sparke døren ind nu øger chancerne for, at det kunne ske igen, når vi kommer tilbage på stadion.

Besvar