R2: Midtjylland - Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Stoffer »

Stadion: MCH Arena
3F SUPERLIGA
Lørdag 19/9 kl. 15:30
Medie: Viasat - 3+ og Viaplay

Optakt: https://www.fcm.dk/kampe/fc-midtjylland ... 20/#optakt

Odds: 1 X 2
Gennemsnit 1,28 5,75 10,67
Højeste odds 1,30 6,00 12,00
Sandsynlighed 74,4%16,6%9,0%

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af MFKM »

Blive spændene hvordan vi stiller op. Med kun lidt over 3 døgn til en afgørende kamp i Prag må det forventes der roteres en del. De 5 udskiftninger der tillades gør dog, at man også kan tillade sig at stille stærkt fra start for at sikre sig kampen i 1. halvleg og efterfølgende skifte reserverne nd.

Et delvist roteret hold bør være stærke nok til at klare kampen. Opstillingen kunne være noget i stil med:

Hansen
Cools - Svia - Nicolaisen - Dyhr
Madsen - Frank
Andersson - Kraev - Mabil
Brumado

Dette ud fra en forhåbning om, at Sisto kan erstatte Mabil og Evander kan erstatte Kraev i kampene mod Prag. Er man i tvivl om om Evander og Kraev kan klare 60 minutter + mod Prag, så kan man give Mabil/Sisto og Kraev/Evander hver deres halvleg - så burde alle 4 uden problemer kunne spille på 100 % 3 døgn senere.

Frank og Sviatchenko bør desuden skiftes ud, såfremt sejren på et tidspunkt er sikret.

Valget med at beholde de 5 udskiftninger er virkelig en gave for de hold der fortsat spiller europæisk!

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af AltidFCM »

Jeg må indrømme, at jeg gerne ser flere nøglespillere sparet (måske overdrevet), når vi allerede spiller tirsdag. Lyngby-kampen er selvfølgelig stadig vigtig, men med afrejse allerede mandag - sandsynligvis - er det sgu ikke meget hvile før det første store play-off-opgør.

Jesper
Cools - James - Nico - Dyhr
Madsen - Evander
Isaksen - Kraev/Vibe - Anderson
Júnior/Ronnie (Hvis han ikke er helt færdig her)

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes det er for vildt at skifte så mange. Det ses ofte at hvis man skifter for mange, så ødelægger man holdet.
Med nederlaget til Sønderjyske, er der ikke råd til at satse for vildt, vi skal på tavlen med en sejr.

Vi kan skifte 2-3 spillere, men så bør det også være det.
Jeg håber at se Schwartz oppe i front.

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af tubbe93 »

Jeg tror, at Kaba får en pause. Han så træt ud sidst i kampen mod Young Boys. Og så skal han også være helt klar til tirsdag, hvor han bliver meget vigtig igen. Her kommer Brumado formentlig ind i stedet, det bliver spændende, at se hvad han kan bringe ind fra start.
Dreyer kunne også godt få en pause. Han er blevet pillet ud i de to første kampe, selvom han virker stærkere end Mabil. Så er spørgsmålet om det bliver Isaksen eller Andersson, der starter i stedet. Jeg hælder til Isaksen, da Andersson kan være på vej videre. Men onsdag var det netop Andersson og ikke Isaksen, der var på bænk. Det kunne hælde den anden vej.

Jens-Lys Cajuste kunne måske også godt få en pause, han har spillet meget de første to kampe, mens Frank sad over mod SønderjyskE. Så ind med Madsen her.
I forsvaret kommer det an på, om Joel er helt over sin fodskade. Det virkede det til onsdag, så jeg tror også han spiller igen. Så kan han evt spares i næste weekend.

I midterforsvaret kunne enten Scholz eller Sviatchenko også godt spares. Men det tror jeg ikke på. De så ikke fysisk presset ud mod Young Boys, og da Nicolaisen åbenbart ikke er helt klart, ville jeg også være mere utryg ved at sætte James ind. Hvis Nicolaisen er helt klar, kan det give mening at give ham noget spilletid netop nu, hvor der er mange kampe. Men det fortsætter de næste tre måneder, så han skal nok få sine kampe.

Sisto og Evander tror jeg ikke starter inde, når de ikke var klar til start mod Young Boys. I stedet tror jeg vi ser dem få godt en halv time, og så kan de måske være klar til start tirsdag i en vigtigere kamp.

Samlet set tror jeg, at startopstillingen bliver følgende:

Hansen
Joel, Sviatchenko, Scholz, Paulinho
Madsen, Frank
Andersson (håber på Isaksen, tror det ender med Andersson), Kraev, Mabil
Brumado
FCM!
FCM!
FCM!

Flemse
Indlæg: 173
Tilmeldt: 13. jul 2014, 18:35

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Flemse »

Nå, det bliver så formentlig næsten uden tilskuere (afhængigt af, hvornår stramningerne træder i kraft).

https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-09- ... er-paa-vej

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Ravnen »

Ja det er desværre sandt, kun 500 til næste kamp.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af SimonH »

Det er simpelthen en katastrofe at Isaksen er siet fra til truppen.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af CasperA »

SimonH skrev:
18. sep 2020, 16:50
Det er simpelthen en katastrofe at Isaksen er siet fra til truppen.
Kan han ikke være skadet måske?

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af tatoo »

SimonH skrev:
18. sep 2020, 16:50
Det er simpelthen en katastrofe at Isaksen er siet fra til truppen.
Som du har nævnt tidligere forstår jeg heller ikke at MA er over Isaksen. Det jeg har set Isaksen i opstarten har været godt med fart og tempo og mere output end tidligere. Måske Isaksen har fået et tilbagefald. Hvis MA er her efter vinduet er lukket bliver jeg meget skuffet.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af 974 »

Svia er ikke med i truppen, og mener da også tidligere at det er set at han ikke altid får flere kampe i træk, simpelthen for at spare ham i forhold til de belastninger dette giver

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Sahl »

Jeg tror Brumado starter inde og uden Erik er det vel Nicolaisen der får chancen!
Mit gæt er vi vinder den her kamp sikkert og kontrolleret! Der er ikke plads til at lave flere fejl i SL pt.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Vijen »

Cools, James, Evander, sisto og brumado er nye i startopstillingen.

Meget overraskende at det ikke er RN som starter i stedet for James.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Jesper BW1100 »

tatoo skrev:
19. sep 2020, 08:42
SimonH skrev:
18. sep 2020, 16:50
Det er simpelthen en katastrofe at Isaksen er siet fra til truppen.
Som du har nævnt tidligere forstår jeg heller ikke at MA er over Isaksen. Det jeg har set Isaksen i opstarten har været godt med fart og tempo og mere output end tidligere. Måske Isaksen har fået et tilbagefald. Hvis MA er her efter vinduet er lukket bliver jeg meget skuffet.
Gustav er vidst småskadet.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af SimonH »

Sikke dog en sløset kamp. Gåfodbold hele vejen. Heldigvis en sejr.

Cajuste er vild
Sisto er vandvittigt
James er...hovedrystende usikker.

Besvar