R2: Midtjylland - Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Vijen »

3 point og videre til næste kamp, mere er der vist ikke at sige.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Christian »

Kreav ligner mere og mere en ny rigtig god signing. Jeg er ret begejstret, og med lidt mere skarphed havde han også scoret i dag.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af JBT »

Mange ordinære superliga præstationer i dag. Man må forvente mere af 12+ spillerne.

James burde ikke spille over Nicolaisen. Han hører til på et mindre godt hold. Dyhr kan stadig ikke slå indlæg og selv Scholle er begyndt at sige i interviews, at han gerne ser offensiven score mere - hellere end defensiven.

Når det er sagt skal man føre 3-0 ved pause, men er lidt uheldige. 2 halvleg var bare dårligt spil. Sejren var dog aldrig i fare.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Ravnen »

Hurra for Sisto. Resten var til glemmebogen... 3 point og vi brugte ikke mange kræfter

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af mnm123 »

James skal ikke være Fcm spiller efter vinduet.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Steffen am »

Hører på twitter at Nicolaisen har været skadet, og det ikke er fordi en fit James har overhalet en fit Nicolaisen.
På en måde lidt betryggende.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af EsbenVest »

Jesper BW1100 skrev:
19. sep 2020, 14:58
tatoo skrev:
19. sep 2020, 08:42
SimonH skrev:
18. sep 2020, 16:50
Det er simpelthen en katastrofe at Isaksen er siet fra til truppen.
Som du har nævnt tidligere forstår jeg heller ikke at MA er over Isaksen. Det jeg har set Isaksen i opstarten har været godt med fart og tempo og mere output end tidligere. Måske Isaksen har fået et tilbagefald. Hvis MA er her efter vinduet er lukket bliver jeg meget skuffet.
Gustav er vidst småskadet.
Gustav spillede U19 i dag.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Cortez »

Christian skrev:
19. sep 2020, 18:10
Kreav ligner mere og mere en ny rigtig god signing. Jeg er ret begejstret, og med lidt mere skarphed havde han også scoret i dag.
Enig. Synes han spillede en fornuftig kamp, hvor han dog mangler at score (som resten af offensiven).

/Cortez

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af SimonH »

Cortez skrev:
20. sep 2020, 08:46
Christian skrev:
19. sep 2020, 18:10
Kreav ligner mere og mere en ny rigtig god signing. Jeg er ret begejstret, og med lidt mere skarphed havde han også scoret i dag.
Enig. Synes han spillede en fornuftig kamp, hvor han dog mangler at score (som resten af offensiven).

/Cortez
Man skal heller ikke undervurdere, hvor vigtigt det er, at vi har en spiller, der løber i feltet modsat vores andre offensive spillere.

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Sander »

Hvor mange mål scorede vores to stjerneangribere (indkøbt til 37 mio.)til sammen i onsdags og i går?

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af 974 »

Sander skrev:
20. sep 2020, 10:59
Hvor mange mål scorede vores to stjerneangribere (indkøbt til 37 mio.)til sammen i onsdags og i går?
Hvem trak sig sejrrigt ud af begge disse 2 kampe?

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Christian »

SimonH skrev:
20. sep 2020, 10:12
Cortez skrev:
20. sep 2020, 08:46
Christian skrev:
19. sep 2020, 18:10
Kreav ligner mere og mere en ny rigtig god signing. Jeg er ret begejstret, og med lidt mere skarphed havde han også scoret i dag.
Enig. Synes han spillede en fornuftig kamp, hvor han dog mangler at score (som resten af offensiven).

/Cortez
Man skal heller ikke undervurdere, hvor vigtigt det er, at vi har en spiller, der løber i feltet modsat vores andre offensive spillere.
Og han løber fra start til slut. Både offensivt og defensivt.
Jeg tror der er endnu mere i ham, end hvad vi har set indtil videre. Og så er hans attitude bare så meget mere tilfredsstillende end Evanders.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Stoffer »

Christian skrev:
20. sep 2020, 12:51
SimonH skrev:
20. sep 2020, 10:12
Cortez skrev:
20. sep 2020, 08:46

Enig. Synes han spillede en fornuftig kamp, hvor han dog mangler at score (som resten af offensiven).

/Cortez
Man skal heller ikke undervurdere, hvor vigtigt det er, at vi har en spiller, der løber i feltet modsat vores andre offensive spillere.
Og han løber fra start til slut. Både offensivt og defensivt.
Jeg tror der er endnu mere i ham, end hvad vi har set indtil videre. Og så er hans attitude bare så meget mere tilfredsstillende end Evanders.
Evander har sine problemer med temperament og koncentration, men det er godt nok en blindgyde at vælge spillere baseret på om deres "attitude er tilfredsstillende" for fans.

Derudover ligner det ikke rigtig, at Evander og Kraev kæmper om samme plads. De har i længe spillet Evander dybere - jeg ser det som et resultat af, at Evanders løbepensum ikke er tilstrækkeligt på den centrale offensive midt. Og vi kender alle betydningen af den plads for vores pres samlet. Når Evander endelig har spillet den plads, så har han også selv taget en dybere position (på skift med fx Cajuste og Frank, som mod FCN ude i slutspillet) for at skabe overtal centralt. Kraev er tydeligvis mere en second striker eller falsk 9er type.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R2: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af Christian »

Jeg vælger ikke spillere ud fra attitude, men det kan hurtigt blive en forstærkende faktor i vurderingen af en spillers kvaliteter. Både positivt og negativt.
Jeg ser ofte Evander hjælpe defensivt med løb og bolderobringer, men jeg ser ham også få et dumt gult kort som mod Lyngby, og udstråle ligegyldighed og "jeg er for god til det her sted". Jeg synes Evander er en god spiller og er meget glad for at vi har ham i klubben, men jeg håber BS og de andre, arbejder på den del af hans spil og person.
Kraev får for mange dumme gule kort, og han mangler lidt skarphed, så alt hos ham er ikke rosenrødt. Jeg synes bare han har tilføjet rigtig meget positivt efter hans udlejning.

Besvar