Mesterkabsstemning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Mesterkabsstemning

Indlæg af Eponaj »

Jeg har været medlem af BW de sidste par år, fordi jeg gerne ville støtte økonomisk op om den officielle fanklub. Men efter at have oplevet stemningen til dagens store mesterkabsfejring er jeg blevet oprigtigt i tvivl om, hvad mine penge går til, udover planlægning af busture og etablering af en lounge? Kan den OFFICIELLE FANKLUB virkelig ikke skabe stemning til en hjemmekamp hvor mesterskabet skal fejres og de uofficielle har valgt at blive væk? Jeg tror i hvert fald jeg vil overveje min økonomiske støtte til BW og i stedet spørge; kan man støtte de uofficielle STEMNINGSSKABENDE fans økonomisk på nogen måde?

Slutteligt kan jeg ikke lade være med at tænke, at det er en smule synd for spillerne at de uofficielle ikke kan “styre sig selv” i tilstrækkelig grad til at de kan møde op og skabe guldstemning til den sidste hjemmekamp.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af MFKM »

Det er ikke “bare” fordi de uofficielle er væk, på trods af at det selvfølgelig har en stor betydning.

Alle stemningsskabende er spredt over hele tribune, hvilket gør det så godt som umuligt at koordinere en stemning.

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Eponaj »

De uofficielle kunne skabe stemning mod AGF og Brøndby og var lykkedes med at få pladser samlet. De kan lykkes med det i Aarhus og sågar i Lyngby. Selvfølgelig kan det også lade sig gøre i Herning.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af JBT »

Skuffende stemning og endnu en fatal dårlig hjemmekamp.

Slet ikke Europa klar.

At man ikke kan sætte sig op til en slagter fest mod AaB er mig en gåde

Due
Indlæg: 166
Tilmeldt: 1. jul 2017, 14:57

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Due »

Så bliver man også smidt ud af stadion 45 min efter slutfløjt.
Stadig spillere der var på banen. Ved godt det er corona. Men alligevel Fcm. Guldfest?

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Danand123 »

Jeg skal på ingen måde forsvare stemningen på stadion i aften... men jeg går ud fra, at jer der angriber den, selv var tilstede.

Plejer selv at være på CC, men der kunne jeg ikke bestille ved åbningen af billetsalget, da den ved en fejl var lukket. Så jeg endte på Faxe for første gang i over fem år. Og, nej der er det svært at få samling på noget stemning... en del ældre, der maks. kan få sig selv til at klappe.

Selv om jeg tvivler, så håber jeg selvfølgelig det hele bliver normalt igen til den nye sæson.

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Jakla »

Danand123 skrev:
26. jul 2020, 22:53
Jeg skal på ingen måde forsvare stemningen på stadion i aften... men jeg går ud fra, at jer der angriber den, selv var tilstede.

Plejer selv at være på CC, men der kunne jeg ikke bestille ved åbningen af billetsalget, da den ved en fejl var lukket. Så jeg endte på Faxe for første gang i over fem år. Og, nej der er det svært at få samling på noget stemning... en del ældre, der maks. kan få sig selv til at klappe.

Selv om jeg tvivler, så håber jeg selvfølgelig det hele bliver normalt igen til den nye sæson.
Jeg fik også først til Faxe, men det er tilladt at ringe ind og få annulleret sin første billet. - og ja svært at få stemning på stadion under disse forhold.

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Sander »

Fantastisk at vi er mestre igen - vi skal passe på, at vi ikke tager et mesterskab som givet.

Er det bare mig - irriteret over spillernes børns deltagelse i sejrsfesten - jeg og andre er også irriteret til hjemmekampene.

Det virker som en stor børnehave - det er bare ikke passende.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Matjavsen »

Sander skrev:
27. jul 2020, 08:22
Fantastisk at vi er mestre igen - vi skal passe på, at vi ikke tager et mesterskab som givet.

Er det bare mig - irriteret over spillernes børns deltagelse i sejrsfesten - jeg og andre er også irriteret til hjemmekampene.

Det virker som en stor børnehave - det er bare ikke passende.
Vi omtaler jo os selv som en familieklub, så selvfølgelig kommer deres børn med ind, sådan har det været i alt den tid jeg kan huske.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af mousebreaker »

Matjavsen skrev:
27. jul 2020, 09:28
Sander skrev:
27. jul 2020, 08:22
Fantastisk at vi er mestre igen - vi skal passe på, at vi ikke tager et mesterskab som givet.

Er det bare mig - irriteret over spillernes børns deltagelse i sejrsfesten - jeg og andre er også irriteret til hjemmekampene.

Det virker som en stor børnehave - det er bare ikke passende.
Vi omtaler jo os selv som en familieklub, så selvfølgelig kommer deres børn med ind, sådan har det været i alt den tid jeg kan huske.
Det er helt normalt. I mere eller mindre alle klubber verden over vil jeg gætte på. Kan ikke se der skulle være noget galt i at drengene gerne vil have deres børn med ind på grønsværen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Steffen am »

Synes det med børn er tildels cool nok, men kan godt tage overhånd. Ligesom med telefonerne, hvor man kan undre sig over om det ikke er aftalt at klubben står for noget video og billede, der kan blive delt, i stedet for alle spillerne selv sørger for det.

Børnene, lidt er ok, men med måde. Og børnene skal ikke være med til den "spontane del".

I forhold til det øvrige. Stemningen mod FCK var vel ok, men de andre har været mærket af fraværet af de uofficielle og Corona, og den sidste kamp pga billet systemet. Tænker det er så speciel en situation, at man skal passe på med at generalisere noget på.

Men man kan sige positivt at også tv må have fået øjnene op for at fodbold uden tilskuere er fesent, og at en form for samling af de stemningsskabende også er vigtig.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Ravnen »

Synes det er fedt at de har børnene med, på den måde kommer de ud også som privatpersoner med familien og deler oplevelsen med hinanden og os alle.
Netop familien har også mange afsavn, når børnene har fri skal far arbejde og ferie er der heller ikke meget af.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1040
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Mesterkabsstemning

Indlæg af Administrator »

Bare fordi de kalder sig uofficielle, betyder det ikke at de ikke er medlemmer af Black Wolves.

Men jeg spørger, hvad er det du vil have VI skal gøre for at DU synes der er god stemning?

Jeg går ud fra at du selv råbte lungerne ud.

Corona har sat sin naturlige begrænsning på stemningen på stadion, og det er ikke min oplevelse at det er standard.

Vores arbejde med stemning involverer ALLE parter. Capo var desværre ikke på stadion, og selvom han havde været der ville det desværre ikke have hjulpet.

Spillerne var mere eller mindre gået på ferie, og det gjorde publikum også efter FCK kampen.

Kom frisk til næste sæson, hvor vi håber på normale tilstande.

Besvar