R33: AGF - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Det virker ikke til at plaffe passer ind i vores system heller. Selv Brumado er bedre end ham pt

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Syntes egentligt midtbanen gør det godt. Især Cajuste gør det godt. Vi er imo bedre end agf i de meste. Det hjælper dog ikke når stopperne decideret forærer agf mål og chancer

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

Jeg ved ikke hvad man helt kan forvente af denne kamp. Vi stiller med 5 spillere, der enten bliver siet fra eller sidder på bænken normalt. Vores bagkæde består af 4 spillere, der vel aldrig har spillet en hel kamp sammen. Vi har ikke særlig meget at spille for, udover to potentielle rekorder. Jeg synes det kunne være fedt hvis der i anden havleg blev eksperimenteret en smule med formationen.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Imponeret af hvor meget I kan hidse jer op til denne kamp. Ved godt de andre skal vise noget, men der er forskel på at være en eller to nye #på et sammenspillet hold i stedet for mange nye ansigter. Med en hel forsvarskæde udskiftet vil det give misforståelser. Og så i en kamp, hvor vi ikke har noget at spille for. Kan I ikke huske FCK hos os sidste år, hvor vi vandt 4-0. Og da vi tog til BIF efter pokalsejren og tabte 4-1.

Tag det nu ikke så tungt. Og i øvrigt kan jeg sagtens se os score i 2. halveg.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Agf er jo bare et typisk kontra hold der ikke selv kan skabe fodboldkampe. Det er jo ikke deres skyld at vor egne spiller som en pose nødder
Frank og Jens har gjort det som de skulle, resten hører ikke til på et mestre hold med så uacceptabel en indsats, mestre eller ej

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Jeg synes faktisk ikke spillet har været så ringe. Onyeka og Cajuste gør det rigtigt fint og vi har været tæt på store chancer flere gange. Offensive takter har i mine øjne været ret gode, omend vi ikke er nået helt i mål.

Defensiven sejler og Jesper Hansen hjælper ikke med sine usikre indgreb.

Holdet taget i betragtning og efter en guldfest i torsdags, så synes jeg egentligt mange kan være deres indsats bekendt. Jeg håber James og især Cools stepper op i 2. Halvleg.

Jeg tror vi vender den og tager den 1-2.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

JBT skrev:
12. jul 2020, 20:55
Det virker ikke til at plaffe passer ind i vores system heller. Selv Brumado er bedre end ham pt
Jeg synes ikke at vi kan laste Ronnie Schwartz noget. Vi kommer frem til utrolig lidt, og vi har vel ikke en angriber i klubben der selv kan drible 1-2 mand for at komme frem til afslutning. Generelt er der nogle udfordringer når det kommer til den sidste tredjedel af banen.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Selvfølgelig bør man hidse sig op - det er sgu da ikle normalt at tabe 3 ud af 4 kampe til det samme hold som mestre. Så kunne man da ligeså godt ha givet dem en guldmedalje og selv ta imod den i sølv agf snart får
Det er bare pisse pinligt og dårligt - isoleret set

Priske har endnu ikke fattet at bruge de hvides egen medicin når man møder dem - pak sig sammen og spil på kontra. Der fejler han sgu

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

JBT skrev:
12. jul 2020, 21:02
Selvfølgelig bør man hidse sig op - det er sgu da ikle normalt at tabe 3 ud af 4 kampe til det samme hold som mestre. Så kunne man da ligeså godt ha givet dem en guldmedalje og selv ta imod den i sølv agf snart får
Det er bare pisse pinligt og dårligt - isoleret set

Priske har endnu ikke fattet at bruge de hvides egen medicin når man møder dem - pak sig sammen og spil på kontra. Der fejler han sgu
Måske... men vi tabte også BIF tre gange i sæsonen 17/18.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

Har Priske lige skiftet over til en 4-4-2?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Jesper Hansens svagheder bliver udstillet i aften
Er egentlig heller ikke god nok i feltet, mht Europa kvalitet

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Måske stopper Nicolaisen nu med at kræve spilletid? - han er sgu ikke god nok

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Agf klart det bedste hold i dk denne sæson selvom de ikke får guldet - trist at sige

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Hvor er det svagt at tabe 3 ud af 4 til sølvvinderne, betydning eller ej synes godt nok det er mangel på kvalitet

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Agf har lavet halvdelen af alle mål mod fcm det er godt nok stof til eftertanke, nu skal man bare undgå en snitter havde godt nok håbet på mere før kampen
Og så røg udebane rekorden også lige
Tung sommer søndag

Besvar