R33: AGF - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Bare lige for at sætte det lidt i relief, om alle rotationsspillerne ikke er gode nok.
Ved ikke om det er det der menes, men det indtryk kan man godt få når man læser herinde og diverse medier.

I en kamp mod FCK for 3 sæsoner siden, efter en periode hvor både Riis og Nicolaisen havde skader, blev de roteret ind og stod en fremragende kamp mod FCK, hvor vi vandt. Der har de altså begge været 20 år og virkelig ikke spillet mange kampe. Håber i øvrigt ikke Riis er fodboldinvalid, men når Nicolaisen er god nok som 20 årig, er han selvfølgelig også som 23 årig.

https://www.transfermarkt.co.uk/spielbe ... ht/2844022

Men selvfølgelig forskel på at skifte 2 spillere, og 7 spillere,
Men for at understrege det ikke betyde reserverne bare er dårlige.

Paenjan
Indlæg: 8
Tilmeldt: 23. maj 2018, 08:49

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af Paenjan »

Jeg mener at det er en selvfølge at reserverne skal have spilletid i vores sidste kampe. For det første skal vi altså ikke risikere at overbelaste vores normale startere og for det andet skal de have mere spilletid så vi kan se dem an. De kommer også til at have en vigtig rolle, hvis vi kommer til at skulle spille i flere turneringer næste år.

Jeg synes faktisk heller ikke at det var reserverne der spillede dårligst igår. Evander og Frank er ikke reserver men spiller ikke deres bedste kampe igår. Ligesom kanterne og Kaba heller ikke er reserver, men de spillede heller ikke specielt godt. Mest bekymret er jeg for det etablerede angrebsspil, for det er snart ligemeget hvilken angriber vi har på toppen, så er de bare slet ikke farlige.

Men alt i alt var det faktisk en underholdende kamp og der var masser af tempo på. Jeg vil ikke klage når man tænker på at torsdag var en kæmpe festdag samtidig med at kampens vigtighed uden tvivl var større for AGF end for os. :)

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Det er da træls at tabe, men altså.. Vi har givet reserverne spilletid og har naturligvis ikke spillet 100%. Det er en af de få tabte kampe, som jeg ikke kan være alt for sur over. Vi har taget mesterskabet og efter det sker der ofte et dyk i niveauet. Den eneste jeg synes det er lidt synd for er Schwartz! han får sandsynligvis ikke nogen topscorer titel i år efter denne kamp.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Den glidende takling som James er ved at give Ankersen i første halvleg, er en total hjerneblødning, hvis han rammer Ankersen med den voldsomme fart, havde den givet direkte rødt. Hvis han havde ramt Ankersen, havde han højst sandsynligt ikke spillet mere i denne sæson. Hvordan kan han dog få sig selv til det. Med 10 spillere var vi blevet massakreret.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R33: AGF - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Ærlig snak, så dal hende har da oplevet det man også selv har set nemlig en miserabel indsats, der ikke må gentage sig og hvor absolut ingen greb en ellers stor chance
https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-sup ... ideo.shtml

Besvar