SL R32: Midtjylland - FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: SL R32: Midtjylland - FCK

Indlæg af Jakla »

Fedt at være på stadion i går og sætte et suverænt punktum i mesterskabskampen. Intet bedre end at møde FCK i den afgørende kamp :). Cajuste spillede en flot kamp. I angrebet er det primært Kaba der ser skidt ud og desværre ikke rigtigt ser ud til at forbedre sig. Fint hvis vi kan få en erstatning her og sendt Kaba videre, men nok svært at få pengene hjem.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R32: Midtjylland - FCK

Indlæg af Lupus1999 »

Bozhidar Kraev og Junior Brumado kommer retur, og dem har jeg store forventninger til.

Der hvor jeg ser nødvendigheden for forstærkning er en kantspiller og gerne Pione Sisto og så en rutineret bandit som Hiljemark.

Og kan vi holde på resten og tilmed supplere med Victor Torp, så ser det meget spændende ud.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R32: Midtjylland - FCK

Indlæg af SimonH »

Jeg må simpelthen bare lige rose Paulinho. Vi har aldrig nogensinde haft en så god indlægsback som ham. I går laver han 7 indlæg. Alle 7 ligger perfekt. Han kigger op og noterer sig hvor de andre befinder sig. Der er et giftigt skru i hans indlæg. Det er en decideret evne han har. Det er bare forrygende og det giver så en ny dimension til vores spil - bare sammenlign med vores højreside, hvor indlægene slet ikke har samme kaliber. Han er simpelthen bare så dygtig. Tænk hvis vi havde en skarp angriber ;)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R32: Midtjylland - FCK

Indlæg af TrueWolfMidt »

SimonH skrev:
10. jul 2020, 23:07
Jeg må simpelthen bare lige rose Paulinho. Vi har aldrig nogensinde haft en så god indlægsback som ham. I går laver han 7 indlæg. Alle 7 ligger perfekt. Han kigger op og noterer sig hvor de andre befinder sig. Der er et giftigt skru i hans indlæg. Det er en decideret evne han har. Det er bare forrygende og det giver så en ny dimension til vores spil.
Havde en snak igår angående hvem der havde den bedste venstre bak i superligaen - min ven en Agf'er sagde naturligvis Casper Højer og jeg sagde Paulinho selvfølgelig, vi blev aldrig enig. Med de er gode hver for sig.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R32: Midtjylland - FCK

Indlæg af SimonH »

TrueWolfMidt skrev:
11. jul 2020, 12:15
SimonH skrev:
10. jul 2020, 23:07
Jeg må simpelthen bare lige rose Paulinho. Vi har aldrig nogensinde haft en så god indlægsback som ham. I går laver han 7 indlæg. Alle 7 ligger perfekt. Han kigger op og noterer sig hvor de andre befinder sig. Der er et giftigt skru i hans indlæg. Det er en decideret evne han har. Det er bare forrygende og det giver så en ny dimension til vores spil.
Havde en snak igår angående hvem der havde den bedste venstre bak i superligaen - min ven en Agf'er sagde naturligvis Casper Højer og jeg sagde Paulinho selvfølgelig, vi blev aldrig enig. Med de er gode hver for sig.
Han er også dygtig. Han har dog ikke den samme indlægsfod som paulinho.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R32: Midtjylland - FCK

Indlæg af Acebone »

SimonH skrev:
10. jul 2020, 23:07
Jeg må simpelthen bare lige rose Paulinho. Vi har aldrig nogensinde haft en så god indlægsback som ham. I går laver han 7 indlæg. Alle 7 ligger perfekt. Han kigger op og noterer sig hvor de andre befinder sig. Der er et giftigt skru i hans indlæg. Det er en decideret evne han har. Det er bare forrygende og det giver så en ny dimension til vores spil - bare sammenlign med vores højreside, hvor indlægene slet ikke har samme kaliber. Han er simpelthen bare så dygtig. Tænk hvis vi havde en skarp angriber ;)
Enig. En skam vi ikke nåede at se ham og Paul sammen. Det kunne have været vildt.

Tak for i torsdags, for resten. Perfekt at sikre guldet mod FCK . Føring på 17 point ned til dem... Det er simpelthen suverænt.

Nogen der ved, hvorfor der var et relativt stort "hul" på tilskuerpladserne midt på Faxe? Det lignede, at man godt kunne have lukket flere ind der. Men det har måske noget at gøre med, at der ikke er separate opgange nok ift. kravene?

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R32: Midtjylland - FCK

Indlæg af Sahl »

Jeg var en smule bekymret i første halvleg, men sad alligevel men en følelse af at vi nok skulle vende det og med Priskes udsagn i pausen var jeg sikker på sejr. Synes anden halvleg var god og jeg var aldrig for alvor bange for at det skulle gå galt. Synes første halvleg var ringe, men der var nok en del nerver på.

Som Acebone skriver, så er det jo vildt vi kan sikre guld med 17 point ned til FCK, det skal man altså anerkende! Tænk engang hvis vi også får en giftig angreb! Der er vel ingen af os der havde turde tro på at de sidste 6 år ville ende som de gjorde og så med en slutning som denne!

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R32: Midtjylland - FCK

Indlæg af Danand123 »

Acebone skrev:
11. jul 2020, 18:12
SimonH skrev:
10. jul 2020, 23:07
Jeg må simpelthen bare lige rose Paulinho. Vi har aldrig nogensinde haft en så god indlægsback som ham. I går laver han 7 indlæg. Alle 7 ligger perfekt. Han kigger op og noterer sig hvor de andre befinder sig. Der er et giftigt skru i hans indlæg. Det er en decideret evne han har. Det er bare forrygende og det giver så en ny dimension til vores spil - bare sammenlign med vores højreside, hvor indlægene slet ikke har samme kaliber. Han er simpelthen bare så dygtig. Tænk hvis vi havde en skarp angriber ;)
Enig. En skam vi ikke nåede at se ham og Paul sammen. Det kunne have været vildt.

Tak for i torsdags, for resten. Perfekt at sikre guldet mod FCK . Føring på 17 point ned til dem... Det er simpelthen suverænt.

Nogen der ved, hvorfor der var et relativt stort "hul" på tilskuerpladserne midt på Faxe? Det lignede, at man godt kunne have lukket flere ind der. Men det har måske noget at gøre med, at der ikke er separate opgange nok ift. kravene?
Ja, det er på grund af antallet af opgange. Men jeg fandt aldrig ud af, hvorfor vi kun nåede knap 4100, når der nu var tilladelse til 4800. Ved godt det måske er incl spillere og officials, men de fylder vel ikke 700 personer. I øvrigt imponeret af den selvjustits, der var blandt publikum til at blive og sidde på sin plads. Så ved jeg godt, at vi stod op en del af tiden de sidste 10 minutter, men uden at det tog overhånd.

Besvar