Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MFKM

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af MFKM »

Hold kæft hvor har Marc Dal Hende bare været verdensklasse i forbindelse med hele situationen omkrings hans transfer og bænkning. Alle udtalelser har været en perfekt blanding mellem ærgerlighed over ikke at spille, samtidig med fuld respekt for klub, træner og back konkurrenter. Jeg håber drengene på akademiet kigger på ham og tager ved lære! Så flot.

Jeg giver ham en kæmpe klapsalve næste gang han kommer på stadion - en mand af en fantastisk karakter!

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Lad os håbe, at der snart bliver fundet en midtbaneprofil, der gerne må have lidt mere erfaring, end det vi har at arbejde med pt. Jeg tror, det kommer til at have en kæmpe betydning, hvis vi har ambitioner i Europa i år. Heldigvis skriver Egelund fra EB, at man er på udkig efter en Sparv-afløser. Den type bliver ultra-vigtig, når vi skal til Razgrad og forhåbentlig nuppe deres seedning.

Og man må håbe og krydse fingre for, at Kaba finder sit EL-niveau fra sidste år.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

AltidFCM skrev:
10. aug 2020, 13:23
Lad os håbe, at der snart bliver fundet en midtbaneprofil, der gerne må have lidt mere erfaring, end det vi har at arbejde med pt. Jeg tror, det kommer til at have en kæmpe betydning, hvis vi har ambitioner i Europa i år. Heldigvis skriver Egelund fra EB, at man er på udkig efter en Sparv-afløser. Den type bliver ultra-vigtig, når vi skal til Razgrad og forhåbentlig nuppe deres seedning.

Og man må håbe og krydse fingre for, at Kaba finder sit EL-niveau fra sidste år.
Jeg er enig i det du skriver, jeg begynder bare at tvivle på, at det bliver inden vi skal til Razgrad, at forstærkningen kommer.
Jeg tror mere og mere på, at vi skal frem til transfervinduets afslutning (primo oktober) inden vi evt henter et par store kanoner. Klubberne eller spillerne skal være løbet tør for andre muligheder, inden vi kan få dem til indkøbspris.
Jeg troede faktisk at Pione ville være undtagelsen, men det lader heller ikke til, at det skifte er tæt på at være på plads.
Omvendt sælger vi forhåbentlig heller ikke før den tid

RandomHero

Indlæg af RandomHero »

Der sker godt nok ikke meget.. MEN. Nu har Celta Vigo hentet en ny kantspiller. Det passer vel som hånd i handske med at Pione er på vej væk. Om vi så får ham, er det store spørgsmål.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Altså hvis vi kommer i et gruppespil, så ville jeg mene at det er en “no brainer” at hente Bubacarr Sanneh?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... arr-sanneh

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Så skal han godt nok være villig til at få langt ned i løn.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Matjavsen skrev:
13. aug 2020, 08:54
Så skal han godt nok være villig til at få langt ned i løn.
Jeg er slet ikke tændt på ideen, men kan godt forstå hvis ledelsen løber med den.

Lønnen er alt for høj ja, men hvis der ikke skal betales en transfersum, så kan der helt sikkert laves en form for aftale.

Jeg dog ret bekymret for, hvor god Sanneh vil være i en 4 back kæde, ligesom jeg frygter hans slet ikke er rigtig sulten længere. Siden han fik hans penge skfite, så er det kun gået ned af bakke. Selvfølgelig kan, der være flere omstændigheder, der gør at det ikke har fungeret i det belgiske, men jeg sgu en tvivl om han kan nå tilbage på det niveau han havde (hvilket i øvrigt var i en meget kort periode).

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Nogen der har en update på, hvem man kigger på, hvis/når Frank skifter?

felisan
Kontakt:

Indlæg af felisan »

Der er generelt bare meget lidt update på nogetsomhelst i øjeblikket, i hvert fald i forhold til betydningsfulde transfers ud og ind.
Det eneste, der er lidt liv i, er udlejning af unge FCM'ere til Nordic Bet klubber.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Stoffer skrev:
13. aug 2020, 09:41
Er vel det samme 3 muligheder:
- sælge tidligt for 100 mio.+
- sælge pr. 5. Oktober for 75 mio.
- ingen salg i dette vindue

Og eftersom der er relativ stille lige nu, tænker jeg sandsynligheden stiger for en af de 2 sidste muligheder.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

felisan skrev:
13. aug 2020, 09:53
Der er generelt bare meget lidt update på nogetsomhelst i øjeblikket, i hvert fald i forhold til betydningsfulde transfers ud og ind.
Det eneste, der er lidt liv i, er udlejning af unge FCM'ere til Nordic Bet klubber.
Det er self. heller ikke så underligt. Vi skal altid vente lidt på at markedet sætter sig, i år er usikkerheden endnu større og flere klubber spiller fortsat, så markedet kan ikke komme i gang før de store klubber bestemmer sig for, hvad de vil.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Stoffer skrev:
Hører slet ingenting. Men det er vel også ved at være forsent, at finde en erstatning, der allerede kan forstærke os til den første CL kval kamp. - Medmindre det vi kan nå at lande Sisto. Den linje lyder dog ikke til at være varm..

Vi må håbe at stilheden betyder, at der arbejdes stenhårdt mod Europa kampene og, at der ikke er for meget palaver omkring Evander, Erik, Scholz og Onyeka, så de kan koncentrere sig om at præstere på banen.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
13. aug 2020, 10:22
Stoffer skrev:
Hører slet ingenting. Men det er vel også ved at være forsent, at finde en erstatning, der allerede kan forstærke os til den første CL kval kamp. - Medmindre det vi kan nå at lande Sisto. Den linje lyder dog ikke til at være varm..

Vi må håbe at stilheden betyder, at der arbejdes stenhårdt mod Europa kampene og, at der ikke er for meget palaver omkring Evander, Erik, Scholz og Onyeka, så de kan koncentrere sig om at præstere på banen.
Jeg havde ikke nødvendigvis de kampe i tankerne (som deadline, jeg tænkte sårn mere i det hele taget). Jeg er bare nysgerrig på, hvem klubben ser (om nogen endnu) som afløser.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Gent har lige scoret over 200 mio. på salget af Jonathan David til Lille. Kunne det tænkes, at Thorup kunne have snøren ude efter nogen fra sit gamle hold?

CasperA

Indlæg af CasperA »

Det lyder næsten til at være helt sikkert, at Onyeka skal sælges i dette vindue, så mon ikke klubben er i fuld gang med at finde en rutineret CM, som er omkring de 25-28 år gammel, og som kan gå ind at spille på den centrale midtbane sammen med Cajuste.

Udfordringen er nok bare, at vores egne spillere efterhånden er på et så højt niveau, at det er svært at finde en erstatning, som kan løfte det niveau, og som samtidig er realistisk for os ift. transfersum og løn.

Så jeg tænker, at der godt kan gå noget tid, før vi får en ny CM at se, da de spillere vi er interesserede i højst sandsynligt afventer andre- og måske bedre tilbud fra andre kubber.

Besvar