Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Kent »

UlveLars skrev:
3. aug 2020, 08:09
Kent skrev:
1. aug 2020, 18:59
Matjavsen skrev:
1. aug 2020, 18:55


Der er stille overalt (på nær AGF)

Tror benham og co lige vil se hvordan markedet udvikler sig
Der er ferie. Transfervinduet lukker til oktober. De fleste ligaer starter til september. Ro på.
Selvom der så skulle stå 50 mand, er det jo ikke ensbetydende med, at de alle træner sammen.
Men som du selv var inde på i din podcast, så skal de gerne stå der på torsdag, hvis de skal hjælpe os i Europa
Ja, det er de nye spillere - dem ser jeg gerne snart dukke op, men den ene af dem render jo allerede rundt i Tjørring, så det tager ikke så lang tid at komme til Ikast ;-)
Dem vi skal af med, kan godt tage noget længere tid. Især lejelandsspillerne. Og det er ikke noget større problem.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Steffen am »

UlveLars skrev:
3. aug 2020, 08:09
Kent skrev:
1. aug 2020, 18:59
Matjavsen skrev:
1. aug 2020, 18:55


Der er stille overalt (på nær AGF)

Tror benham og co lige vil se hvordan markedet udvikler sig
Der er ferie. Transfervinduet lukker til oktober. De fleste ligaer starter til september. Ro på.
Selvom der så skulle stå 50 mand, er det jo ikke ensbetydende med, at de alle træner sammen.
Men som du selv var inde på i din podcast, så skal de gerne stå der på torsdag, hvis de skal hjælpe os i Europa
Tænker i forhold til ikke at snakke forbi hinanden, om vi snakker handler/afklaring på ud eller ind siden.

Tænker fokus i podcast og dit fokus her er ind, hvor mit fokus som Kent svare på er lidt mere ud eller afklaring om man vil.

Men rigtig nok, ind, det skal snart ske hvis man snakker Europa.
Men hører lidt om vores brasilianske transferemne i podcasten brasserbold, og at det i hvert fald må være til den lange bane, og ikke til at præstere i slutningen af denne måned. Mon ikke, med mindre Hiljemark eller måske Sisto dumper ned i hatten, at det er den nuværende trup, man regner med skal kvalificere os, som minimum til 3. runde, hvis de ikke kommer i denne uge.

I forhold til 50 spillere til træning.
Med Dawa og Sunday ude, og med skader til Riis, Olsen og Isaksen, så det en 45 stykker. Ved ikke om der er et par stykker der træner med u19 henimod Ajax kampen, som ikke er aktuelle til Champions League kvalen? Måske et par stykker der er til prøvetræning?

Men hvis man har 40-45, tror du så Kent at man kunne finde på at dele truppen op? Altså forskellige træningstidspunkter eller at Søren Bjerg får en gruppe han træner ved siden af? Streg i regningen, og nedtur til dem ikke får lov at træne med 'førsteholdet'?
Har set det i periodevis før, ligesom når de afholdet afsluttende dødboldstræning og da Pusic lidt trænede med de unge. Men om man så kunne finde på at gøre mere fast?

Ja, hvis det egentlig stadig er Søren Bjerg, eller den nye Veller?

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:
3. aug 2020, 18:18
Men hvis man har 40-45, tror du så Kent at man kunne finde på at dele truppen op? Altså forskellige træningstidspunkter eller at Søren Bjerg får en gruppe han træner ved siden af? Streg i regningen, og nedtur til dem ikke får lov at træne med 'førsteholdet'?
Har set det i periodevis før, ligesom når de afholdet afsluttende dødboldstræning og da Pusic lidt trænede med de unge. Men om man så kunne finde på at gøre mere fast?

Ja, hvis det egentlig stadig er Søren Bjerg, eller den nye Veller?
Jeg vil bestemt tro, at man deler dem op. Der vil nok være nogle, som slet ikke træner med, fordi de skal finde nye klubber osv. Men jeg vil forvente, at man lægger sig fast på de ca 25 spillere, som vil udgøre vores trup og så træner de sammen, mens de resterende spillere så også træner sammen. Det kan de jo sagtens gøre samtidigt og ved siden af hinanden, uden at grupperne generer hinanden.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af UlveLars »

Kent skrev:
3. aug 2020, 11:22
UlveLars skrev:
3. aug 2020, 08:09
Kent skrev:
1. aug 2020, 18:59

Der er ferie. Transfervinduet lukker til oktober. De fleste ligaer starter til september. Ro på.
Selvom der så skulle stå 50 mand, er det jo ikke ensbetydende med, at de alle træner sammen.
Men som du selv var inde på i din podcast, så skal de gerne stå der på torsdag, hvis de skal hjælpe os i Europa
Ja, det er de nye spillere - dem ser jeg gerne snart dukke op, men den ene af dem render jo allerede rundt i Tjørring, så det tager ikke så lang tid at komme til Ikast ;-)
Dem vi skal af med, kan godt tage noget længere tid. Især lejelandsspillerne. Og det er ikke noget større problem.
Så er jeg helt enig med dig!
Jeg håber iøvrigt, der sker lidt på indsiden efter oprykningskampen i aften

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af bobthebuilder_dk »

UlveLars skrev:
4. aug 2020, 13:44
Kent skrev:
3. aug 2020, 11:22
UlveLars skrev:
3. aug 2020, 08:09
Så er jeg helt enig med dig!
Jeg håber iøvrigt, der sker lidt på indsiden efter oprykningskampen i aften
Tænker du på en bestemt person?
Som evt. render rundt i Tjørring og træner i øjeblikket ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af UlveLars »

Ja, han må gerne komme og træne med i Ikast :)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af TrueWolfMidt »

UlveLars skrev:
4. aug 2020, 16:15
Ja, han må gerne komme og træne med i Ikast :)
Ja jo før desto bedre.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Kent »

Kent skrev:
3. aug 2020, 20:21
Steffen am skrev:
3. aug 2020, 18:18
Men hvis man har 40-45, tror du så Kent at man kunne finde på at dele truppen op? Altså forskellige træningstidspunkter eller at Søren Bjerg får en gruppe han træner ved siden af? Streg i regningen, og nedtur til dem ikke får lov at træne med 'førsteholdet'?
Har set det i periodevis før, ligesom når de afholdet afsluttende dødboldstræning og da Pusic lidt trænede med de unge. Men om man så kunne finde på at gøre mere fast?

Ja, hvis det egentlig stadig er Søren Bjerg, eller den nye Veller?
Jeg vil bestemt tro, at man deler dem op. Der vil nok være nogle, som slet ikke træner med, fordi de skal finde nye klubber osv. Men jeg vil forvente, at man lægger sig fast på de ca 25 spillere, som vil udgøre vores trup og så træner de sammen, mens de resterende spillere så også træner sammen. Det kan de jo sagtens gøre samtidigt og ved siden af hinanden, uden at grupperne generer hinanden.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... l-spillere

RandomHero
Indlæg: 62
Tilmeldt: 9. jun 2017, 01:49

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af RandomHero »

Rasmus Ankersen udtale i forbindelse med optakten til play-off kampen, at han havde 2 to-do lister i skuffen til imorgen, Hvilken en han skulle bruge, afhænger af resultatet iaften. Mon ikke der er en aftale eller 2 klar i både Midtjylland og brentford, som bare venter på “Go” knappen bliver trykket. Tænker Pione er ret oplagt, mange rygter, udtalelser, han er i området osv.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Kent »

RandomHero skrev:
4. aug 2020, 21:01
Rasmus Ankersen udtale i forbindelse med optakten til play-off kampen, at han havde 2 to-do lister i skuffen til imorgen, Hvilken en han skulle bruge, afhænger af resultatet iaften. Mon ikke der er en aftale eller 2 klar i både Midtjylland og brentford, som bare venter på “Go” knappen bliver trykket. Tænker Pione er ret oplagt, mange rygter, udtalelser, han er i området osv.
Mon ikke det handler mere om Brentford? Oprykning ville have betydet indkøb. Nu handler det om salg i stedet.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Lupus1999 »

Tror desværre også at den glippede oprykning betyder at det nu handler om at holde på FCM truppen, og så håbe på et gruppespil.

Øv, at lave så stor en keeperfejl i en finale.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Matjavsen »

Tror ikke det ændrer det store.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Matjavsen »

En klub må jo ikke bare købe flere spillere fordi ejeren har mange penge.

Så skulle Brentford købe en spiller af Midtjylland..


Det er jo kun de store klubber ffp ikke går imod

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Acebone »

Club Brugge er ude efter Onyeka, som har meddelt ledelsen, at han vil videre:

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/av ... cms-onyeka

Dog er vores prisskilt angiveligt for højt for dem.

Det harmonerer jo meget godt med, at man helst ikke sælger til Belgien etc. i første omgang. Vi må se, om ikke der er en klub fra en større liga, der bider på. Jeg kunne godt se Frank i Tyskland eller Frankrig.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Matjavsen »

Tvivler på vi sælger ham til Brugge.

Deres rekord transfer er 8 mil Euro, og er ret så sikker på de ikke slår den for en spiller i den danske liga

Låst