Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Sahl »

Synd for Dovbyk at han fik en skade, han kunne sagtens have blevet en giftig angriber og kan stadigvæk nå det. Jeg synes det giver god mening, at lade ham skifte og give ham tid for det kan han ikke få her.
Synes det er fedt vi kigger mod det Brasilianske marked, der er mange gode spillere også til scoop priser, men vi skal nok ikke forvente at få spillere med super stats og tur i den, vi skal nok nærmere have nogle af dem der har haft lidt nedgang, men har potentiale.

Hvis der er hold i ham Lucas Silva, er det nok ikke som udviklingsspiller, han er trods alt 22.
Synes han ligner en god spiller, men uden at være i så høj klasse, at der er storhold efter ham. Kunne vi selv vælge og ville man bruge penge nok, havde jeg nok valgt
https://www.transfermarkt.com/arthur-go ... ler/401534

For at lave en sammenligning. Men vi skal huske på, at vi skal vinde på snilde og ikke på at bruge flere penge, derfor giver Lucas Silva vel god mening. Jeg kunne ikke forstille mig han er scoutet som central angriber, men nærmere som kant. Det må vel betyde selv på kant pladsen?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
11. jul 2020, 19:02
ABT skrev:
11. jul 2020, 13:57
Jeg kan ikke forestille mig, at vi kun henter 1-2 spillere i dette vindue, som Steinlein bl.a. har proklameret. I et scenarie hvor Brentford rykker op, og vi selv har et vanvittigt stærkt fundament i Corona-tider, bør man simpelthen kunne lave flere scoops, der er for gode at takke nej til end blot 1 eller 2 spillere.
Nu skal Brentford også lige rykke op først. Vejen ligger trods alt stadig til at blive via playoff-lotteriet.

Lige pt. skal vores forberedelse i hvert fald være klar til det scenarie, hvor Brentford ikke rykker op. Optimalt set er vores egen succes den primære faktor i vinduet. Falder der en PL-appelsin ned i Benhams turban, er det selvfølgelig ikke ligegyldigt. Men forhåbentlig vil det blive et stærkt vindue også uden.
Helt enig.
En ting er også reelt hvor stor chancen er.
Hvis de ender på en 3. plads som det ser ud til, er der stadig 2 knald eller fald runder.

Det er det ene, men det andet, som det virker som om næsten er glemt nogle steder.
Jo det gør måske ejeren eller "familien" mere robust, men det er stadig 2 forskellige klubber. Der er financial fair play regler osv.
Måske har ledelsen haft brug for at oppe stemningen lidt omkring det, men det bliver ikke noget pengetræ eller lignende.

Er selv en lille smule nervøs for hvis Brentford på en eller anden måde skulle kvalificere sig til Europa, hvad der så skulle ske, men det virker dog trods alt ikke til at ske lige foreløbig. Vælger at være forsigtig optimist og først og fremmest lidt imponeret over hvad de også har formået. Der er nogen steder i familien, nogen der har gjort noget rigtigt i hvert fald.

madsc2206
Indlæg: 7
Tilmeldt: 21. jan 2019, 20:14

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af madsc2206 »

der blev angiveligt betalt 325.000 euro for Dovbyk. det er vel meget godkendt.
https://www.ua-football.com/ua/ukrainia ... pra-1.html

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af tatoo »

madsc2206 skrev:
11. jul 2020, 23:12
der blev angiveligt betalt 325.000 euro for Dovbyk. det er vel meget godkendt.
https://www.ua-football.com/ua/ukrainia ... pra-1.html
Det er markedsværdien - det betyder ikke at det er det vi har fået for ham

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Jesper BW1100 »

madsc2206 skrev:
11. jul 2020, 23:12
der blev angiveligt betalt 325.000 euro for Dovbyk. det er vel meget godkendt.
https://www.ua-football.com/ua/ukrainia ... pra-1.html
Såvidt jeg kan forstå oversættelsen via Google Translate står der at transfersummen er ukendt. De 325.000 der nævnes er hans estimerede værdi på transfermarkt. Ikke et bud på salgsværdi

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af DenStolteJyde »

MFKM skrev:
10. jul 2020, 18:08
FCM2000 skrev:
10. jul 2020, 17:20
Matjavsen skrev:
9. jul 2020, 11:55
Iflg Søren Sorgenfri kigger vi på det brasilianske marked denne sommer.

Er jeg nu meget fan af, vi har en god hitrate indtil videre og det ligner brumardo på sigt også bliver en gevinst
ham her er en oplagt investering

https://www.transfermarkt.com/andrey/pr ... ler/351895
Hvorfor?
Han bliver sikkert god i FM :)

Mrlewanski
Indlæg: 42
Tilmeldt: 3. feb 2017, 09:38

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Mrlewanski »

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor Mikael Anderson stadig kan være en spiller, som FCM tror på?
Manden har i dette forår præsteret 0 mål og 1 assist på 1032 minutter. På Danmarks bedste hold og suveræne mestre. Kan man så få øje på noget i spillet, der indikerer et form for potentiale? På ingen måde.
Hvis nogle vil give en skilling for ham til sommer, hedder det sælg, sælg, sælg og snydt.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af CasperA »

Mrlewanski skrev:
13. jul 2020, 15:07
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor Mikael Anderson stadig kan være en spiller, som FCM tror på?
Manden har i dette forår præsteret 0 mål og 1 assist på 1032 minutter. På Danmarks bedste hold og suveræne mestre. Kan man så få øje på noget i spillet, der indikerer et form for potentiale? På ingen måde.
Hvis nogle vil give en skilling for ham til sommer, hedder det sælg, sælg, sælg og snydt.
Det er vel et udtryk for vores manglende bredde på kanterne. Nu hvor Isaksen er skadet, og Priske samtidig har haft rykket Dreyer ind på den centrale midtbane, har vi i teorien kun haft Mabil og Mikael Anderson til kanterne, da jeg ikke vil betegne Vibe som en kantspiller.

Kanterne er noget af det, som vi skal fokusere på i det kommende transfervindue, hvilket det også ser ud til, at klubben allerede er opmærksomme på ift. interessen for Lucas Silva. Så mon ikke der kommer en forstærkning, som kan skabe mere konkurrence til Mikael Anderson.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af tatoo »

Mrlewanski skrev:
13. jul 2020, 15:07
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor Mikael Anderson stadig kan være en spiller, som FCM tror på?
Manden har i dette forår præsteret 0 mål og 1 assist på 1032 minutter. På Danmarks bedste hold og suveræne mestre. Kan man så få øje på noget i spillet, der indikerer et form for potentiale? På ingen måde.
Hvis nogle vil give en skilling for ham til sommer, hedder det sælg, sælg, sælg og snydt.
Fuldstændig enig - du rammer lige hovedet på sømmet. Afsted med ham.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af JBT »

Mrlewanski skrev:
13. jul 2020, 15:07
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor Mikael Anderson stadig kan være en spiller, som FCM tror på?
Manden har i dette forår præsteret 0 mål og 1 assist på 1032 minutter. På Danmarks bedste hold og suveræne mestre. Kan man så få øje på noget i spillet, der indikerer et form for potentiale? På ingen måde.
Hvis nogle vil give en skilling for ham til sommer, hedder det sælg, sælg, sælg og snydt.
Spot on - han hører ikke til på et Europa hold, ligesåvel som feks James. De burde begge spille i 1 division

Det skriger til himlen hvor meget kvalitet man mangler, når langt bedre internationale hold møder op. Tror desværre på at man pisser det væk hvis ikke der handles mere end 2 spillere.

Man mangler konge spillere på mange positioner, især hvis flere smutter. Kun Drejer, Erik og Scholle, Frank - og Evander når han gider, har noget der minder om internationalt niveau. Jesper Hansen er desværre ved at være en gammel hest i det game.
Resten er sgu alt for svage i bund og topniveau baseret på det man har set de seneste to år. Der efterlyse bare vedvarende stabilitet og kontinuitet på så mange parametre, hvis man taler udenom Norden

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Sahl »

Det ville ikke gøre noget med en ny kant spiller og gerne end der kan scorer mål! Måden vi spiller på afhænger jo også af at vores kanter (indvendige angriber til tider) kan scorer mål og skabe kaos. En Brasiliansk troldmand på den position, ville virkelig gavne meget. Derudover får vi nok behov for en central forsvarsspiller mere og muligvis en til midten.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Noe »

JBT skrev:
13. jul 2020, 17:12


Spot on - han hører ikke til på et Europa hold, ligesåvel som feks James. De burde begge spille i 1 division

Det skriger til himlen hvor meget kvalitet man mangler, når langt bedre internationale hold møder op. Tror desværre på at man pisser det væk hvis ikke der handles mere end 2 spillere.

Man mangler konge spillere på mange positioner, især hvis flere smutter. Kun Drejer, Erik og Scholle, Frank - og Evander når han gider, har noget der minder om internationalt niveau. Jesper Hansen er desværre ved at være en gammel hest i det game.
Resten er sgu alt for svage i bund og topniveau baseret på det man har set de seneste to år. Der efterlyse bare vedvarende stabilitet og kontinuitet på så mange parametre, hvis man taler udenom Norden
Ja, de er helt håbløse. Fyr dem allesammen. Lortesæson. Køb nogle bedre spillere. Skaf nogle flere penge, til at købe nogle bedre spillere. Fyr dem også. Hvad fanden ligner det, at tabe en kamp, som ikke betyder noget? Mega ustabil sæson. Fyr træneren. Det falder tilbage på ham. Hvorfor løber de ikke noget mere? Gider de ikke? Tving dem til at løbe noget mere. Og fyr dem så. Niveauet er bare for lavt.

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Sniper »

Det er måske lige hårdt nok at fyre dem allesammen efter sådan en sæson. :lol: Jeg mener også vi har flere dygtige spillere som nok skal klare sig europæisk... ud over de nævnte og åbenlyse har både Paulinho og Cajuste her i foråret vist meget lovende takter. Dreyer ligeså.
Jeg er dog enig i at M.Andersson ikke har det niveau vi ønsker. Han laver virkelig mange frispark og har virkelig mange boldtab og har ikke haft noget slutprodukt i lang tid efterhånden. Kaba tror jeg virkelig mange fans gerne så sendt videre allerede, men er i tvivl om klubben ser det sådan. Vibe tror jeg ikke vi får sindsygt meget mere ud af på banen, men nok mere udenfor banen. Schwarz tvivler jeg på bliver 1.angriber i den nye sæson...og hvad med Brumado, George, David og Kraev?
Tror der kommer nye folk ind til angrebet så mon ikke der kommer til at ske rokeringer, men hvor mange er jeg meget spændt på.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af tatoo »

Vi har Schwartz, Brumado og Kaba til hhv. 22,23 og 24, så mon ikke man skulle se at finde ud af at træne nogle angrebsåbninger, hvis vi da beholder dem alle. Går ud fra at det er 3 dyre herrer, og da de ikke præsterer lige nu haster det sgu da. Tror faktisk at Schwartz havde passet bedre på AGF´s hold igår med deres spillestil

ChristianJ
Indlæg: 98
Tilmeldt: 7. maj 2019, 10:43
Geografisk sted: London
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af ChristianJ »

Noe skrev:
13. jul 2020, 17:53
JBT skrev:
13. jul 2020, 17:12


Spot on - han hører ikke til på et Europa hold, ligesåvel som feks James. De burde begge spille i 1 division

Det skriger til himlen hvor meget kvalitet man mangler, når langt bedre internationale hold møder op. Tror desværre på at man pisser det væk hvis ikke der handles mere end 2 spillere.

Man mangler konge spillere på mange positioner, især hvis flere smutter. Kun Drejer, Erik og Scholle, Frank - og Evander når han gider, har noget der minder om internationalt niveau. Jesper Hansen er desværre ved at være en gammel hest i det game.
Resten er sgu alt for svage i bund og topniveau baseret på det man har set de seneste to år. Der efterlyse bare vedvarende stabilitet og kontinuitet på så mange parametre, hvis man taler udenom Norden
Ja, de er helt håbløse. Fyr dem allesammen. Lortesæson. Køb nogle bedre spillere. Skaf nogle flere penge, til at købe nogle bedre spillere. Fyr dem også. Hvad fanden ligner det, at tabe en kamp, som ikke betyder noget? Mega ustabil sæson. Fyr træneren. Det falder tilbage på ham. Hvorfor løber de ikke noget mere? Gider de ikke? Tving dem til at løbe noget mere. Og fyr dem så. Niveauet er bare for lavt.
Kan du ikke lige få brugt det der Wyscout abbonomment til noget nyttigt, og lave en list med "konge spillere" til Ankersen og Steinlein? 6-7 spillere, der tidligere har bevist at de kan begå sig i CHL burde gøre det.

Derudover er mit største transferønske, at vi køber en pisk til B.S, så de dovne hunde kan komme i gang med at vise noget vilje (før vi fyrer dem, naturligvis).

Låst