R31: FCN - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Jakla »

Enig i at det gule til Onyeka må appelleres. Frank parerede Tycosens skubberi, men skubbede ikke selv. Intet til gult kort.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Jakla skrev:
5. jul 2020, 17:41
Enig i at det gule til Onyeka må appelleres. Frank parerede Tycosens skubberi, men skubbede ikke selv. Intet til gult kort.
Også fuldstændig enig. Tror bare ikke, at det hjælper.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Cortez »

Jeg kan ikke se Frank gør noget som helst for at få det 2. gule kort.

/Cortez

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Cortez skrev:
5. jul 2020, 19:15
Jeg kan ikke se Frank gør noget som helst for at få det 2. gule kort.

/Cortez
Det kan jeg faktisk heller ikke. MDT derimod fortjener sit gule kort. Typisk dommerfejl. Lad vær med at tage stilling og giv begge et gult kort. Frank skubber jo ikke eneste gang, han rører faktisk slet ikke MDT mens MDT skubber ham nogle gange. Frank markerer sig så hver gang men uden at røre MDT. Det bør aldrig give gult.
Har lige set den igennem igen for at være sikker. Det er helt helt galt dommerarbejde
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af tubbe93 »

Jeg har ikke set hverken kamp eller situation.

Men Politiken skriver, at der bliver protesteret over det andet gule kort til Onyeka i håb om, at han kan spille torsdag.
FCM!
FCM!
FCM!

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af JBT »

As I Said... det er helt umotiveret af dommeren, han ser slet ikke hvad der sker

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nogle som har hørt om dommen vil blive appeleret ?

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af 974 »

TrueWolfMidt skrev:
6. jul 2020, 10:40
Nogle som har hørt om dommen vil blive appeleret ?
ja

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Jeg måtte lige ind og slå Kabas indsats op.

Iflg. Superliga.dk har han 11 forsøg på afleveringer hvoraf 6 er gennemført. Et skud forbi mål - superliga.dk sondrer ikke ml. skud og header, så det må være headeren fra hjørnespark. Det skal siges, afslutningen er tæt under mål, så det er en fin situation, men der er ingen andre afslutninger.

Han har ingen driblinger.

Han har en clearing, to generobering og en vunden tackling.

Det er produktionen på 80'.

Der var nogle enkelte ting, som ikke fremgår, han hoppede over en bold, som gav en fin skudmulighed, men jeg synes helt ærligt det er i småtingsafdelingen. Glemmer jeg noget vigtigt, som ikke fremgår?

Jeg forstår Ronnies frustration. Lige nu er det godt nok svært at nå anden konklusion, end at Kaba spiller pbga. prisskilt.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Stoffer skrev:
6. jul 2020, 10:45
Jeg måtte lige ind og slå Kabas indsats op.

Iflg. Superliga.dk har han 11 forsøg på afleveringer hvoraf 6 er gennemført. Et skud forbi mål - superliga.dk sondrer ikke ml. skud og header, så det må være headeren fra hjørnespark. Det skal siges, afslutningen er tæt under mål, så det er en fin situation, men der er ingen andre afslutninger.

Han har ingen driblinger.

Han har en clearing, to generobering og en vunden tackling.

Det er produktionen på 80'.

Der var nogle enkelte ting, som ikke fremgår, han hoppede over en bold, som gav en fin skudmulighed, men jeg synes helt ærligt det er i småtingsafdelingen. Glemmer jeg noget vigtigt, som ikke fremgår?

Jeg forstår Ronnies frustration. Lige nu er det godt nok svært at nå anden konklusion, end at Kaba spiller pbga. prisskilt.
Han lader både bolden til Andersson og bolden til Mabil gå - så det er faktisk 2 gange han udemærker sig ved ikke at røre bolden.

Ikke at det gør hans præstation god - men det er faktisk et parameter vedrørende overblikket, som han viste igår og som i den grad har haltet tidligere.

Når det er sagt, så var igår en af hans ringeste indsatser for os. Jeg er dog fortsat fortrøstningsfuld omkring at vi kan udløse hans potentiale.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

MFKM skrev:
6. jul 2020, 11:00
Stoffer skrev:
6. jul 2020, 10:45
Jeg måtte lige ind og slå Kabas indsats op.

Iflg. Superliga.dk har han 11 forsøg på afleveringer hvoraf 6 er gennemført. Et skud forbi mål - superliga.dk sondrer ikke ml. skud og header, så det må være headeren fra hjørnespark. Det skal siges, afslutningen er tæt under mål, så det er en fin situation, men der er ingen andre afslutninger.

Han har ingen driblinger.

Han har en clearing, to generobering og en vunden tackling.

Det er produktionen på 80'.

Der var nogle enkelte ting, som ikke fremgår, han hoppede over en bold, som gav en fin skudmulighed, men jeg synes helt ærligt det er i småtingsafdelingen. Glemmer jeg noget vigtigt, som ikke fremgår?

Jeg forstår Ronnies frustration. Lige nu er det godt nok svært at nå anden konklusion, end at Kaba spiller pbga. prisskilt.
Han lader både bolden til Andersson og bolden til Mabil gå - så det er faktisk 2 gange han udemærker sig ved ikke at røre bolden.

Ikke at det gør hans præstation god - men det er faktisk et parameter vedrørende overblikket, som han viste igår og som i den grad har haltet tidligere.

Når det er sagt, så var igår en af hans ringeste indsatser for os. Jeg er dog fortsat fortrøstningsfuld omkring at vi kan udløse hans potentiale.
Du har ret, tak for at gøre opmærksom på det.

Jeg har også en forhåbning om, at man forløser potentialet. Men det bekymrer mig efterhånden, at det går så langsomt med forbedringerne. Har Kaba egentlig overhovedet forbedret sig i sin tid i klubben? Er det ikke de samme problemer, vi ser igen og igen?

Men klubben har overordnet gjort sig fortjent til min tålmodighed, så jeg ligger min bekymring væk indtil kampene om kval til europa.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af 974 »

Kaba skal efter min mening bare blive ved med at spille, så han kan få gang i det spil vi til tider har set han kan formå!
(alternativt skal han sælges og så ind med en anden, men tænker ikke at vi arbejder under sådanne vilkår i FCM)

Iøvrigt i forhold til den generelle indsats igår, så skal det lige siges at vejret var virkeligt drillende med masser af vind, og de mange gange der kom regnskyl var de meget kraftige, og selv om det jo skal kunne lade sig gøre at spille i sådan et vejr, så har det nu nok spillet lidt ind også

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af 974 »

Endnu engang en super fin analyse fra FCN´s Frederik Birk :!:

Det er virkeligt spændende at læse den måde han beskriver kampene på

https://fcn.dk/2020/07/frederik-birk-an ... Ola6LhQPTI

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

974 skrev:
7. jul 2020, 16:08
Endnu engang en super fin analyse fra FCN´s Frederik Birk :!:

Det er virkeligt spændende at læse den måde han beskriver kampene på

https://fcn.dk/2020/07/frederik-birk-an ... Ola6LhQPTI
Tak for deling. Det er riti godt.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Damsgaard og Døhr analyserer kampen mod os https://www.youtube.com/watch?v=GYiCQwIFEaE
Meget spændende selvom det selvfølgelig er en nordsjælland-vinkel.

Besvar