R31: FCN - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 31

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 05/07 kl. 14.00
Sted: Right to Dream Park
Dommer: TBD
Medie: Tv3max, Viaplay og radions P3

Karantæner:
FCN:
Midtjylland:

Skader:
FCN:
Midtjylland: Riis, O. Olsen, Isaksen, Cools, Sparv skadet og Evander tvivlsom

Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Madsen
Mabil, Anderson, Dreyer,
Kaba

Bænk: Andersen, Nicolaisen, James, Dal Hende, Jens-Lys, Vibe, Schwartz


5 seneste opgør:
07.06.20 SL FC Nordsjælland FC Midtjylland 0 : 1
21.07.19 SL FC Midtjylland FC Nordsjælland 2 : 1
29.04.19 SL FC Nordsjælland FC Midtjylland 1 : 2
30.03.19 SL FC Midtjylland FC Nordsjælland 0 : 0
04.03.19 SL FC Midtjylland FC Nordsjælland 3 : 3


Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Det virkede rit' godt mod FCN i Farum, at man havde Evander, Frank og Jens på samtidig. Den numeriske fordel centralt gav mulighed for at dominere resten. Spørgsmålet er, om det ikke bør gentages, så den hedder:

Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Madsen, Frank, Jens
Dreyer, Kaba, Mabil,

Jeg har også lagt kanterne om, så de fra deres udgangspunkt kan skære ind foran forsvaret og sætte spil op fra halvrummet eller trykke af fremfor gå til bagelinen og søge indlæg. Men vi ved, de er meget flydende.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Jens starter over madsen, han var sgu kvik i presspillet på kunstgræsset senest.
Ellers starter de begge og så ud med M. Anderson. Han har ikke bidraget nok i lang tid. Det er ikke nok kun at være med i de defensive pligter

Fcm1650
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jun 2018, 08:04

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Fcm1650 »

Tro BP, vil tænke på kampen allerede torsdag efter mod FCK, vinder vi den så er kampen mod FCN stort set lig meget, så Evander tro jeg ikke vi få at se. Derudover hvis der er nogle med små problemer tro jeg også vi kan se en enkelt eller to bliver sparret/kun få 20-30 min.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi skal ikke ud og fedtspille, der skal fuld knald på som altid mod Fcn og alle skal bidrage, en kamp ad gangen og nu er det Fcn og de 3 point vi skal have. Derefter der det Fck, en helt anden kamp. Vi skal have sikret det mesterskab hurtigst muligt. Kunne også håbe på at Agf kan drille Fck og tage point fra Fck der, til vores store tilfredshed. ;-)

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af ben2han »

Fcm1650 skrev:
3. jul 2020, 12:59
Tro BP, vil tænke på kampen allerede torsdag efter mod FCK, vinder vi den så er kampen mod FCN stort set lig meget, så Evander tro jeg ikke vi få at se. Derudover hvis der er nogle med små problemer tro jeg også vi kan se en enkelt eller to bliver sparret/kun få 20-30 min.
ok ja, Evander kan man nu se lave et saksespark på facebook, og i går :roll: så han ser ikke skadet ud

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af tatoo »

Stoffer skrev:
30. jun 2020, 16:53
Det virkede rit' godt mod FCN i Farum, at man havde Evander, Frank og Jens på samtidig. Den numeriske fordel centralt gav mulighed for at dominere resten. Spørgsmålet er, om det ikke bør gentages, så den hedder:

Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Madsen, Frank, Jens
Dreyer, Kaba, Mabil,

Jeg har også lagt kanterne om, så de fra deres udgangspunkt kan skære ind foran forsvaret og sætte spil op fra halvrummet eller trykke af fremfor gå til bagelinen og søge indlæg. Men vi ved, de er meget flydende.
Lige nøjagtig denne konstellation kunne jeg godt tænke mig. Så må vi have Onyeka i den mere offensive rolle.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Jeg tror på det bliver en kontrolleret kamp, men FCN er ofte stærke på hjemmebane, så jeg gætter på samme resultat som i sidste runde. 2-1 til FCM.
Mål fra Kaba og Dreyer

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af tatoo »

Hvordan f..... kan det være vi ikke kan bruge Madsen over Andersson. Så må Priske sgu da ta en midtbane længere frem i banen. Der kunne han snildt bruge Onyeka. Jeg må desværre sige at MA´s attitude og arb.indsats efterhånden hænger mig langt ud af halsen. Jeg synes han har fået et hav af chancer, men er det ikke meget længe siden han har bidraget med noget ? - vi har i alle tilfælde rigtig store udfordringer med vore kanter.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

tatoo skrev:
5. jul 2020, 13:15
Hvordan f..... kan det være vi ikke kan bruge Madsen over Andersson. Så må Priske sgu da ta en midtbane længere frem i banen. Der kunne han snildt bruge Onyeka. Jeg må desværre sige at MA´s attitude og arb.indsats efterhånden hænger mig langt ud af halsen. Jeg synes han har fået et hav af chancer, men er det ikke meget længe siden han har bidraget med noget ? - vi har i alle tilfælde rigtig store udfordringer med vore kanter.
+1

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Christian »

Mikael har bevist sig over en længere periode. Madsen faldt på ingen måde igennem mod FCK, men i mit billede har han ikke slået Mikael af endnu. Og så ser jeg heller ingen grund til at flytte rundt på andre spilere, for at skabe plads til Madsen. Så god var han heller ikke mod FCK.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Christian skrev:
5. jul 2020, 13:39
Mikael har bevist sig over en længere periode. Madsen faldt på ingen måde igennem mod FCK, men i mit billede har han ikke slået Mikael af endnu. Og så ser jeg heller ingen grund til at flytte rundt på andre spilere, for at skabe plads til Madsen. Så god var han heller ikke mod FCK.
Vores nye start 11 er en 433 når både cajuste, evander og Frank er med. Jeg synes Ikke, at man skal skifte om til en 4231, når en af de tre er ude, så MA kan gå ind. Jeg vil langt hellere bare skifte direkte med Madsen. MA kan være første reserve til vores kanter.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Kæft hvor er mabil elendig idag

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af mnm123 »

Matjavsen skrev:
5. jul 2020, 14:26
Kæft hvor er mabil elendig idag
Der er da vist ikke nogen fra offensiven der er kommet igang

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: R31: FCN - Midtjylland

Indlæg af bifr05t »

Matjavsen skrev:
5. jul 2020, 14:26
Kæft hvor er mabil elendig idag
Det er ikke kun Mabil der spiller ringe i øjeblikket. Det er generelt bare en rodet forestilling.

Besvar