SL R30: FCC - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 30

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 28/06 kl. 20.00
Sted: Telia Parken
Dommer: TBD
Medie: Tv3+, Viaplay og radions P3

Begge hold med formentlig med 7 spillere ude.

Karantæner:
FCC: Zeca
Midtjylland: Jens-Lys

Skader:
FCC: Boilesen, Fischer, Mudražija, N'Doye, Wind skadet og Santos tvivlsom
Midtjylland: Riis, O. Olsen, Isaksen, Cools, Sparv skadet og Evander tvivlsom

Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Madsen
Mabil, Anderson, Dreyer,
Kaba

Bænk: Andersen, Nicolaisen, James, Dal Hende, Vibe, Aral Simsir, Schwartz


5 seneste opgør:
10.11.19 SL FC Midtjylland FC København 4 : 1
22.09.19 SL FC København FC Midtjylland 0 : 0
12.05.19 SL FC Midtjylland FC København 4 : 0
18.04.19 SL FC København FC Midtjylland 3 : 0
25.11.18 SL FC København FC Midtjylland 2 : 1


Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Jeg tror, planen er at komme ud og smadre igennem.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Jeg synes mange glemmer den langsigtede form og ikke blot dagsform efter en specifikt kamp. Derfor tror jeg også på vi vinder den her kamp, mit bud er 2-1 mål af Erik og Kaba.

Det er en kamp vi godt kan tåle ender uafgjort, men som SimonH siger, så skal der nok bare smadres igennem og fuld fart over feltet fra første sekund.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Det er en katastrofe størrer end AGF hvis vi ikke for point.

FCK har 2 angribere og 4 midtbane spillere klar til kampen.
Derudover har deres vigtigste spiller zeca karentæne

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Det er en kamp jeg ikke har samme bange anelser for som jeg havde op til kampen mod AGF. AGF er bare sværere at spille mod i øjeblikket fordi de er bedre til at lukke ned. FCK tillader ukarakteristisk mange chancer væk og giver mere spillerum. Deres spillere har så meget mere kvalitet end AGFs og det har bragt dem foran AGF i tabellen (samt en god portion held)

Jeg tror vi spiller en god kamp og vil ikke blive overrasket over en sejr. Tror dog uafgjort er det mest sandsynlige. Taber vi denne kamp så tror jeg spillerne for alvor bliver nervøse og så vil gummibensretorikken blive fremherskende i medierne. Ikke sikker på at vi overlever det. Heldigvis skal FCK også møde AGF to gange. De vinder ikke begge kampe mod dem
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Ren lakmusprøve. Længere er den ikke.

Jeg vil på mange måde være allermest imponeret af, hvis man kan spille en kontrolleret kamp holde nullet ogpoentielt selv score og dermed afstanden med en mindre kamp igen. Kender jeg Priske ret, så bliver det i stedet noget med "vi skal spille vores eget spil, og vi skal komme ud med energi". You live by the sword, you die by the sword.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Cortez »

Stoffer skrev:
24. jun 2020, 10:33
Ren lakmusprøve. Længere er den ikke.

Jeg vil på mange måde være allermest imponeret af, hvis man kan spille en kontrolleret kamp holde nullet ogpoentielt selv score og dermed afstanden med en mindre kamp igen. Kender jeg Priske ret, så bliver det i stedet noget med "vi skal spille vores eget spil, og vi skal komme ud med energi". You live by the sword, you die by the sword.
Det vil i givet fald ikke være første gang, Priske sætter den plade på. Naturligvis krydret med nogle sgu’er skudt ind her og der.

Jeg er selv meget i tvivl om opstillingen. Madsen virker bare for urutineret til at få denne kamp, men hvem skal ind centralt i stedet? Anderson måske?

/Cortez

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Kim »

Mon ikke vi bringer Vibe i stedet for Madsen, afhængigt af om Evander bliver klar, kunne godt se Priske overraske med en offensiv opstilling til denne kamp.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Kim skrev:
24. jun 2020, 12:58
Mon ikke vi bringer Vibe i stedet for Madsen, afhængigt af om Evander bliver klar, kunne godt se Priske overraske med en offensiv opstilling til denne kamp.
Altså vi har før stillet med et forsvar der hed Riis og Nicolaisen mod FCK, og kom med succes derfra.
Så hvis man ellers tror på Madsen, tror jeg egentlig ikke man er bange for at bruge ham.

Du kan godt vælge selvfølgelig at spille med Anderson og Vibe, men så skal en af dem spille balancerende central midt.
Og umiddelbart efter Vibes nye virksomheds projekt, har jeg i hvert fald også mindst lige så meget tillid til Madsen.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

DBU melder, at det bliver Kehlet der skal erstatte karantæneramte Zeca i topkampen søndag.¨

(credit Michael Løve)
https://twitter.com/Micloewe/status/1276023650026733579

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Bookmakerne har os som meget smalle favoritter.

Hvornår er det sidst sket i parken?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Siden Claus Steinlein gjorde os til det, så det er jo godt nok

Hvis man kan slippe afsted med et x skal man vist være meget tilfredse, for så at kunne lukke den på hjemmebane.

Mental overlevelse pt.
3-1 til 3-4 sidde historisk fast på nethinden hos alt og alle lige nu, og bliver ej heller glemt af spillerne på en uge. Alt andet vil være løgn. Hvis ikke der kommer en trodsreaktion nu, kommer den aldrig.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Cortez skrev:
24. jun 2020, 12:17
Stoffer skrev:
24. jun 2020, 10:33
Ren lakmusprøve. Længere er den ikke.

Jeg vil på mange måde være allermest imponeret af, hvis man kan spille en kontrolleret kamp holde nullet ogpoentielt selv score og dermed afstanden med en mindre kamp igen. Kender jeg Priske ret, så bliver det i stedet noget med "vi skal spille vores eget spil, og vi skal komme ud med energi". You live by the sword, you die by the sword.
Det vil i givet fald ikke være første gang, Priske sætter den plade på. Naturligvis krydret med nogle sgu’er skudt ind her og der.

Jeg er selv meget i tvivl om opstillingen. Madsen virker bare for urutineret til at få denne kamp, men hvem skal ind centralt i stedet? Anderson måske?

/Cortez

Det er et rigtig godt spørgsmål til opstillingen. Jeg tør slet ikke gætte, før jeg ser truppen, der kommer med.

Hvis min antagelse er korrekt - at Priske vil være aggressiv og spille "on the front foot" - så er meget oppe i luften. James kom ind på def. midt mod gf gjorde han ikke?

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Jeg tror på, at det bliver Madsen ved siden af Frank centralt. Jeg er med på, at det ikke er optimalt, men han er den eneste reelle CM, som vi har til rådighed (i hvert fald den højest i hierakiet), og når han er god nok til en plads i truppen, så skal han også have pladsen på banen, når muligheden er der. Det plejer, at være FCMs måde at gøre det på. Det så vi f.ex i forårssæsonen 18, hvor vi også smed mange unge, uprøvede spillere for løverne - med stor succes.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R30: FCC - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Jakob Kehlet som dommer, han var en skandale sidst. Husker især et manglende rødt kort til Nelson. Møghund.

Kenn Hansen vurderer ham til bedste nuværende danske dommer al taget i betragtning. Måske hvis han også turde dømme mod fck denne gang

Besvar