SL R29: Midtjylland - AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 29

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 21/06 kl. 20.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Peter Kjærsgaard
Medie: Kanal 9 og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Frank og Mikael Anderson
AGF:

Skader:
Midtjylland: Riis, O. Olsen, Isaksen, Cools. Evander tvivlsom?
AGF: Duncan, Gersbach. Backmann og Bundu tvivlsom?

Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Cajuste, Sparv
Mabil, Vibe, Dreyer,
Kaba

Bænk: Andersen, Nicolaisen, Dal Hende, Madsen, Aral Simsir, Schwartz
(6 spillere)

Hvem tager den sidste plads på bænken, James, Dyhr eller akademist?

5 seneste opgør:
18.06.20 SL FC Midtjylland Brøndby IF 0 : 0
08.12.19 SL Brøndby IF FC Midtjylland 1 : 2
01.09.19 SL FC Midtjylland Brøndby IF 1 : 0
20.05.19 SL Brøndby IF FC Midtjylland 4 : 1
17.05.19 CUP Brøndby IF FC Midtjylland 1 : 2 (1 : 1)


Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af Lupus1999 »

Er der en grund til at du sætter de 5 seneste opgør mod Brøndby på?

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af mnm123 »

Tror det vil gøre godt for holdet hvis man spiller med en offensiv midt som kommer ind i felter som afslutter og hjælpe Kapa. Prøv NM på den plads og lad ham løbe sig træt.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af THenry »

mnm123 skrev:
20. jun 2020, 19:29
Tror det vil gøre godt for holdet hvis man spiller med en offensiv midt som kommer ind i felter som afslutter og hjælpe Kapa. Prøv NM på den plads og lad ham løbe sig træt.
Vi spiller ikke med Nicolas Madsen på den offensive midt, men jeg kan godt se Vibe få chancen med Evander skadet. Han kan også tage løbene i feltet.

Jeg er spændt på at se, om AGF har Bundu og Backman med. Jeg har dog ikke kunne finde deres udtagne trup nogen steder. Nogen der har set/hørt noget om det?

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af AltidFCM »

Det bliver godt nok spændende i morgen...
Er meget enig i overstående. Jeg håber, vi prøver Kaba-Vibe fra start, da de har haft en eller anden connection i et par træningskampe.
Sparv træder selvfølgelig ind i stedet for Frank.
Håber også, vi ser lidt variation mellem Dreyer og Mabil. Mabil har været alt andet end imponerende i venstre side, men vi er jo ret tyndt besat på kantpositionerne - specielt i morgen uden Anderson. Mon ikke vi får Aral at se på et tidspunkt :)

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af Jesper BW1100 »

THenry skrev:
20. jun 2020, 21:46
mnm123 skrev:
20. jun 2020, 19:29
Tror det vil gøre godt for holdet hvis man spiller med en offensiv midt som kommer ind i felter som afslutter og hjælpe Kapa. Prøv NM på den plads og lad ham løbe sig træt.
Vi spiller ikke med Nicolas Madsen på den offensive midt, men jeg kan godt se Vibe få chancen med Evander skadet. Han kan også tage løbene i feltet.

Jeg er spændt på at se, om AGF har Bundu og Backman med. Jeg har dog ikke kunne finde deres udtagne trup nogen steder. Nogen der har set/hørt noget om det?
AGF har netop meldt deres trup ud. Backmann er med, men til gengæld er hverken Amini eller Bundu I truppen.

https://www.agf.dk/klubben/nyhedsarkiv/ ... ning-dyst/

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af mousebreaker »

Kampene mod AGF er altid kampe jeg er nervøs for, uanset om AGF har været gode eller dårlige i sæsonen. Til dels fordi jeg synes de altid har været en uberegnelig størrelse, men nok mest fordi jeg er bosiddende i Aarhus.

Denne kamp er ingen undtagelse og jeg har ikke meget tro på en sejr mod David Nielsens tropper, fordi de er så godt organiserede og helst vil spille mod hold som os der vil fremover stepperne. Vores angreb er tæt på håbløst dårlige til at åbne den slags organisationer i åbent spil, så jeg tror ikke på et mål vi spiller os til, men mere at vi skal håbe på et dødboldsmål eller en tilfældighed i feltet. Onyeka er den værste spiller at undvære og vi så sidst mod AGF hvor ondt det gjorde på os. Dengang havde AGF ikke Backmann med så det bliver ikke nemmere i dag. Jeg frygter de to opgør mod AGF mere end kampene mod FCK, fordi FCK vil give vores offensiv mere plads.

Bundu og Amini ude hjælper ifht at holde nullet. Jeg tror vi får endnu et målløst opgør eller en 1-0 sejr til et af holdene, i et opgør hvor ingen af holdene efter min mening kan anses for at være nævneværdige favoritter.

Jeg håber på en Erik scoring, det virker som vores bedste våben pt, sørgeligt men sandt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af Lund7400 »

Med Bundu, Amini og Backman ude skal vi vinde. Det er vel deres tre bedste.

Ved godt vi også mangler nogle, men vores reserver skal være bedre. Ser frem til Ronnie og Vibe fra start. Mest fordi Kaba så er bænket...

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af JBT »

Agf skal bare køres midt over. Der er ingen undskyldninger med det hold man har og som Danmarks nr 1 på hjemmebane.

Fuld skrue i kombinationerne og presspillet, og passer på deres kontraer så vinder man overlegent

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af mousebreaker »

JBT skrev:
21. jun 2020, 19:30
Agf skal bare køres midt over. Der er ingen undskyldninger med det hold man har og som Danmarks nr 1 på hjemmebane.

Fuld skrue i kombinationerne og presspillet, og passer på deres kontraer så vinder man overlegent
Godt nok vildt at du ikke har mere respekt for et AGF hold som har præsteret godt på alle parametre. Man kan jo undre sig over at vi ikke har maksimum point og er selvskreven til CL :roll:
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af JBT »

Med en fck sejr i dag stiger presset altså, så nej, ingen respekt det er bare ud og blæse igennem. Kravet er sejr, kun pokaler tæller i fcm !

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af mousebreaker »

FCK foran på Vestegnen efter forlydender om flere store Brøndby chancer 😡

Nederlag/uafgjort i dag og så i Parken næste runde. Taber man den begynder spillerne at skide grønne grise og FCK vil have et så stort momentum og stadig jagte at jeg tror de gør rent bord i alle andre kampe pånær mod os i Herning hvor alt kan ske.

Omvendt vinder vi i dag så begynder det sgu at se svært ud for FCK
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af JBT »

Bif klart bedst, burde have vundet men kan man ikke bruge til noget fcm skal se på dem selv og gøre rent bord så vidt muligt undgå at tabe på de to næste udebaner

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af mousebreaker »

Vind i Parken og det er game over
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R29: Midtjylland - AGF

Indlæg af mousebreaker »

Børnelærdom. Spil til dommeren fløjter
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar