MCH arena solgt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: MCH arena solgt

Indlæg af TrueWolfMidt »

5915 skrev:
1. jul 2020, 23:16
Der er rygeforbud på mange stadions rundt i landet og det er mig uforståeligt at MCH ikke er med på den "bølge".
❤️ :fcm: Midtjylland plejer ellers at være fremme i skoene.....
Som ikke ryger, er det mega frustrerende at stå på stadion, og blive udsat for passiv rygning, og selvom det foregår udendørs generer røgen stadig umådelig meget......jeg/vi får jo ikke noget valg.
Tænker helt klart også at flere børnefamilier, ville finde vej til et røgfrit stadion....personligt er jeg altid at finde på Cc og kommer gerne i god tid for at få en god plads. Flere gange har jeg/vi oplevet at blive nærmest "omringet" af rygere, som sammen med øl bliver kæderygere. Ganske få viser hensyn når/hvis børnene begynder at hoste, mens de fleste desværre er kolde og kyniske....for de må jo gerne 🙈
Et øf fra en utilfreds ikke-ryger.
Vil så lige tilføje, at når der skydes romerlys af, så forpester det hele CC Contractor tribunen, hvorfor nævnes det ikke.

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: MCH arena solgt

Indlæg af tubbe93 »

5915 skrev:
1. jul 2020, 23:16
Der er rygeforbud på mange stadions rundt i landet og det er mig uforståeligt at MCH ikke er med på den "bølge".
❤️ :fcm: Midtjylland plejer ellers at være fremme i skoene.....
Som ikke ryger, er det mega frustrerende at stå på stadion, og blive udsat for passiv rygning, og selvom det foregår udendørs generer røgen stadig umådelig meget......jeg/vi får jo ikke noget valg.
Tænker helt klart også at flere børnefamilier, ville finde vej til et røgfrit stadion....personligt er jeg altid at finde på Cc og kommer gerne i god tid for at få en god plads. Flere gange har jeg/vi oplevet at blive nærmest "omringet" af rygere, som sammen med øl bliver kæderygere. Ganske få viser hensyn når/hvis børnene begynder at hoste, mens de fleste desværre er kolde og kyniske....for de må jo gerne 🙈
Et øf fra en utilfreds ikke-ryger.
Uden at forholde mig til hele debatten om rygning.

Men når du nævner flere børnefamilier ville komme, hvis der ikke var rygning. Er det ikke en af delene på familie-tribunen, der er henvendt til børnefamilier? Der mener jeg, at man ikke må bruge. Jeg er mere sikker på, at det var sådan, da den var på Sportmaster, og tror da, at det fulgte med over til hjørnet af Faxe?
FCM!
FCM!
FCM!

Le Compte
Indlæg: 237
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: MCH arena solgt

Indlæg af Le Compte »

Jeg har altid stået på cc for at støtte holdet. Også med mine børn. Jeg er også træt af rygerne.
Og jeg har udfordret fcm på rygningen da de sidst donererede en kvart million til støt brysterne kampagnen. Det klinger hult når man tillader rygning.
Jeg fik beskeden at jeg kunne stille mig på familie tribunen. Det syntes jeg er forkert jeg skal flytte mig fordi jeg ikke ryger når jeg gerne vil bidrage til stemningen på cc
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: MCH arena solgt

Indlæg af Ravnen »

Der må kunne laves en rygeboks nede under tribunen, så kan man gå derned og ryge

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: MCH arena solgt

Indlæg af Danand123 »

Le Compte skrev:
2. jul 2020, 06:24
Jeg har altid stået på cc for at støtte holdet. Også med mine børn. Jeg er også træt af rygerne.
Og jeg har udfordret fcm på rygningen da de sidst donererede en kvart million til støt brysterne kampagnen. Det klinger hult når man tillader rygning.
Jeg fik beskeden at jeg kunne stille mig på familie tribunen. Det syntes jeg er forkert jeg skal flytte mig fordi jeg ikke ryger når jeg gerne vil bidrage til stemningen på cc
Ja, undskyld mig men hvad er det for en kommentar fra Fcm . Uanset hvor du er på tribunen, burde man kunne undgå rygning.

Hvem er det, de prøver at beskytte ved at have et forbud. Og enhver ryger burde vel kunne holde sig i 45 min i træk...og så bruge tiden uden om til rygningen. Hvis jeg nu havde et behov for alkohol i løbet af kampen, kan jeg jo heller ikke bare tage en flaske sprut med ind... indrømmer jeg ved ikke hvor meget alkohol, der er i deres øl.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: MCH arena solgt

Indlæg af 974 »

Jeg oplever ikke nogen problemer med rygning på CC, og synes heller ikke at der endnu skal laves et decideret forbud!
Men jeg tror alligevel at det kommer indenfor nogle få år dog, så hav måske bare lidt tålmodighed

Fcm1650
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jun 2018, 08:04

Re: MCH arena solgt

Indlæg af Fcm1650 »

Er glad for der så mange der er imod rygning, så tænker jeg nemlig også de slukke bilen næste gang de holder i kø i 20 min på parkeringspladsen så andre ikke skal indånden deres bilos, mens de gå ned til deres bil, det blive måske lidt koldt nå vi nu skal spille langt ind i december, men vi skal holder luften ren.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: MCH arena solgt

Indlæg af SimonH »

Fcm1650 skrev:
3. jul 2020, 12:49
Er glad for der så mange der er imod rygning, så tænker jeg nemlig også de slukke bilen næste gang de holder i kø i 20 min på parkeringspladsen så andre ikke skal indånden deres bilos, mens de gå ned til deres bil, det blive måske lidt koldt nå vi nu skal spille langt ind i december, men vi skal holder luften ren.
Lad nu være med at tage debatten ned på det niveau

Fcm1650
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. jun 2018, 08:04

Re: MCH arena solgt

Indlæg af Fcm1650 »

SimonH skrev:
3. jul 2020, 14:55
Fcm1650 skrev:
3. jul 2020, 12:49
Er glad for der så mange der er imod rygning, så tænker jeg nemlig også de slukke bilen næste gang de holder i kø i 20 min på parkeringspladsen så andre ikke skal indånden deres bilos, mens de gå ned til deres bil, det blive måske lidt koldt nå vi nu skal spille langt ind i december, men vi skal holder luften ren.
Lad nu være med at tage debatten ned på det niveau
Jamen hvis du synes at jeg trække debatten ned, uden du føler det er nødvendigt og argumenter for det, så vil jeg da overlade debatten til kloge flok som dig, vi ved jo alle at der snart bliver rygeforbud på stadion alligevel. Det er jo blevet politisk korrekt og jagte ryge.

mmgala
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jun 2011, 21:04

Re: MCH arena solgt

Indlæg af mmgala »

Er der nogen der ved hvor mange sæsonkort, der har været solgt i denne sæson

Besvar