SL R28: Midtjylland - Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af JBT »

Alle mand er jo lige ringe i dag
Det er jo så bekymrende som noget kan være med tanke på agf og fck i de to næste

Træneren har efterhånden et forklaringsproblem offensivt

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af Lund7400 »

Pis. Hvorfor give FCK et snert af håb? Hvordan kan vi ikke skabe mere, det er bekymrende.

Fejler vi mod GF, som er sandsynligt, så kan det blive uhyggeligt, når vi skal i Parken. V
Øv!

Diebesten
Indlæg: 262
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af Diebesten »

Hvorfor spiller vi lange bolde mod et virkeligt stærkt forsvar. Jeg kan simpelthen ikke forstå det.
Ligesom mod Horsens, så kan vi simpelthen ikke spille mod et hold, der står offensivt på os. Hvis vi vil vinde dette mesterskab, må alle mand komme igang NU.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af Konsulen »

- men enig, Priske har været alt for tålmodig ift. Kaba - tænker vi slutter med nærmest startformationen i næste - måske med Del Hende

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af FCM2000 »

Brian Priske må se indad, det der er fandme ikke godt nok, han er nød til at reorganisere holdet, spørgsmålet er om det ikke er på tide at ofre wings og spille med 2 angriber og en ekstra til midten.

De sidste 2 hjemmekampe 0 mål og man spiller om guld, det er dumpet Brian Priske. Mabil og Mikael andersson ser ikke ud til at være der hvor de skal være.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af Konsulen »

Jeg er meget enig - Schwarzt og Vibe på toppen

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af mousebreaker »

Godt nok ikke meget vi kan skabe mod det nok ringeste Brøndbyhold jeg kan huske. Til gengæld er vi solide som altid bagude. Vi kommer til at mangle Onyeka mod AGF. Den kamp tror jeg ikke på at vi vinder og anser AGF som favorit i den kamp. Jeg hælder mere til et godt resultat i Parken fordi vi vil få mere plads mod FCK.

Nu gider jeg bare ikke høre på Priskes sædvanlige klicheer efter kampen, hvor han roser holdet og på komisk vis fremhæver “alle” de chancer vi fik skabt.

Vores evne til at skabe chancer i åbent spil er foruroligende
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af Lund7400 »

At Mikael Andersson er starter/første-reserve, eksemplificerer vel meget godt vores offensive problemer. Synes aldrig han bringer noget. Og Mabil er der slet ikke tiden. Så måske Priske skulle overveje et skifte, til noget som er mindre afhængigt af dynamiske chanceskabende kanter.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af JBT »

Han er jo tvungen til Kaba og plaffe på toppen i en 4-4-2 mod GF når Ma, Evander og Frank er ude. Er måske heller ikke så dumt

JH
JA - ES - AS - Pau
AD - JLC - TS - AM
SK - RS

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af tubbe93 »

Jeg har et enkelt spørgsmål til alle kritikere af Kaba. Hvad er det Schwartz har vist i de seneste kampe (efter corona), som viser, at han bør starte foran Kaba?

I dag synes jeg, at han er langt mere anonym end Kaba. Ingen kommer frem til noget godt, men Kaba kan trods alt bruges i opspillet, hvor Schwartz intet viser i dag.
Af det jeg så af Aab-kampen, så var det lige sådan. Schwartz har ingen ting vist i hans indhop på det seneste, så måske Kaba er den mindst ringe lige nu?

Det kan være, at billedet er det samme på træningsbanen, og derfor det er naturligt, at Kaba starter? Det må vi da gå ud fra, da vi ikke kan se træningen i øjeblikket.
FCM!
FCM!
FCM!

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af bifr05t »

Taktikken og opstillingen skal ændres, hvis ikke vi skal få det rigtig svært mod AGF. Jeg er ikke sikker på at skrotte Kaba er den rigtige løsning. Manden er ikke ufarlig, men det nuværende system vi spiller passer han i hvert fald ikke ind i. Jeg så gerne at vi startede med Vibe og Kaba på toppen mod AGF (jeg ser Ronnie som en langsommere spiller, der er meget mere giftig senere i kampe), og gik tilbage til en 4-4-2, med en smule mere vægt på defensiven mod AGF. Vi skal som minimum have 1 point med fra den kamp til når vi skal spille sæsonens kamp i Parken.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af JBT »

Kan i ikke høre det - det er helt absurd at man taler om et få 1 point med sig fra agf kampen på søndag, endda på hjemmebane

Det er jo igen et hold man skal gennemprygle men pga at det offensive udtryk har været blind passager igennem hele sæsonen sidder man kun og at tænker på at lukke af nede bagtil.

Det er fuldstændig uden for pladen og det må aldrig være et issue i fcm men faktum er at det har været særdeles uacceptabelt igennem hele sæsonen indtil nu.

Det er ret simpelt, mangel på international kvalitet.
Senest rettet af JBT 18. jun 2020, 22:14, rettet i alt 1 gang.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af FCM2000 »

Man må konstatere, at kanterne (Mabil, M. Andersson) slet ikke er værdige til et tophold p.t., Dreyer er den eneste der skaber noget, der mangler kvalitet i indlægene, og her må man bare sige, at de spillere der skal levere indlæg, samlet set ikke levere varen p.t., Mabil og andersson mangler selvtillid de kan ikke sætte en mand, og stopper op og så går bolden rundt og rundt og modstanderen når at få organiseret sig, der er ingen overraskelser hvad kanten af, hvis man lige ser bort fra Dreyer.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af JBT »

Priske siger stort set det han plejer til onside nu, det er sgu mangel på selverkendelse

Steinlein vil i Chl og skabe ballon drenge, tror nogen må til at vågne op på heden

blackfcm1
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. sep 2019, 10:42

Re: SL R28: Midtjylland - Brøndby

Indlæg af blackfcm1 »

JBT skrev:
18. jun 2020, 22:18
Priske siger stort set det han plejer til onside nu, det er sgu mangel på selverkendelse

Steinlein vil i Chl og skabe ballon drenge, tror nogen må til at vågne op på heden
Steinlein har fingrene i det her, 1000% det er ham der siger hvad skal gøres og hvem skal spille. Det er utroligt ar han skal blande sig i det her, men vi ved jo alle det er pengemaskine han har sine tanker på. Vi husker hvad Guld Glen sagde.

Besvar