SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Forrygende første halvleg. Cajuste har gjordt det fremragende med hans driv med bolden. Det gør altså bare at modstanderne bakker lidt mere. Godt at få Dreyer på kanten, han har virkelig været god i dag. Dejligt med en scoring til Kaba.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Jens C. har forudsætningen for at blive en rigtig rigtig stor spiller internationalt.

Han har imponeret mig trods han ikke spiller fast, han har hurtigheden og fylder godt, når han får mere rutine, kan han blive rigtig rigtig god.

Banen er en skændsel for dansk fodbold. Kaba har tydelige problemer på banen, en bane der heller ikke passer Mabil.

blackfcm1
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. sep 2019, 10:42

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af blackfcm1 »

FCM2000 skrev:
7. jun 2020, 17:54
Jens C. har forudsætningen for at blive en rigtig rigtig stor spiller internationalt.

Han har imponeret mig trods han ikke spiller fast, han har hurtigheden og fylder godt, når han får mere rutine, kan han blive rigtig rigtig god.

Banen er en skændsel for dansk fodbold. Kaba har tydelige problemer på banen, en bane der heller ikke passer Mabil.
Ej hold op, haha. Kaba har da ikke problemer kun fordi banen er kunstgræs. Han har intet at byde på, aldrig set så en dårlig ANGRIBER.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

blackfcm1 skrev:
7. jun 2020, 18:02
FCM2000 skrev:
7. jun 2020, 17:54
Jens C. har forudsætningen for at blive en rigtig rigtig stor spiller internationalt.

Han har imponeret mig trods han ikke spiller fast, han har hurtigheden og fylder godt, når han får mere rutine, kan han blive rigtig rigtig god.

Banen er en skændsel for dansk fodbold. Kaba har tydelige problemer på banen, en bane der heller ikke passer Mabil.
Ej hold op, haha. Kaba har da ikke problemer kun fordi banen er kunstgræs. Han har intet at byde på, aldrig set så en dårlig ANGRIBER.
Så ser du ikke meget fodbold

blackfcm1
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. sep 2019, 10:42

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af blackfcm1 »

Haha, hvis du fortæller mig at Kaba spiller ikke godt kun fordi de spiller på Kunst, så er der noget galt.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

blackfcm1 skrev:
7. jun 2020, 18:24
Haha, hvis du fortæller mig at Kaba spiller ikke godt kun fordi de spiller på Kunst, så er der noget galt.
Nu det ikke det, men at du aldrig har set en dårligere angriber

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Flot kamp af drengene. Dette var den vigtigste sejr hidtil i sæsonen.
Kudos
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Cajuste imponerer i dag
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Sindssygt vigtigt! En sejr der på flere måder er mere end tre point værd. Nu er der ro på igen. Flot kamp hele vejen rundt - men særligt Cajuste-Frank midtbanen imponerede. Godt set af trænerteamet.

Kampprogrammet bliver spændende nu. Håber den første mod FCK er ude.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Christian »

Jeg så ikke kampen, men er så vildt glad over at vi fik de 3 point.
Dejligt at læse at Jens gjorde det godt.
Er der stadig håb for Kaba?
Hvordan spillede Evander?

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Christian skrev:
7. jun 2020, 19:08
Jeg så ikke kampen, men er så vildt glad over at vi fik de 3 point.
Dejligt at læse at Jens gjorde det godt.
Er der stadig håb for Kaba?
Hvordan spillede Evander?
Kaba skulle have scoret en mere (omvendt er hans mål ikke noget der ligner en 100 % chance) - omvendt kæmper han godt fylder meget i boksen. Lidt skarphed fra Frank, så stod han med et mål og en assist for dagen i dag. Jeg har stadig håb - men der er plads til forbedringer.

Evander viser enkelte strejf af genialiteter, et enkelt fint sparke og frem for alt i mine øjne, mange rigtig gode defensive aktioner, hvor han jagter bolden over mange meter! Det er fantastisk med en brasiliansk 10'er, der sådan kæmper for holdet.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Frank, Jens og evander ligner forårets opstilling ,og med Sparv som en stærk og rutineret reserve, alle tre kan rykke en midtbane over, jens og Frank er rigtig stærke defensiv, og evander laver også defensive løb

Mabil, andersson og Dreyer har ikke formen endnu, sidstnævnte er nok den der er nærmest formen.

J. Andersson virker ikke i topform endnu, hverken offensivt eller defensivt, Paulinho ser overraskende god ud defensivt men fremad mangler han lige det sidste før han er tilbage i formen.

Kaba og resten ligner sig selv "næsten".

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Dejligt at få en hel kamp med Jens - jeg tilslutter mig koret, det var en god indsats. Man kan nemt se, hvorfor klubben har forhåbninger til ham. Jeg kan godt lide de defensive kvaliteter, kvalitet og på bolden og balancen, som en midtbane med Frank, Jens og Evander tilbyder. Evander ligner en spiller, som savner tilskuere. Der er et issue med at de alle skal vise sig for bolden og Erik og Scholz tør bruge dem alle centralt.

Forsvaret - svær modstandern, og det bliver bare løst. Alt mulig respekt.

Kaba scorede, men han er godt nok frustrerende fortsat. Dreyer skal bare have minutter, han kan så meget fint. Mabil spiller ikke sin bedste kamp offensivt, men han arbejder det, der skal til i presset.

Overordnet. Flot kamp. Presset sidder, og der er ingen tvivl om, at fcn selv bidrager til skaden i dag.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Christian »

Tak for vurderingerne 👍

Jeg tror på at vi holder føringen hele vejen, men det er skrøbeligt og et nederlag til FCK i vores første møde, kan måske sætte sig i holdet.

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R26: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Kaba får 7 ud af 10 i BT, og kun Scholz får bedre karakter.

Jeg tror folk er blevet lidt farvede omkring Kaba - idag synes jeg var en dag med pil op.

Besvar