Opstart forår 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Steffen am »

Nicolai Kammersgaard skrev:
24. jan 2020, 14:47
Steffen am skrev:
24. jan 2020, 14:09
I øvrigt super fedt tiltag!

Synes tidligere FCM har været lidt vattet med dækning af optaktskampene.

Men fedt de live sender, og nu endda god produktion med kommentator på, en fornøjelse at se. :D
Jeg tror det er SIF du skal sende roserne til. I træningskampen mod EFB havde FCM hverken kommentator eller replays.

Så cadeau til SIF for deres live transmission
Ja det er nok meget muligt egentlig.
Skuffende at SIF er foran FCM på kommunikations og fanpleje delen.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Ravnen »

Så kun anden halvleg, der var ikke meget at råbe hurra for. Men som I siger, fedt de gør det, FCM burde livesende alle træningskampe på egen youtube-profil.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Cortez »

Ravnen skrev:
24. jan 2020, 19:11
Så kun anden halvleg, der var ikke meget at råbe hurra for. Men som I siger, fedt de gør det, FCM burde livesende alle træningskampe på egen youtube-profil.
Når vi har set hvad SIF magter og det jeg lige har set af kampen mellem FCK og Halmstad, så er de jo lysår foran os. Og det på trods af, at vi trods alt havde fået smækket et kamera op til Esbjerg kampen.

Denne type fanpleje virker bare ikke til at være et strategisk fokuspunkt for klubben.

/Cortez

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Steffen am »

En ting er at FCK er foran.

Men at Silkeborg er foran på den front, og selv Hobro har bedre dækning af reserveligaen, har FCM virkelig et stykke vej at gå på den front.

Men ja, hvis vi vil bakke det op, at være 1. Udfordrer til FCK, burde fanpleje/kampdækning virkelig følge trop.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af EsbenVest »

Jeg forstår ikke helt kritikken. Så vidt jeg kan se, livestreames samtlige vores træningskampe på YouTube. Det havde været utænkeligt for nogle år siden.

At man så lader hjemmeholdet om at stå for produktionen, er vel mindre vigtigt.

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

EsbenVest skrev:
26. jan 2020, 10:31
Jeg forstår ikke helt kritikken. Så vidt jeg kan se, livestreames samtlige vores træningskampe på YouTube. Det havde været utænkeligt for nogle år siden.

At man så lader hjemmeholdet om at stå for produktionen, er vel mindre vigtigt.
Kritikken går vel på, at vi bør kunne gøre det mindst ligeså godt som SIF med replay af målene og evt. en kommentator og ikke bare nøjes med at have et kamera kørende til at streame kampen, som vi havde mod EFB. Men det er da dejligt at vi i det mindste kan streame kampene nu på YouTube,

Nicolai

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Administrator »

Hvis i har ønsker om forbedringer, så send det endelig til fans@fcm.dk , Nicolai (SLO) skal nok tage det med videre.

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1044
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Administrator »

Men klubben har netop ansat en ny direktør, der bl.a. har ansvaret for fans oplevelse på stadion. Det vil være et oplagt emne for ham at kigge på.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har sendt mail ang. bedre wifi på Mch. Arena. Det kan kun blive bedre.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Matjavsen »

TrueWolfMidt skrev:
26. jan 2020, 19:04
Har sendt mail ang. bedre wifi på Mch. Arena. Det kan kun blive bedre.
Der er da ikke Wifi til os dødlige på stadion?
Er det ikke kun til VIP lounge osv.


Men der er ikke Midtjylland skyld at der er dårlig signal, der er simpelthen bare for få master derude til så mange mennesker

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Stoffer »

Jeg går og ønsker det modsatte, af det I efterspørger. Altså at dækning af fodbold kan ske udelukkende med stadionlyd, så jeg ikke er tvangsindlagt til at høre på kommentatorer.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Cortez »

Stoffer skrev:
27. jan 2020, 08:17
Jeg går og ønsker det modsatte, af det I efterspørger. Altså at dækning af fodbold kan ske udelukkende med stadionlyd, så jeg ikke er tvangsindlagt til at høre på kommentatorer.
For mit vedkommende var det nu heller ikke kommenteringen, jeg faldt på halen over (selvom SIF-fyren nu gjorde det udemærket). Kameraføringen og zoom-effekten på de to produktioner, jeg omtaler, gjorde bare transmissionen noget bedre (jeg havde til tider svært ved at se, hvor bolden egentlig var i transmissionen fra Esbjerg-kampen). Andre nævner også replay af målene som et step op, hvilket jeg også er enig i.

Produktet fra SIF var bare meget bedre.

Som skrevet, er jeg glad for at vi det mindste havde et feed til Esbjerg-kampen. Synes bare det er tankevækkende at andre klubber er meget foran os, som jeg vurderer det. Det er jo ikke første gang, vi er nogle der øffer over klubbens håndtering/servicering af fans.

/Cortez

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Stoffer skrev:
27. jan 2020, 08:17
Jeg går og ønsker det modsatte, af det I efterspørger. Altså at dækning af fodbold kan ske udelukkende med stadionlyd, så jeg ikke er tvangsindlagt til at høre på kommentatorer.
Hvilken stadionlyd? :lol:

1. prioritet for mig er også, at der er replay.
2. prioritet er at kameraføring er mere flydende
3. prioritet er en kommentator, som kan fortælle lidt mere om de unge spillere, evt. hvad fokus punkterne i kampen er (det vil være bedre end SIF ;) )

Nicolai

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Steffen am »

Nicolai Kammersgaard skrev:
27. jan 2020, 13:34
Stoffer skrev:
27. jan 2020, 08:17
Jeg går og ønsker det modsatte, af det I efterspørger. Altså at dækning af fodbold kan ske udelukkende med stadionlyd, så jeg ikke er tvangsindlagt til at høre på kommentatorer.
Hvilken stadionlyd? :lol:

1. prioritet for mig er også, at der er replay.
2. prioritet er at kameraføring er mere flydende
3. prioritet er en kommentator, som kan fortælle lidt mere om de unge spillere, evt. hvad fokus punkterne i kampen er (det vil være bedre end SIF ;) )

Nicolai
Kommer også lidt an på hvilken kommentator det er. Hvis det er Werge og Frimann, ville jeg også ønske hvor man kan slå kommenteringen fra ;)
Kommentatoren til den omtalte Silkeborg kamp gjorde det fint. Forventninger var også lave, så det meste ville være en positiv overraskelse, og synes netop ikke han virkede som om der var behov for at sige noget hele tiden, som nogen tv kommentatorer har for vane.
Han hjalp med nogle navne, som jeg i hvert fald værdsatte.

Men helt sikkert stor fremgang med streaming til Esbjerg kampen, vi må se hvordan det kommer til at foregå med de øvrige træningskampe coming up, men det slår bare at lille Silkeborg, der kæmper med alting, på den måde smadrer vores livekampdækning, og Hobro med længder slår kamprapportering fra bl.a. reserveligaen. Der burde man bare kunne forvente lidt mere fra superligaens førerhold.

UlveLars
Indlæg: 740
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af UlveLars »

Nogen der har et link til streaming af kampen mod Hammerby idag?
Jeg har ikke længere Eurosport

Besvar