Opstart forår 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af hviid »

@densestar og ABT:
Jeg lever i virkelighedens verden, så har ikke så meget tid til at diskutere med jer, men vil bare sige, at folk herinde burde lige tænke sig om en ekstra gang, inden man fyrer en svada af offentligt mod en ung spiller.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Steffen am »

I forhold til sproget, står testen vil om det er det ord man ville bruge hvis mandne hørre det.

Hvis man vitterligt sige til ham at han spillede miserabelt, hvis du mødte ham på træningsbanen i Ikast, go for it.

Er meget langt væk fra mit "virklighedssprogbrug". Så jeg ville nok formulere noget med at det var en mindre god kamp, eller en kamp med plads til forberedinger eller lignende.

Vi er forskellige, men lad være med at skriv noget anynonymt på et forum, hvis man ikke er mand til at sige det til ham på træningsbanen.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af EsbenVest »

Jeg synes, det er uinteressant at diskutere sprogbrug på et debatforum, medmindre folk bliver decideret grove eller personlige.

Når det er sagt, synes jeg, at Damtoft gjorde det ok, og det trækker op, at han skaffede os et straffe.

Efter at have set kampen igen er jeg stadig begejstret over Simsir, men det skal dog siges, at han begår gevaldigt mange fejl. Jeg synes overordnet set, at de helt unge: Anker, Oliver S, Simsir, Damtoft, Dyhr og Isaksen gjorde det ret godt, og de fleste af dem skal nok blive SL-profiler.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Steffen am »

Er faktisk uenig, er vel altid interessant også hvordan vi debattere, ligesom der tideligere har været diskussioner omkring links, FM referance og enkelte brugere?

Omkring sproget er det jo så langt fra en FCM ting, men måske snarere en samfunds ting.
Men har ikke helt forstået hvorfor sproget er så meget hårdere på internettet end i virkeligheden. At Nicolai Jørgensen fik utallige dødstrusler efter VM og Finnbogason efter en Horsens-Brøndby kamp. Både af gamle og unge skoledrenge, er jo et eksempel på at nogen ikke helt har fattet hvordan det hele hænger sammen, og at man skal opfører sig på internettet, som man vil have folk behandler en selv i virkeligheden, om du har et offentlig job eller ej.

For en god ordens skyld, jeg ved godt der er forskel på at true og 'bare' svine en ung spiller til, men synes det er relevant at have med.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af 974 »

hviid skrev:
19. jan 2020, 16:19
@densestar og ABT:
Jeg lever i virkelighedens verden, så har ikke så meget tid til at diskutere med jer, men vil bare sige, at folk herinde burde lige tænke sig om en ekstra gang, inden man fyrer en svada af offentligt mod en ung spiller.
Hej hviid

Forummet Ulvegraven er vel også næsten ved at gå død snart, så måske det bare er bedre at afholde sig fra at læse/skrive herinde, hvilket jeg kan se mange efterhånden gør.
Der har igennem årene været flere eksempler på brugere, som pga andres negativitetsprægede indlæg, har stoppet deres færden herinde fordi de ikke orker det længere...
Synes dog mest at det gælder under kamptrådene, hvilket vel derfor kan være meget naturligt, da følelserne helt sikkert spiller mere ind her, så måske man bare skal holde sig væk fra dem, og så evt. selv forsøge at skabe nogle mere saglige og relevante debatter
Senest rettet af 974 20. jan 2020, 07:47, rettet i alt 1 gang.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Densestar7430 »

Ingen Brumado eller Kaba med i truppen i morgen, både spændende og foruroligende... Det bliver nok med Vibe på toppen og så mener jeg også Babajide David kan spille der?


https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... lkeborg-if

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Vijen »

https://youtu.be/rwCCDfBybtg

Kampen live på Silkeborg IF YT kanal

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Acebone »

1-0 til FCM efter 36 minutter. Babajide David med et fint kontraløb op ad højresiden, bolden serveret fladt for Anders Dreyer, der sætter den ind.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Acebone »

1-1 efter 42. Hagelskjær på hovedstød efter hjørne. Vi bytter i øvrigt hele holdet i pausen.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Acebone »

2-1 til FCM efter 45. Lasse Vibe skovler den ind efter klumpspil på et hjørne. Pause.

Jeg synes, Lasse Vibe gør det rigtig godt generelt. Ikke første gang, han er nærgående.
Senest rettet af Acebone 24. jan 2020, 13:47, rettet i alt 1 gang.

kopi
Indlæg: 60
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af kopi »

1-2 ved halvleg. Dreyer og Vibe. Svært at ønske sig mere i forhold til momentum til de nye...

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Dejligt at se Simsir og Oliver Sørensen spille deres chance. David har været ret anonym, mens Sparv og Mikkel Andersen ser noget rustne ud. Tydeligt at vi mangler en spidsangriber på Paulinhos gode indlæg

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Steffen am »

I øvrigt super fedt tiltag!

Synes tidligere FCM har været lidt vattet med dækning af optaktskampene.

Men fedt de live sender, og nu endda god produktion med kommentator på, en fornøjelse at se. :D

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Steffen am »

Var det Dyhr der lidt gav 2-2 målet væk?

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Opstart forår 2020

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Steffen am skrev:
24. jan 2020, 14:09
I øvrigt super fedt tiltag!

Synes tidligere FCM har været lidt vattet med dækning af optaktskampene.

Men fedt de live sender, og nu endda god produktion med kommentator på, en fornøjelse at se. :D
Jeg tror det er SIF du skal sende roserne til. I træningskampen mod EFB havde FCM hverken kommentator eller replays.

Så cadeau til SIF for deres live transmission

Besvar