SL R20 Midtjylland vs Agf.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Søndag skal vi afslutte Fcm's mest fantastiske sæsonstart / efterårs sæson. Kom på stadion og hjælp med, at give Fcm den anerkendelse og støtte ved at være fantastiske på tribunerne, det har de i den grad fortjent. Vi skal vinde over superligaens pt. nr 3 - Vi skal overvintre på førstepladsen med min. 7 point - Kom på stadion og husk varmt tøj og masser af stemning, for vi skal hjælpe med massiv support og masser af lyd fra tribunerne. Vi skal huske, at efter denne kamp er der lang pause og transfer vindue og vi kan ikke gøre meget for at støtte vores hold i den periode, derfor "Make some NOISE" og sidst men ikke mindst, efter sidste kampfløjt og forhåbentligt 3 point mere til samlingen, at blive på Mch Arena og anerkende holdets fantastiske præstationer med massive klapsalver. Vi skal kunne trække fuldt hus imod Agf. Kom nu af sted på Søndag og handskerne kan blive i lommerne - for der skal klappes igennem og synges for SEJR.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af Stoffer »

Med en smule afstand til nr. 3 det næstbedste hold i xGpoint tabellen hos Tap In. Sværeste kamp på hjemmebane i dette efterår udover fck.

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af Eponaj »

Det ligner en rigtig svær kamp. Det hjælper ikke at vi har Frank Onyeka i karantæne (https://superstats.dk/kort/karantaner). Heldigvis har AGF også Nicolai Poulsen i karantæne og han har vel været deres største profil i efteråret?

Umiddelbart tænker jeg at vi lettere kan erstatte Frank med Sparv eller Cajuste end AGF kan erstatte Nicolai Poulsen?

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Alt taget i betragtning, så skal vi vinde på vores hjemmebane og vi tilskuere skal bare være for vilde og komme med et enormt tryk fra tribunerne, så spillerne kan mærke os, for Agf afsnittet skal nok gøre deres den modsatte vej.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af JBT »

Nicolai Poulsen er så fucking dårlig, det er helt vildt. Det har ingen betydning mod os, det bør det heller ikke have med Frank når man har Sparv og J-LC at vælge mellem.

Det er bedre at Hausner er ude, selvom Backman fisker en del op dernede. Et hold man skal tromle hen over med +2 mål, for en gang skyld. Også selvom AGF selv synes at de er gode i denne sæson. Rammerne bliver ikke bedre til det. Kunne være blæret hvis Kaba lige koger dem med 3 dåser. Sker nok ikke, men en enkelt af ham og Emiliano kunne være fint for at holde offensiven lidt oppe i humør

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af CasperA »

Er jeg den eneste der undrer sig over, at FCM har lagt denne video op med teksten: "Se hele interviewet med dagens matchvinder, der i momenterne efter kampen troede, at han var ramt af karantæne i næste weekend"

Link til video: https://www.facebook.com/fcmidtjylland/ ... 852394279/

Ifølge https://superstats.dk/kort/karantaner har Frank hvert fald karantæne.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af Matjavsen »

JBT skrev:
10. dec 2019, 19:45
Nicolai Poulsen er så fucking dårlig, det er helt vildt. Det har ingen betydning mod os, det bør det heller ikke have med Frank når man har Sparv og J-LC at vælge mellem.

Det er bedre at Hausner er ude, selvom Backman fisker en del op dernede. Et hold man skal tromle hen over med +2 mål, for en gang skyld. Også selvom AGF selv synes at de er gode i denne sæson. Rammerne bliver ikke bedre til det. Kunne være blæret hvis Kaba lige koger dem med 3 dåser. Sker nok ikke, men en enkelt af ham og Emiliano kunne være fint for at holde offensiven lidt oppe i humør

Ikke iflg David Nielsen https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dav ... e-signing/

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af ABT »

Matjavsen skrev:
10. dec 2019, 21:41
JBT skrev:
10. dec 2019, 19:45
Nicolai Poulsen er så fucking dårlig, det er helt vildt. Det har ingen betydning mod os, det bør det heller ikke have med Frank når man har Sparv og J-LC at vælge mellem.

Det er bedre at Hausner er ude, selvom Backman fisker en del op dernede. Et hold man skal tromle hen over med +2 mål, for en gang skyld. Også selvom AGF selv synes at de er gode i denne sæson. Rammerne bliver ikke bedre til det. Kunne være blæret hvis Kaba lige koger dem med 3 dåser. Sker nok ikke, men en enkelt af ham og Emiliano kunne være fint for at holde offensiven lidt oppe i humør

Ikke iflg David Nielsen https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dav ... e-signing/
... og det siger en del om den tudeprins. At kalde Nicolai Poulsen årets bedste signing er til grin og et udtryk for ekstrem uvidenhed og snævertsynethed. Kunne snildt finde flere bedre handler end Nicolai Poulsen. Han er ét stort frispark og en høne uden hoved. Ærgerligt han ikke spiller mod os, for at spille fodbold er det han med afstand er ringest til.

Jeg er af den opfattelse, at David Nielsen er en undermiddel taktisk træner, og er vel ret beset blot en motivator og gallionsfigur. Det er deres spanske assistent der støber kuglerne. Der har gennem hans tid været så mange eksempler på, at han er handlingslammet når plan A ikke lykkes for dem. Vi skal kunne sætte dem skakmat.

GF skal splittes ad på suppens bedste græstæppe, fulde tribuner og al motivation i verden til at kvæle de halvhjerner fra smilets by.
/ ABT

Billede

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af Cortez »

@ABT og @JBT er I i virkeligheden én og samme person? :D

Personligt har jeg lidt mere respekt for de hviie, og ser gerne en kontrolleret kamp fra vores side. En uskøn 1-0 er helt godkendt. Bare vi så lover hinanden, at få sat lidt mere skik på angrebet i vinterpausen (Kaba og Brumado kan passende tilbinge hele pausen i Goalboxen).

/Cortez

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af JBT »

Cortez:
Nej, tror vist bare vi er lige enige om at Nicolai Poulsen er pisse ringe, plus, aldrig er i nærheden af, at være en super signing - og at AGF tilmed er et hold vi skal kunne slå mere end ofte, hvis man vil træde op på øverste scenetrin fremover:-))
Selvfølgelig er 1-0 godkendt. De 3 point er altid vigtigst i sidste ende jo.

MrWolf
Indlæg: 134
Tilmeldt: 22. maj 2011, 20:46

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af MrWolf »

AGF skal køres ud på røv og albuer... desværre har jeg på fornemmelsen at David Nielsen parkerer bussen foran målet og går efter at spille benhårdt fysisk så tror det bliver en rigtig svær kamp...

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg forventer absolut ikke at vi kører AGF ud på røv og albuer, men jeg forventer vi vinder kampen, så er jeg egentlig ligeglad med hvordan.

Jeg tror det bliver Sparv der får pladsen centralt i stedet for Onyeka og så bliver det en 2-1 sejr på mål af Evander og Kaba ;)

BMBrandt
Indlæg: 266
Tilmeldt: 18. aug 2013, 10:38

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af BMBrandt »

MrWolf skrev:
12. dec 2019, 21:30
AGF skal køres ud på røv og albuer... desværre har jeg på fornemmelsen at David Nielsen parkerer bussen foran målet og går efter at spille benhårdt fysisk så tror det bliver en rigtig svær kamp...
Deres spillestil er at stå dybt og solidt, også derefter gå meget satset og offensivt på omstillinger. Primært via bundu

hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af hviid »

JBT skrev:
11. dec 2019, 10:54
Cortez:
Nej, tror vist bare vi er lige enige om at Nicolai Poulsen er pisse ringe, plus, aldrig er i nærheden af, at være en super signing - og at AGF tilmed er et hold vi skal kunne slå mere end ofte, hvis man vil træde op på øverste scenetrin fremover:-))
Selvfølgelig er 1-0 godkendt. De 3 point er altid vigtigst i sidste ende jo.
Nicolai Poulsen er om nogen bølgebryderen på deres midtbane. Ser måske ikke kønt ud, men har været effektivt - lidt som Sparv var det på den defensive midt for os for et par år siden. Er et stort tab for dem, som kan give os lidt mere plads på midten.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af Steffen am »

CasperA skrev:
10. dec 2019, 20:12
Er jeg den eneste der undrer sig over, at FCM har lagt denne video op med teksten: "Se hele interviewet med dagens matchvinder, der i momenterne efter kampen troede, at han var ramt af karantæne i næste weekend"

Link til video: https://www.facebook.com/fcmidtjylland/ ... 852394279/

Ifølge https://superstats.dk/kort/karantaner har Frank hvert fald karantæne.
Jo, det har jeg også undret mig meget over. Som fastansat i en fodbold klub, burde man vide at benspænd giver minimum 4 strafpoint.
Mærkelig børnefejl.


On another note
FCM skriver under 700 billetter tilbage til på søndag.
Hvis der bliver udsolgt på søndag, er det vel første gang i den nationale liga mod en modstander som ikke har været FCK eller BIF?

I øvrigt fedt hvis der kan blive udsolgt 4 gange på en halvsæson
(foruden Rangers, BIF og FCK)

Besvar