AaB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

AaB - FCM

Indlæg af Lund7400 »

Ser gerne gult til Børsting, Okore og Andersen (6 point). Særligt sidstnævnte ville være fint i forhold til næste kamp.

Omvendt skal vi kunne slå AaB ligemeget hvad.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: AaB - FCM

Indlæg af Densestar7430 »

Lucas Andersen og Patrick Kristensen udgik med skader mod SJE i aftenens kamp :)

Meget stor fjer i vores hat, hvis Lucas Andersen ikke når at blive kamp klar!

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: AaB - FCM

Indlæg af Danand123 »

Ved ikke lige om det er god stil at håbe på skader og karantæner for AaB på en dag, hvor fokus er på deres træners syge datter.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: AaB - FCM

Indlæg af Jesper BW1100 »

Danand123 skrev:
27. okt 2019, 20:54
Ved ikke lige om det er god stil at håbe på skader og karantæner for AaB på en dag, hvor fokus er på deres træners syge datter.
Det har da intet med hinanden at gøre?
Bare fordi du håber på, at AaB svækkes til du skal møde dem har du jo intet negativt sagt i henhold til den hjerteskærende og decideret forfærdelige situation som Jacob Friis og familien står i

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: AaB - FCM

Indlæg af MFKM »

Danand123 skrev:
27. okt 2019, 20:54
Ved ikke lige om det er god stil at håbe på skader og karantæner for AaB på en dag, hvor fokus er på deres træners syge datter.
Nu er det her et forum for FCM. For FCM er det relevant hvile AaB spillere der har skader og karantæner, så selvfølgelig kan vi diskutere det her på forum og håbe på det, også selvom deres træners datter er syg, hvilket selvfølgelig er dybt tragisk.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: AaB - FCM

Indlæg af Danand123 »

Fair nok I synes det. Kan ikke få mig til at håbe, at en spiller bliver skadet.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: AaB - FCM

Indlæg af Lund7400 »

Nu ser jeg heller ikke nogle, der håber på skader. Karantæner er noget andet.

Det kan du da ikke alvorligt mene er disrespekt for stakkels Friis og Familie.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: AaB - FCM

Indlæg af Densestar7430 »

Danand123 skrev:
27. okt 2019, 20:54
Ved ikke lige om det er god stil at håbe på skader og karantæner for AaB på en dag, hvor fokus er på deres træners syge datter.
Hvad fanden snakker du om? Jeg kan slet ikke se, hvordan du kan koble de 2 situationer sammen!

Jeg har den største respekt for Jakob Friis's situation og har også sendt et lille økonomisk bidrag til en indsamling af en Aab fan på Twitter. Det er simpelthen for lavt at du prøver at lave en sammenligning mellem de to!

Ved ikke om jeg vil sige, at jeg håber nogen bliver skadet, men nu kommenterede jeg på, at det var sket og at det formegentlig vil have betydning for den kamp vi står overfor.

- Men hvis jeg skal være helt ærlig, så gør mig det da ingenting, at Aab mangler deres absolut bedste spiller i en af vores sværeste udekampe.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: AaB - FCM

Indlæg af MFKM »

Jeg indrømmer gerne blankt, at jeg håber på skader/almindelig sygdom til vores kommende modstandere i ugen op til kampen. Jeg indrømmer også gerne blankt at jeg er glad for at Damen og Wind er ude med langtidsskader.

Det er naturligvis synd for dem personligt, særligt Wind der stod overfor et gigantisk gennembrud, men der er altså blot tale om mennesker med fysiske skavanker der gør de ikke kan spille fodbold i en kortere periode(ikke karriereødelæggende), det er en del af spillet.

Jeg håber ikke på de bliver ramt af karriereødelæggende skader, kræft eller dødsfald i familien, men jeg kan sagtens glæde mig over en konkurrents spillere bliver ramt af skader, hvis det kam gavne Midtjylland.

Det kan godt være jeg er et moralsk forfærdeligt menneske, men så må det være sådan.

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FCM

Indlæg af Kongeren82 »

MFKM skrev:
28. okt 2019, 13:36
Jeg indrømmer gerne blankt, at jeg håber på skader/almindelig sygdom til vores kommende modstandere i ugen op til kampen. Jeg indrømmer også gerne blankt at jeg er glad for at Damen og Wind er ude med langtidsskader.
Damen er tilbage - han har scoret 2 kasser for FCK i aften (indtil videre).

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: AaB - FCM

Indlæg af Christian »

Med al den kritik vores angribere får i disse tider, var det så en ide at spille uden?
Marcondes har tidligere vist at han ved hvor målet står, så en opstilling uden Kaba og Brumado, giver plads til en masse kreativt.
Desuden er vi ikke så afhængige af mål på dødbolde, så heller ikke der er en manglende stor angriber et stort tab.

En mulighed :
Hansen
Joel. Svia. Scholtz. Dyhr
Frank. Jens
Mabil. Evander. Marcondes. Mikael

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: AaB - FCM

Indlæg af Stoffer »

Christian skrev:
29. okt 2019, 12:12
Med al den kritik vores angribere får i disse tider, var det så en ide at spille uden?
Marcondes har tidligere vist at han ved hvor målet står, så en opstilling uden Kaba og Brumado, giver plads til en masse kreativt.
Desuden er vi ikke så afhængige af mål på dødbolde, så heller ikke der er en manglende stor angriber et stort tab.

En mulighed :
Hansen
Joel. Svia. Scholtz. Dyhr
Frank. Jens
Mabil. Evander. Marcondes. Mikael
En interessant tanke som jeg endnu ikke har underholdt.

Det åbner - som du nævner - for kreativet. En anden ting vi bør kunne gøre bedre er presspil og generoberingsspil. På den anden side efterlader det os uden opsspilstation, hvilket vi ikke har været foruden i meget, meget længe. Det og defensive dødbolde bekymrer mig mere end fraværet af mål på offensive dødbolde.

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: AaB - FCM

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Christian skrev:
29. okt 2019, 12:12
Med al den kritik vores angribere får i disse tider, var det så en ide at spille uden?
Marcondes har tidligere vist at han ved hvor målet står, så en opstilling uden Kaba og Brumado, giver plads til en masse kreativt.
Desuden er vi ikke så afhængige af mål på dødbolde, så heller ikke der er en manglende stor angriber et stort tab.

En mulighed :
Hansen
Joel. Svia. Scholtz. Dyhr
Frank. Jens
Mabil. Evander. Marcondes. Mikael
Aab stiller sig 100 % ned og parkere bussen igen mod os. Derfor har vi brug for noget fysik i boksen, så vi også kan true i luften ellers er det alt for nemt at lukke ned. Selvfølgelig er der hold som kan spille sig igennem uden, f.eks. Barca og FCN mod dårlige hold, men det tvivler jeg godt nok på at vi skal. Desuden tror jeg heller ikke Kaba får mere selvtillid af at blive sat af.

Nicolai Kammersgaard

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: AaB - FCM

Indlæg af AltidFCM »

Hvis der er én, der skal sættes af i Aalborg, er det da Evander. Utrolig skuffende præstationer, specielt efter pokalexitet og episoden mod Amager. Manden spiller alt for meget for sig selv, og der kan gå år, før han slipper bolden. Det hæmmer vores spil gevaldigt, og det duer simpelthen ikke på 8'eren. Dødboldene har været endnu værre. Det ligner stadig, der skal diskuteres hver eneste gang, vi får et frispark omkring feltet. Lad nu for helvede Marcondes sparke dem. Den kan ikke længere diskuteres.

Kaba skal starte naturligvis, der er ingen, der kan true ham på nogen måder i vores trup, på trods af de manglende kasser.

JH
Joel - Erik - Scholz - Dyhr
Cajuste - Frank
Mabil - Marcondes - Anderson
Kaba

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: AaB - FCM

Indlæg af ABT »

AaB har formået at give dem selv en fordel i dag, da de har nægtet at stille til start mod HB Køge i pokalen. De har en sjællandstur i benene, men immervæk er det stadig ret så kærkomment for dem at de ikke skal spille 90 + evt. forlænget i midtugen i min optik. En "ulykke" kommer sjældent alene, så mon ikke de også har hele holdet klar inkl. Lucas A, Ahlmann og hvem der ellers er udfordret af skavanker eller andet på søndag...
/ ABT

Billede

Besvar