SL R13: Midtjylland - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Densestar7430 »

Min største bekymring efter kampen i går, er at Kaba's formkurve går den forkete vej.

Jeg synes han startede som et bæst og det eneste man kunne sætte en finger på var, at han ikke scorede nok mål, i resten af spillet var han fremragende. - Det var han ikke mod OB og ej heller mod Randers i går.

IMO noget at det samme vi så med Brumado, der faktisk også så rigtig fornuftig ud i starten, men siden er gået helt i stå. Hans indhop i går var vel tæt på en katastrofe...

Jeg håber snart Tim er tilbage og vi kan stille med en opstilling der hedder:

Hansen
Joel - Scholle - Erik - MDH
Tim - Frank
Awer - Evander - Marcondes
Kaba

Jeg tror det vil betyde meget for vores offensiv, at få flyttet Evander tættere på de andre offensive spillere, velvidende om at der er helt styr på defensiven.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Cortez »

Densestar7430 skrev:
22. okt 2019, 10:52
Min største bekymring efter kampen i går, er at Kaba's formkurve går den forkete vej.

Jeg synes han startede som et bæst og det eneste man kunne sætte en finger på var, at han ikke scorede nok mål, i resten af spillet var han fremragende. - Det var han ikke mod OB og ej heller mod Randers i går.

IMO noget at det samme vi så med Brumado, der faktisk også så rigtig fornuftig ud i starten, men siden er gået helt i stå. Hans indhop i går var vel tæt på en katastrofe...

Jeg håber snart Tim er tilbage og vi kan stille med en opstilling der hedder:

Hansen
Joel - Scholle - Erik - MDH
Tim - Frank
Awer - Evander - Marcondes
Kaba

Jeg tror det vil betyde meget for vores offensiv, at få flyttet Evander tættere på de andre offensive spillere, velvidende om at der er helt styr på defensiven.
Er enig i at den opstilling ville give mere pondus til angrebet. Er bare ikke sikker på, jeg vil bytte MA med Marcondes. Personligt har jeg svært ved at se, hvad det er, der skulle gøre ham så god som nogle eksperter prædiker.

/Cortez

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af THenry »

ABT skrev:
22. okt 2019, 10:19
Nicolai Kammersgaard skrev:
22. okt 2019, 09:37
Det her er sgu godt nok ved at blive en træls tendens! Selvfølgelig skal spillerne ikke være tilfredse med at sidde på bænken, men der er absolut ingen grund til at gå i medierne med sin utilfredshed. Det her er og bør være en god historie, at vi igen bringer vores akademi spillere, og så går Madsen ud og giver medierne en negativ vinkel. Det er simpelthen for dumt. Jeg håber at vi sender ham på leje, så han kan modne ligesom Andersson og Mabil.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... dt-mig-til
Man kan måske begynde at rette blikket mod akademiet i forhold til de her efterhånden gentagne udtalelser? Er det en del af undervisning at give spillerne stjernenøkker? Bare lige fra hoften har vi set MA, Munksgaard, MDT og nu NM tude i pressen - og der er sikkert flere end dem...
Arh. Jeg synes nu du skyder over målet, hvis du mener, at der ligger et generelt problem på akademiet. Alle spillere vil spille, og er utilfredse, når de sidder på bænken. Akademispiller eller ej.

Jeg er enig i, at det er dumt sagt af Madsen, da han er i en position, hvor han er nederst i hierarkiet og burde vise mere ydmyghed (ligesom Dyhr, der f.eks. ikke har brokket sig over at ryge på bænken, da MDH kom tilbage).

Jeg kan trods alt lidt bedre forstå frustrationen hos Munks og Døhr (som i øvrigt var ham, jeg blev mest træt af at høre på efter gentagende brok i medierne...), da de var tættere på holdet, og i perioder spillede og begge var ældre end Madsen, og derfor ikke kunne blive ved med at vente på fast spilletid, hvilket vi ikke kunne tilbyde dem, da de ikke var gode nok til at slå Joel af.

Jeg ved ikke, om det er den her fra Anderson, som du referer til?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... gennembrud

Jeg synes, at det er en ædruelig kommentar fra ham, og den kan ikke sætte mit pis i kog.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af THenry »

Jesper BW1100 skrev:
21. okt 2019, 23:39
Vi er åbenlyst igang med en opbygningssæson på den offensive side af bolden. Vores “problem” er bare at vi stadig vinder kampene. Derfor er vores egne og mediernes forventning på et højt niveau.
Sejrene skyldes til dels en virkelig stærk centralakse med to af de absolut bedste centrale forsvarer i ligaen, samt ligaens med afstand bedste keeper pt. Men det skyldes også at Superligaen vitterligt har et skræmmende lavt niveau.
Sådan som vi spiller offensivt pt bør vi simpelhen ikke kunne føre ligaen.
Jeg kan, modsat nogle måske, fint leve med en opbygningssæson, da jeg mener vi skal tilbage til rødderne med et solidt fokus på transitionen fra akademi til førstehold. Det er kernen i hele vores forretningsfilosofi. Det har vi forsømt i en årrække, hvorfor skiftet bliver så markant og brat nu. Vi har virkelig sagt farvel til mange superligakampe i det her vindue.
Bare se i dag hvor bænken er stort set ene mælketænder og vi smider tre ind på henholdsvis 18, 19 og 20. Det er noget andet end sidste år hvor det var etablerede folk som Sparv, Rilwan og Mabil vi satte ind.
Det jeg mener er vores største udfordring pt er at vores offensive omdrejningspunkter i form af Kaba, Evander og Marcondes simpelhen ikke præsterer kontinuerligt.
Og så mangler vi en verbal leder; især når Marc og Sparv er skadet.
Erik, Scholz og Hansen er alle mere non-verbale ledere, hvilket tydelig kunne ses i slutningen af dagens kamp.

Kort sagt lever jeg fint med at vi vil se udfald i denne sæson. Men jeg vil gerne se noget mere udvikling i vores spil end vi oplever pt.
Om Priske er den rette til det skal jeg ikke gøre mig klog på. Den beslutning tænker jeg der er andre der skal træffe.
Men jeg kan personligt godt lide Priske og hans tilgang til trænerjobbet.
Meget enig, Jesper. Gode pointer.

Vi er i en genopbygningssæson særligt i offensiven, men egentlig også på den centrale midt, hvor Onyeka er ved at blive spillet ind som fast starter. Mabil er eneste genganger (alt efter hvordan man regner Evander ind i det her regnestykke) i offensiven fra start-11 idealopstillingen fra sidste sæson. De andre er nye, og bliver forhåbentlig bedre, når de bliver bedre spiller sammen.

Det er jo ikke fordi, at de endnu har spillet mange minutter sammen i Superligaen:

Kaba: 681 min
Marcondes: 399 min
Anderson: 664 min

Derimod består vores betondefensiv af særligt 3 erfarne klassespillere i Superligaen (Jesper, Erik og Scholz), som alle har spillet sammen i mere end 1 sæson. Jeg tror på, at kontinuitet og dermed relationer giver bonus i det lange løb, så formentlig kommer det også til at klikke på et tidspunkt i offensiven.

Vi har helt klart hentet langt flere point end "fortjent" baseret på en klassedefensiv og et lavt niveau i Superligaen. Klassedefensiven blev så skudt i sænk, da den mødte kompetent modstand i Europa :o

Det vil være dejligt at få banket noget selvtillid ind i offensiven i næste runde mod EFB (hvor man kan håbe på, at GF kan snuppe points fra FCK), da det er der, vi skal lægge på, inden vi går ind i en definerende november-måned med flere svære kampe, og hvor vi potentielt må undvære Frank Onyeka, hvilket ikke er en behagelig tanke!

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

THenry skrev:
22. okt 2019, 12:04
Meget enig, Jesper. Gode pointer.

Vi er i en genopbygningssæson særligt i offensiven, men egentlig også på den centrale midt, hvor Onyeka er ved at blive spillet ind som fast starter. Mabil er eneste genganger (alt efter hvordan man regner Evander ind i det her regnestykke) i offensiven fra start-11 idealopstillingen fra sidste sæson. De andre er nye, og bliver forhåbentlig bedre, når de bliver bedre spiller sammen.

Det vil være dejligt at få banket noget selvtillid ind i offensiven i næste runde mod EFB (hvor man kan håbe på, at GF kan snuppe points fra FCK), da det er der, vi skal lægge på, inden vi går ind i en definerende november-måned med flere svære kampe, og hvor vi potentielt må undvære Frank Onyeka, hvilket ikke er en behagelig tanke!
Mht. Onyeka VS Cajuste synes jeg sidstnævnte var meget bedre på bolden end Frank. Han havde også flere afleveringer frem i banen og de ramte som oftest en medspiller i mellemrummet. Netop det synes jeg har været et problem med Frank på 6eren, fordi de offensive spillere bliver lukket ned og så skal Frank skabe spillet, hvilket han ikke er særlig god til. Så jeg mener at vi skal spille med Cajuste mod alle andre end BIF og FCK og så kan sparv spille med Onyeka mod de to hold.

Nicolai Kammersgaard

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Cortez »

Nicolai Kammersgaard skrev:
22. okt 2019, 12:18
THenry skrev:
22. okt 2019, 12:04
Meget enig, Jesper. Gode pointer.

Vi er i en genopbygningssæson særligt i offensiven, men egentlig også på den centrale midt, hvor Onyeka er ved at blive spillet ind som fast starter. Mabil er eneste genganger (alt efter hvordan man regner Evander ind i det her regnestykke) i offensiven fra start-11 idealopstillingen fra sidste sæson. De andre er nye, og bliver forhåbentlig bedre, når de bliver bedre spiller sammen.

Det vil være dejligt at få banket noget selvtillid ind i offensiven i næste runde mod EFB (hvor man kan håbe på, at GF kan snuppe points fra FCK), da det er der, vi skal lægge på, inden vi går ind i en definerende november-måned med flere svære kampe, og hvor vi potentielt må undvære Frank Onyeka, hvilket ikke er en behagelig tanke!
Mht. Onyeka VS Cajuste synes jeg sidstnævnte var meget bedre på bolden end Frank. Han havde også flere afleveringer frem i banen og de ramte som oftest en medspiller i mellemrummet. Netop det synes jeg har været et problem med Frank på 6eren, fordi de offensive spillere bliver lukket ned og så skal Frank skabe spillet, hvilket han ikke er særlig god til. Så jeg mener at vi skal spille med Cajuste mod alle andre end BIF og FCK og så kan sparv spille med Onyeka mod de to hold.

Nicolai Kammersgaard
Meget enig, Nicolai. Cajuste var nemlig MEGET bedre med bolden i går, og fik skabt nogle fine ting fremad. Synes faktisk også han er mere positioneringsstærk. Dog er dækningsarealet ikke så stort som hos Frank (imponerende sæt lunger den mand besidder).

/Cortez

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Densestar7430 »

Cortez skrev:
22. okt 2019, 11:05
Densestar7430 skrev:
22. okt 2019, 10:52
Min største bekymring efter kampen i går, er at Kaba's formkurve går den forkete vej.

Jeg synes han startede som et bæst og det eneste man kunne sætte en finger på var, at han ikke scorede nok mål, i resten af spillet var han fremragende. - Det var han ikke mod OB og ej heller mod Randers i går.

IMO noget at det samme vi så med Brumado, der faktisk også så rigtig fornuftig ud i starten, men siden er gået helt i stå. Hans indhop i går var vel tæt på en katastrofe...

Jeg håber snart Tim er tilbage og vi kan stille med en opstilling der hedder:

Hansen
Joel - Scholle - Erik - MDH
Tim - Frank
Awer - Evander - Marcondes
Kaba

Jeg tror det vil betyde meget for vores offensiv, at få flyttet Evander tættere på de andre offensive spillere, velvidende om at der er helt styr på defensiven.
Er enig i at den opstilling ville give mere pondus til angrebet. Er bare ikke sikker på, jeg vil bytte MA med Marcondes. Personligt har jeg svært ved at se, hvad det er, der skulle gøre ham så god som nogle eksperter prædiker.

/Cortez
Ift. hvad jeg har set indtil videre, så synes jeg Marcondes linker rigtig godt op med Evander, Kaba og Mabil. Her synes jeg ofte MA's præstationer er noget mere individuelle. (Jeg er med på hans stats er fine og at han scorer på et oplæg fra Mabil).

Derudover bilder jeg mig selv ind, at MA har set godt ud når han er kommet ind med hans speed overfor et træt forsvar. - Altså Marcondes vil være bedre til at bryde en forsvars mur op når der står 0-0 og MA vil være bedre til at komme ind køre kontra efter vi er kommet foran.

En spiller som Gustav Isaksen har indtil videre heller ikke bevist, at det er ham der skal være 1. indskifter.

Nicolai Kammersgaard
Indlæg: 106
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Densestar7430 skrev:
22. okt 2019, 13:12

En spiller som Gustav Isaksen har indtil videre heller ikke bevist, at det er ham der skal være 1. indskifter.
Jeg synes heller ikke han har vist meget endnu, men det er jo sådan her at han kommer ind på holdet og får de 50 kampe, som afgør om han bliver en profil eller ej. Det er svært for en ung spillere at komme ind i et angreb, der ikke fungere.

Nicolai Kammersgaard

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af THenry »

Cortez skrev:
22. okt 2019, 12:46
Nicolai Kammersgaard skrev:
22. okt 2019, 12:18
THenry skrev:
22. okt 2019, 12:04
Meget enig, Jesper. Gode pointer.

Vi er i en genopbygningssæson særligt i offensiven, men egentlig også på den centrale midt, hvor Onyeka er ved at blive spillet ind som fast starter. Mabil er eneste genganger (alt efter hvordan man regner Evander ind i det her regnestykke) i offensiven fra start-11 idealopstillingen fra sidste sæson. De andre er nye, og bliver forhåbentlig bedre, når de bliver bedre spiller sammen.

Det vil være dejligt at få banket noget selvtillid ind i offensiven i næste runde mod EFB (hvor man kan håbe på, at GF kan snuppe points fra FCK), da det er der, vi skal lægge på, inden vi går ind i en definerende november-måned med flere svære kampe, og hvor vi potentielt må undvære Frank Onyeka, hvilket ikke er en behagelig tanke!
Mht. Onyeka VS Cajuste synes jeg sidstnævnte var meget bedre på bolden end Frank. Han havde også flere afleveringer frem i banen og de ramte som oftest en medspiller i mellemrummet. Netop det synes jeg har været et problem med Frank på 6eren, fordi de offensive spillere bliver lukket ned og så skal Frank skabe spillet, hvilket han ikke er særlig god til. Så jeg mener at vi skal spille med Cajuste mod alle andre end BIF og FCK og så kan sparv spille med Onyeka mod de to hold.

Nicolai Kammersgaard
Meget enig, Nicolai. Cajuste var nemlig MEGET bedre med bolden i går, og fik skabt nogle fine ting fremad. Synes faktisk også han er mere positioneringsstærk. Dog er dækningsarealet ikke så stort som hos Frank (imponerende sæt lunger den mand besidder).

/Cortez
Jeg er bestemt enig med jer. Cajuste er langt bedre på bolden i en direkte sammenligning med Frank. Som jeg husker det, så er det også svenskeren, der starter det angreb, der fører til 1-1 målet med en god stikning frem i banen. Cajuste var for mig MOM i går. Synes han er på rette vej, men vi er bare tynde på den centrale midt i øjeblikket, hvor Sparv trækkes med skader (han skal bare være klar i november!), hvis Onyeka bliver udtaget til U-23 AFCON, så kan det hurtigt blive Cajuste, der får en hovedrolle i en måned med flere svære/vigtige kampe (AAB ude, FCK hjemme og OB ude).

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Ravnen »

Det er alt for tidligt at bedømme Isaksen. Jeg synes han gør det godt og når han får nogle kampe under huden tror jeg vi har en fremtidig stjerne :-)

Jeg er lidt mindre utilfreds i dag. Det er svært at være utilfreds når vi rager point til os hele tiden. Men vi skal have fokus på ledelse af spillet på banen, og så er det et must at få en angriber i gang med at score.

Mikael Anderson synes jeg fortjener ros for hans arbejdsindsats. Han er ikke på niveau med Wikheim, eller Mabil for den sags skyld, men som med Isaksen så er han jo også på vej og han formår allerede at levere mål og assist.

Cajuste imponerede også.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Densestar7430 »

Ravnen skrev:
22. okt 2019, 14:36
Det er alt for tidligt at bedømme Isaksen. Jeg synes han gør det godt og når han får nogle kampe under huden tror jeg vi har en fremtidig stjerne :-)

Jeg er lidt mindre utilfreds i dag. Det er svært at være utilfreds når vi rager point til os hele tiden. Men vi skal have fokus på ledelse af spillet på banen, og så er det et must at få en angriber i gang med at score.

Mikael Anderson synes jeg fortjener ros for hans arbejdsindsats. Han er ikke på niveau med Wikheim, eller Mabil for den sags skyld, men som med Isaksen så er han jo også på vej og han formår allerede at levere mål og assist.

Cajuste imponerede også.
Ang. Isaksen, så skulle det heller ikke forståes som, at han skulle skrottes. Nærmere at med min tidl. nævnte opstilling, så ville han komme en plads længere bagud, da Marcondes det tilfælde ville tage plads på kanten.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
22. okt 2019, 14:50
Ravnen skrev:
22. okt 2019, 14:36
Det er alt for tidligt at bedømme Isaksen. Jeg synes han gør det godt og når han får nogle kampe under huden tror jeg vi har en fremtidig stjerne :-)

Jeg er lidt mindre utilfreds i dag. Det er svært at være utilfreds når vi rager point til os hele tiden. Men vi skal have fokus på ledelse af spillet på banen, og så er det et must at få en angriber i gang med at score.

Mikael Anderson synes jeg fortjener ros for hans arbejdsindsats. Han er ikke på niveau med Wikheim, eller Mabil for den sags skyld, men som med Isaksen så er han jo også på vej og han formår allerede at levere mål og assist.

Cajuste imponerede også.
Ang. Isaksen, så skulle det heller ikke forståes som, at han skulle skrottes. Nærmere at med min tidl. nævnte opstilling, så ville han komme en plads længere bagud, da Marcondes det tilfælde ville tage plads på kanten.
Hvad er tankerne bag din opstilling, Densestar7430?

Det er vel uomtvisteligt, at vi har gjort det rigtig godt defensivt og ikke godt nok offensivt i denne sæson. Forventer du, at en mere defensive base med flere i restforsvar skal frigøre de fire forreste fuldstændig, så de kan fokusere offensivt, eller forventer du at Tim eller Frank skal komme med i feltet? - Marcondes vil jo nok søge ind i en 10'er rolle eller som hængende angriber i feltet, det har han haft som helt fast vane, så tænker du, at man skal spille med en skæv struktur, hvor MDH nærmest bliver wing i afslutningsfasen?

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Densestar7430 »

Stoffer skrev:
22. okt 2019, 16:28
Densestar7430 skrev:
22. okt 2019, 14:50
Ravnen skrev:
22. okt 2019, 14:36
Det er alt for tidligt at bedømme Isaksen. Jeg synes han gør det godt og når han får nogle kampe under huden tror jeg vi har en fremtidig stjerne :-)

Jeg er lidt mindre utilfreds i dag. Det er svært at være utilfreds når vi rager point til os hele tiden. Men vi skal have fokus på ledelse af spillet på banen, og så er det et must at få en angriber i gang med at score.

Mikael Anderson synes jeg fortjener ros for hans arbejdsindsats. Han er ikke på niveau med Wikheim, eller Mabil for den sags skyld, men som med Isaksen så er han jo også på vej og han formår allerede at levere mål og assist.

Cajuste imponerede også.
Ang. Isaksen, så skulle det heller ikke forståes som, at han skulle skrottes. Nærmere at med min tidl. nævnte opstilling, så ville han komme en plads længere bagud, da Marcondes det tilfælde ville tage plads på kanten.
Hvad er tankerne bag din opstilling, Densestar7430?

Det er vel uomtvisteligt, at vi har gjort det rigtig godt defensivt og ikke godt nok offensivt i denne sæson. Forventer du, at en mere defensive base med flere i restforsvar skal frigøre de fire forreste fuldstændig, så de kan fokusere offensivt, eller forventer du at Tim eller Frank skal komme med i feltet? - Marcondes vil jo nok søge ind i en 10'er rolle eller som hængende angriber i feltet, det har han haft som helt fast vane, så tænker du, at man skal spille med en skæv struktur, hvor MDH nærmest bliver wing i afslutningsfasen?
Forstår godt hvad du mener, men ja det tror jeg. Jeg synes f.eks. at det var tydeligt, hvor meget bedre vi blev offensivt mod SIF, da Tim Sparv kom på banen. (Jeg er med på, at der er mange andre faktorer der kan have spillet ind).
Det er nok ikke Tim, der kommer i feltet, men nok nærmere Frank. Her har han tidligere været farlig når han kommer som en trold ud af en æske. - Husker f.eks. SJE kampen, hvor deres målmand mirakuløst tager den.

Jeg er med på at defensiven overordnet set har været god, men nu har trods alt lukket mål ind i de sidste 4 kampe i træk.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
23. okt 2019, 15:38

Forstår godt hvad du mener, men ja det tror jeg. Jeg synes f.eks. at det var tydeligt, hvor meget bedre vi blev offensivt mod SIF, da Tim Sparv kom på banen. (Jeg er med på, at der er mange andre faktorer der kan have spillet ind).
Det er nok ikke Tim, der kommer i feltet, men nok nærmere Frank. Her har han tidligere været farlig når han kommer som en trold ud af en æske. - Husker f.eks. SJE kampen, hvor deres målmand mirakuløst tager den.

Jeg er med på at defensiven overordnet set har været god, men nu har trods alt lukket mål ind i de sidste 4 kampe i træk.
Der kan helt sikkert godt være et 2+2 giver 5, når man får en balancespiller ind.

Jeg kan godt følge din tanke om Frank, men mit bud er, at det bliver frygtelig tæt inde centralt med Frank der skal komme i feltet, Evander på 10'eren og Marcondes, der også søger centralt. Det stiller i al fald store krav til MDH om at holde bredden og skabe noget 1 mod 1.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R13: Midtjylland - Randers

Indlæg af Densestar7430 »

Stoffer skrev:
23. okt 2019, 17:52
Densestar7430 skrev:
23. okt 2019, 15:38

Forstår godt hvad du mener, men ja det tror jeg. Jeg synes f.eks. at det var tydeligt, hvor meget bedre vi blev offensivt mod SIF, da Tim Sparv kom på banen. (Jeg er med på, at der er mange andre faktorer der kan have spillet ind).
Det er nok ikke Tim, der kommer i feltet, men nok nærmere Frank. Her har han tidligere været farlig når han kommer som en trold ud af en æske. - Husker f.eks. SJE kampen, hvor deres målmand mirakuløst tager den.

Jeg er med på at defensiven overordnet set har været god, men nu har trods alt lukket mål ind i de sidste 4 kampe i træk.
Der kan helt sikkert godt være et 2+2 giver 5, når man får en balancespiller ind.

Jeg kan godt følge din tanke om Frank, men mit bud er, at det bliver frygtelig tæt inde centralt med Frank der skal komme i feltet, Evander på 10'eren og Marcondes, der også søger centralt. Det stiller i al fald store krav til MDH om at holde bredden og skabe noget 1 mod 1.
Jeg kan godt de din pointe med MDH, og det kan godt være at Paulinho på sigt, vil være bedre til løse den opgave.

Besvar