Alexander Scholz

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Alexander Scholz

Indlæg af HKP »

Hej,

Jeg og en række medfans er både forundrede og bekymrede over at klubben eller Scholz selv absolut INTET melder ud omkring hvordan han har det...

Det eneste man har hørt siden episoden i parken er, at han var kørt på skadestuen og at han ikke er med i truppen i kommende kamp...

Jaja, der er GDPR osv., men så kan klubben jo lige spørge spilleren selv om de må give en offentlig update.

Det her er ekstremt ringe og amatøragtig kommunikationsageren af klubben.

Nogen herinde der ved noget om hvordan manden har det???

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1
Indlæg: 360
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Alexander Scholz

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

I know nothing.....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Alexander Scholz

Indlæg af Matjavsen »

HKP skrev:
25. sep 2019, 17:29
Hej,

Jeg og en række medfans er både forundrede og bekymrede over at klubben eller Scholz selv absolut INTET melder ud omkring hvordan han har det...

Det eneste man har hørt siden episoden i parken er, at han var kørt på skadestuen og at han ikke er med i truppen i kommende kamp...

Jaja, der er GDPR osv., men så kan klubben jo lige spørge spilleren selv om de må give en offentlig update.

Det her er ekstremt ringe og amatøragtig kommunikationsageren af klubben.

Nogen herinde der ved noget om hvordan manden har det???
Der er der intet amatøragtigt ved det.
Der er mange klubber der vælger ikke at offentliggøre det.


Og til din info så var han på træningsbanen

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: Alexander Scholz

Indlæg af HKP »

Matjavsen skrev:
25. sep 2019, 17:55
HKP skrev:
25. sep 2019, 17:29
Hej,

Jeg og en række medfans er både forundrede og bekymrede over at klubben eller Scholz selv absolut INTET melder ud omkring hvordan han har det...

Det eneste man har hørt siden episoden i parken er, at han var kørt på skadestuen og at han ikke er med i truppen i kommende kamp...

Jaja, der er GDPR osv., men så kan klubben jo lige spørge spilleren selv om de må give en offentlig update.

Det her er ekstremt ringe og amatøragtig kommunikationsageren af klubben.

Nogen herinde der ved noget om hvordan manden har det???
Der er der intet amatøragtigt ved det.
Der er mange klubber der vælger ikke at offentliggøre det.


Og til din info så var han på træningsbanen
Ok, amatøragtigt er måske overdrevet... men mangelfuldt synes jeg nu stadigvæk.... Han kan jo selv sige at de må skrive at han er blevet ordineret en eller to spillerunders pause... Det er osse lidt hans ansvar.....

Men da super godt at høre, at han er på træningsabanen! :-)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Alexander Scholz

Indlæg af Steffen am »

Generelt er jeg helt enig, og GDPR er bare en passende undskyldning.

Men fordi der ikke meldes noget ud i de første 48 timer synes jeg ikke man kan sige er amatør agtig, og specielt i forhold til hovedskade hvor hjernerystelse godt kan vente med at manifistere sig til 48 timer efter selve hændelsen, så detsynes jeg ikke er unormalt.

Hvis man skal snakke om noget der er amatør agtigt, er det at FCM ikke har egen læge med på udebane, og hvorfor han får lov at spille videre.

Som en der selv bøvler med hjernerystelse kunne det være fedt hvis de smed en nyhed med at han har været undersøgt og Scholz fortæller om hvordan han har det eller sådan noget, eller at optimalt at han har det godt, men man ikke tager chance og giver ham et par dage fri.

Dette vil dog ikke være normal kommunikation, og ikke noget jeg for alvor ville forvente, derfor kan man jo godt ønske ;)

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Alexander Scholz

Indlæg af Vijen »

Aoh skriver at det forventes at Scholz er med i weekenden.

Betalingsartikel :(

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Alexander Scholz

Indlæg af Kent »

Vijen skrev:
26. sep 2019, 13:35
Aoh skriver at det forventes at Scholz er med i weekenden.

Betalingsartikel :(
Ingen hjernerystelse. Han var faktisk mere bange for brækket kindben.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Alexander Scholz

Indlæg af Steffen am »

Dejligt at høre.
Altså ikke nødvendigvis at han skal i spil med det samme, sæsonen (og hans liv) er stadig lang.
Men glædeligt med de positive meldinger ;)

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Alexander Scholz

Indlæg af Stoffer »

Scholz er en helt særlig fodboldspiller, fordi han står ved sig selv som menneske hele vejen igennem. Og hold nu kæft hvor respekterer jeg det. Unikt klarsyn han udviser her både ifht. fodbold og sig selv: https://www.radio4.dk/program/fremkaldt/

Besvar