SL R11: Midtjylland - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af ABT »

3 kampe i streg uden mål - hvornår er det sidst sket? 😳
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Tror på et trænerskifte til jul. Og et par nye angribere.
Generelt en for svag indsats, der vækker minder om hjemmekampen mod Hobro.
Senest rettet af JBT 29. sep 2019, 17:59, rettet i alt 2 gange.

Uldkraemmeren
Indlæg: 267
Tilmeldt: 19. mar 2014, 20:22

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg kan ikke finde ud af hvad der er værst: Er det at vores A hold tabte til OBs B hold fra Superligaen, eller er det at vores B hold tabte til Fremad Amagers A hold fra 1. division? Ironisk nok sker det i samme uge. Det er jo et kollaps af dimensioner.

blackfcm1
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. sep 2019, 10:42

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af blackfcm1 »

Det er da sørgeligt at i allerede vil trænerskifte.. Marcondes,Kaba og Joel er helt ude i dag, andet har jeg ikke at sige. Hvem skal score vores mål når vi ikke har en angriber der kan.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Man er iøvrigt ikke i nærheden af at kunne spille med i 3 turneringer med dette hold. Setuppet skal være et helt andet. Alle kan slå alle i ligaen pt, og FCM er ikke bedre end at bolden er rund.

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af O »

Den her kamp vidner om, at vi simpelthen ikke er spillemæasigt gode nok, når der kommer et afklaret hold, som er tilfredse med, at kampen ender som den starter og derfor parkerer bussen. Vi er nødt til at de bliver bragt ud af position, hvilket ikke risikeres, når alle mand er bag bolden. Øv.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Hvilken kamp har du set??? Joel Andersson var bedste FCM spiller i dag.

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af ben2han »

Kæmpe ris i lakken på Priske fremtid, røg ud til Fremad A. og derefter 0-1 hjemme.

Der er tydelige kvalitets mangler i indlæggende fra kanterne dvs. Dyhr/Dal Hende og M Anderson / J Andersson og Isaksen

Jool A. fejler helt klart ved målet, han skulle have været gået frem i stedet for at løbe ind i feltet.

De 2 angribere skal bruge alt for mange kræfter på dårlige indlæg.

Paulinho hvorfor bringer man ikke ham i spil, han er jo kendt for gode indlæg.*

Frank har ingen offensive kvaliteter og Marcondes kan man stille spørgsmålstegn ved i dag

blackfcm1
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. sep 2019, 10:42

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af blackfcm1 »

Ja det er fint..

tubbe93
Indlæg: 498
Tilmeldt: 2. jun 2009, 14:43

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af tubbe93 »

ABT skrev:
29. sep 2019, 17:55
3 kampe i streg uden mål - hvornår er det sidst sket? 😳
Ikke sket siden marts/april 2002, at vi spiller tre kampe (i alle turneringer) uden at score. Det skriver Benjamin Leander på twitter.
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af ABT »

Det er stærkt bekymrende den indstilling vi kommer med i dag. For anden kamp i streg sådan set. Jeg er nervøs for at de bedre tendenser blot har skyldtes en trænerskifte-effekt. Der er absolut intet FCM DNA i dag eller i pokalen, som ellers er noget nær det eneste vi har hørt Priske proklamere.

Vi spiller i dag med MA og Isaksen på kanterne, hvilket ganske enkelt ikke er god nok kvalitet til et førerhold i DK. Oveni i det har vi backs på holdkortet der ikke har deres forcer i det fremadrettede spil. Dette er svært for Priske at ændre på, men falder tilbage på den sportslige ledelse, som har været debatteret rigeligt.

Kaba og Brumado er helt opgivende at se på - for mig er det tydeligt at det har sat sig dybt i dem, at den ikke vil ind. Brumado havde selvsamme problem hos Bahia, hvorfor det er ret så problematisk for hans vedkommende at få vendt bøtten.

Hvis ikke Silkeborg bliver splittet ad på næste søndag, så begynder det at være tvivlsomt om Priske nu også er svaret. For nu, tror jeg stadig på at projekt-Priske kan blive succesfuldt, men ledelsen må ikke hvile på laurbærene og lade sig forblænde af øjebliksbilledet.
/ ABT

Billede

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af mousebreaker »

JBT skrev:
29. sep 2019, 18:02
Hvilken kamp har du set??? Joel Andersson var bedste FCM spiller i dag.
Enig. Med stor stor afstand til samtlige offensiv spillere. Erik og Scholz kan også være deres indsats bekendt i min verden
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af Densestar7430 »

Kan godt forstå dem der har JA som MOTM, men synes hans defensive aktion ved OB målet tæller for meget ned.

Min MOTM går til Frank. Han får smidt nogle bolde væk da det hele bliver lidt hektisk, men ellers synes jeg han begynder at se meget bedre ud på bolden. Samtidig med han evige arbejdsraseri og den kæmpe radius han dækker ved at spille centralt sammen med Evander.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af mousebreaker »

ABT skrev:
29. sep 2019, 18:07
Det er stærkt bekymrende den indstilling vi kommer med i dag. For anden kamp i streg sådan set. Jeg er nervøs for at de bedre tendenser blot har skyldtes en trænerskifte-effekt. Der er absolut intet FCM DNA i dag eller i pokalen, som ellers er noget nær det eneste vi har hørt Priske proklamere.

Vi spiller i dag med MA og Isaksen på kanterne, hvilket ganske enkelt ikke er god nok kvalitet til et førerhold i DK. Oveni i det har vi backs på holdkortet der ikke har deres forcer i det fremadrettede spil. Dette er svært for Priske at ændre på, men falder tilbage på den sportslige ledelse, som har været debatteret rigeligt.

Kaba og Brumado er helt opgivende at se på - for mig er det tydeligt at det har sat sig dybt i dem, at den ikke vil ind. Brumado havde selvsamme problem hos Bahia, hvorfor det er ret så problematisk for hans vedkommende at få vendt bøtten.

Hvis ikke Silkeborg bliver splittet ad på næste søndag, så begynder det at være tvivlsomt om Priske nu også er svaret. For nu, tror jeg stadig på at projekt-Priske kan blive succesfuldt, men ledelsen må ikke hvile på laurbærene og lade sig forblænde af øjebliksbilledet.
Jeg er helt sikker på at ledelsen er fint tilfreds med Priske og de underliggende tal holdet leverer.
I dag er jeg ret sikker på at vi dominerer stort på xG grundet den sidste halve time. Vi har bare nogen decideret dårlige angribere til det det vigtigste de skal - score mål. Så kan det godt være de byder ind på andre parametre, men de har samlet leveret 2 mål i ligaen i 11 kampe. Begge af Kaba mod Horsens, det ene på straffe!
Vi har scoret lige så mange mål som imponerende Silkeborg! 3 eller 4 af vores mål er på straffe og i hvert fald 1 mål på et afrettet skud.
Heldigvis ser defensiven solid ud, men FCC kommer vi ikke til at bide skeer med før vi finder koden til at få offensiven til at fungere.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af Cortez »

mousebreaker skrev:
29. sep 2019, 18:12
JBT skrev:
29. sep 2019, 18:02
Hvilken kamp har du set??? Joel Andersson var bedste FCM spiller i dag.
Enig. Med stor stor afstand til samtlige offensiv spillere. Erik og Scholz kan også være deres indsats bekendt i min verden
Personligt synes jeg ikke det er JAs skyld ved målet. Erik går langt op og efterlader et tomrum. JA skal dække for to fordi Isaksen ikke investerer i sit tilbageløb. Mener at Isaksen svigter defensiv her.

/Cortez

Besvar