SL R11: Midtjylland - OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af MFKM »

Og blev vi i øvrigt ikke snydt for et klokkeklart straffe på Nicolaisen i forbindelse med det hjørnespark der kom lige som han blev skiftet ind? Jeg synes unægteligt, både fra tribunen og fra gengivelsen på storskærmen at det lignede et straffe.

Nogen der så den på tv og kan give en vurdering?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af JBT »

Jo, det ligner en dom VAR assistance vil have fanget, og selvom det er en af de mindre holde situationer, er der grundlag for at kalde den. Det er jo også sket før, uden VAR.

Omvendt kunne Dyhrs bold til hånd også være blevet kaldt frem med VAR. Det kommer an må skøn i forhold til reglerne omkring brugen, hvorvidt den var blevet dømt. Det er set før i Champions league at sådan en situation har givet et straffe. Selv mener jeg ikke der var straffe på Dyhrs, da der nok blot er tale om en tilfældighed.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af THenry »

MFKM skrev:
30. sep 2019, 10:36
Det er i bund og grund ikke nemt at være klubben.

I starten fik vi sejre uden at fortjene dem, derfor fik man ikke ros.

Igår fik vi et nederlag i en kamp der hvis den spilles 10 gange med de chancer vil give sejr i 5, uafgjort i 4 og nederlag i 1, og så hagles spiller og træner ned.

Jeg er enig i at kampen igår ikke var god, særligt presspillet i 1. Halvleg var helt af helvedes til. Chancemæssigt står jeg dog med en fornemmelse af at vi skaber klart de største chancer og på en god dag vel havde lavet 1-3 mål. Omvendt har OB 2 skud i hele kampen, hvoraf kun 1 rammer målet, og det fra en position hvor man vel maks scorer 20 % af gangene.

OB har dog ret beset en kæmpe chance som Scholz får afværget i sidste øjeblik.

*Tallene er bare mine bedste bud, jeg har endnu ikke set en opgørelse fra eks. Tap in.
Jeg er fuldstændig enig i dine betragtninger og pointe. Vi havde klart forpagtet heldet i starten af sæsonen, og nu vendte det i sidste uge. Man kan derfor hurtigt hive statistik op i øjeblikket omkring, hvornår vi sidst har tabt 3 kampe i streg, og ikke har scoret 3 kampe i træk, men vi spillede fremragende i Parken (spillemæssigt vel den bedste kamp siden 5-1 derinde?), og var vi ikke blevet bortdømt af Kehlet havde vi vundet en meget, meget flot sejr, og i går skulle vi også have haft point, selvom vi spillede virkeligt dårligt i den første time. Det er altså ret store chancer, som Brumado og Kaba misser i 2. halvleg. Og hvis man gerne vil anvende statistik, så vi ligner et kriseramt hold, så krydrer man lige de to kampe med et pokalnederlag med reserveholdet, og vupti så ser det rigtig skidt ud på papiret. Jeg synes bare der er stor grad af outcome bias i de seneste to kampe i Superligaen, og derfor er der ikke grund til at gå i panik. Vi havde fortjent meget mere end 1 point og 0 mål i de to kampe i Superligaen. Også selvom vi var meget ringe i den første time i går. Jeg er også sikker på, at vi tager en "sejr" mod OB i xG-tabellen baseret på 2. halvleg, men vi kan ikke bruge det til en skid.

Jeg har stadigvæk fuld tiltro til Priske, og han skal nok få vendt bøtten igen rent resultatmæssigt.

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af THenry »

Konsulen skrev:
29. sep 2019, 17:40
Nu er der vel ingen der længere kan undre sig over, at Dal Hende tog pladsen fra Dyhr?
Nej. Det kan ikke undre. Og det er heller ikke overraskende, at der bare kvalitetsmæssigt er forskel på en etableret 28-årig Superligaprofil og en U-19 spiller. Dyhrs tid skal nok komme. Han er tydeligvis ikke på MDHs niveau endnu, men han er jo også kun i en læreproces og midt i transition fra U-19 til voksenfodbold.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af mousebreaker »

@THenry
Jeg tror alle har fuld tillid til Priske (endnu). For mit vedkommende har jeg hele tiden set ham som en fremtidig træner i FCM, men havde håbet vi kunne få en træner ind udefra som han kunne få inspiration af et par år inden han så tog over. Med Horsens historien in mente så var det nok aldrig lykkedes alligevel og så er det godt han er træner nu - og de næste mange år håber jeg. Selvflg skal han præstere og for at han kan blive i mange år så skal han også knække koden til Europa. Sådan er jo.

Jeg er sådan set ganske fortrøstningsfuld på FCMs vegne når det gælder om at holde sig i toppen af dansk fodbold i årene der kommer. Det tror jeg 99% af alle her på Graven er. Det store spørgsmål er så om vi kan slå FCK i år og der er jeg straks mindre positiv. Det kræver i hvert fald at vi bliver bedre offensivt. Alt vi behøver er måske at Brumado og Kaba begynder at score for det vil uden tvivl løfte det hele og give nemmere sejre, men specielt Brumado's kvaliteter som afslutter synes jeg man må begynde at sætte spørgsmålstegn ved. Heldigvis er det unge spillere vi har med at gøre så de skal nok lære det, men sker det ikke meget snart så bliver det svært at få lagt afstand til FCC og så står vi måske pludselig i en situation til foråret hvor vi reelt ikke har noget at spille for når mesterskabsspillet lige er indledt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af THenry »

@Mouse

Hvis du læser denne tråd igennem, så bliver der allerede sat spørgsmålstegn ved, om Priske er den rette, men sådan er det vist hver gang vi taber ;)

Jeg har meget svært ved at se Priske som assistenttræner igen. Han følte sig (berigtiget) forbigået, da Kenneth fik jobbet, og hvis han ikke får cheftrænerjobbet til jul, så tror jeg han skrider, når der er nogen, der står klar med et cheftrænerjob. Han har ambitioner om mere end bare at være assistent. Jeg tror dog også, at FCM er klar over konsekvensen ved at hive en anden træner ind. Man må så gøre fordele og ulemper op, og han skal naturligvis gøre sig fortjent til jobbet via resultater og spillemæssig fremgang resten af efteråret. Uanset hvem der får jobbet, så bliver han ansat til at knække koden til Europa.

Det er klart, at det er offensiven, der halter pt. Jeg er dog ikke bekymret for Kaba. Spillemæssigt ser det godt ud, og han kommer til sine chancerne. Tror det er et spørgsmål om tid, inden målene også kommer. Det var (inderside)stolpe ud i Parken og en stor redning af OBs keeper i går fra han kom på tavlen. Brumado derimod er jeg langt mere bekymret for i øjeblikket. Han virker jo helt uden selvtillid og kommer slet ikke frem til den samme mængde af chancer som Kaba. Han er heldigvis stadigvæk ung som du nævner, så forhåbentlig får han hul på bylden og selvtillid, men han må da godt snart begynde at score i Reserveligaen, eller når han møder 1. divisionshold...

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:
30. sep 2019, 13:53
@Mouse

Hvis du læser denne tråd igennem, så bliver der allerede sat spørgsmålstegn ved, om Priske er den rette, men sådan er det vist hver gang vi taber ;)

Jeg har meget svært ved at se Priske som assistenttræner igen. Han følte sig (berigtiget) forbigået, da Kenneth fik jobbet, og hvis han ikke får cheftrænerjobbet til jul, så tror jeg han skrider, når der er nogen, der står klar med et cheftrænerjob. Han har ambitioner om mere end bare at være assistent. Jeg tror dog også, at FCM er klar over konsekvensen ved at hive en anden træner ind. Man må så gøre fordele og ulemper op (tror ikke på, at man kan få begge dele), og han skal naturligvis gøre sig fortjent til jobbet via resultater og spillemæssig fremgang. Uanset hvem der får jobbet, så bliver han ansat til at knække koden til Europa.

Det er klart, at det er offensiven, der halter pt. Jeg er dog ikke bekymret for Kaba. Spillemæssigt ser det godt ud, og han kommer til sine chancerne. Tror det er et spørgsmål om tid, inden målene også kommer. Det var (inderside)stolpe ud i Parken og en stor redning af OBs keeper i går fra han kom på tavlen. Brumado derimod er jeg langt mere bekymret for i øjeblikket. Han virker jo helt uden selvtillid og kommer slet ikke frem til den samme mængde af chancer som Kaba. Han er heldigvis stadigvæk ung som du nævner, så forhåbentlig får han hul på bylden og selvtillid, men han må da godt snart begynde at score i Reserveligaen, eller når han møder 1. divisionshold...
Jeg vil gerne forsvare, at jeg stiller spørgsmåltegn ved ham, og selvom jeg ikke påpeger det efter FCK kampen, så har jeg da også min tvivl der, ligesom jeg havde det efter Sønderjyske og Lyngby. OB kampen er ikke en katastrofe, helt enig. Det synes jeg til gengæld at Fremad Amager er tæt på at være, blandet andet fordi det er den type turnering jeg vil se mere rettidig omhu/kynisme i, hvis jeg skal tro på europæiske resultater. Det var generalprøven vi får se for Priskes evne til at løfte holdet i et knald eller fald turneringsformat, forud for beslutningen om en ny permanent træner.

I min verden er det mærkværdigt, hvis man ikke stiller spørgsmåltegn ved ham på nuværende tidspunkt (og her taler jeg uafhængigt af resultater og præstationer). Dels har vi meget, meget lidt at basere vores vurdering på, dels har vi været i en periode under Priske, der er notorisk upålidelig at vurdere en ny træner på - se på Ole Gunnar Solskjær i Utd. eller de utallige andre eksempler på, at spillerne bliver vækket af et trænerskifte og så derefter vender alt tilbage til det samme. Jeg siger ikke, at Priske ikke er den rette. - Men jeg synes, at nu er det rette tidspunkt at tage den helt store overvejelse du er inde på, hvor man gør op, om man skal finde en ny, hvilket formentlig medfører en helt ny trænerstab for førsteholdet (og de følgevirkninger det nu har). Jeg er slet ikke afklaret.

Jeg mener ikke ovenstående er forsøg på at skabe panik stemning eller lignende. Det handler bare om, hvornår der er grobund for en debat, og det vil jeg mene - alt andet lige - er når tingene ikke bare ruller. Det, synes jeg ikke, er unaturligt.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af Cortez »

Der er i hvert fald ingen grund til ikke at fortsætte afsøgningen af en ny cheftræner. Dermed ikke sagt, at det ikke kan blive ham, men er ikke personligt faldet ikke på halen endnu som visse andre “eksperter” fra medielandskabet.

Jeg kan bestemt godt få øje på Priskes gode sider, og tror heller ikke det er tilfældigt at vores anfører taler i rosende vendinger om ham. Der skal bare SÅ meget mere til, hvis vi som klub skal tage næste skridt - forkælet eller ej.

/Cortez

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af THenry »

Stoffer skrev:
30. sep 2019, 14:14
THenry skrev:
30. sep 2019, 13:53
@Mouse

Hvis du læser denne tråd igennem, så bliver der allerede sat spørgsmålstegn ved, om Priske er den rette, men sådan er det vist hver gang vi taber ;)

Jeg har meget svært ved at se Priske som assistenttræner igen. Han følte sig (berigtiget) forbigået, da Kenneth fik jobbet, og hvis han ikke får cheftrænerjobbet til jul, så tror jeg han skrider, når der er nogen, der står klar med et cheftrænerjob. Han har ambitioner om mere end bare at være assistent. Jeg tror dog også, at FCM er klar over konsekvensen ved at hive en anden træner ind. Man må så gøre fordele og ulemper op (tror ikke på, at man kan få begge dele), og han skal naturligvis gøre sig fortjent til jobbet via resultater og spillemæssig fremgang. Uanset hvem der får jobbet, så bliver han ansat til at knække koden til Europa.

Det er klart, at det er offensiven, der halter pt. Jeg er dog ikke bekymret for Kaba. Spillemæssigt ser det godt ud, og han kommer til sine chancerne. Tror det er et spørgsmål om tid, inden målene også kommer. Det var (inderside)stolpe ud i Parken og en stor redning af OBs keeper i går fra han kom på tavlen. Brumado derimod er jeg langt mere bekymret for i øjeblikket. Han virker jo helt uden selvtillid og kommer slet ikke frem til den samme mængde af chancer som Kaba. Han er heldigvis stadigvæk ung som du nævner, så forhåbentlig får han hul på bylden og selvtillid, men han må da godt snart begynde at score i Reserveligaen, eller når han møder 1. divisionshold...
Jeg vil gerne forsvare, at jeg stiller spørgsmåltegn ved ham, og selvom jeg ikke påpeger det efter FCK kampen, så har jeg da også min tvivl der, ligesom jeg havde det efter Sønderjyske og Lyngby. OB kampen er ikke en katastrofe, helt enig. Det synes jeg til gengæld at Fremad Amager er tæt på at være, blandet andet fordi det er den type turnering jeg vil se mere rettidig omhu/kynisme i, hvis jeg skal tro på europæiske resultater. Det var generalprøven vi får se for Priskes evne til at løfte holdet i et knald eller fald turneringsformat, forud for beslutningen om en ny permanent træner.

I min verden er det mærkværdigt, hvis man ikke stiller spørgsmåltegn ved ham på nuværende tidspunkt (og her taler jeg uafhængigt af resultater og præstationer). Dels har vi meget, meget lidt at basere vores vurdering på, dels har vi været i en periode under Priske, der er notorisk upålidelig at vurdere en ny træner på - se på Ole Gunnar Solskjær i Utd. eller de utallige andre eksempler på, at spillerne bliver vækket af et trænerskifte og så derefter vender alt tilbage til det samme. Jeg siger ikke, at Priske ikke er den rette. - Men jeg synes, at nu er det rette tidspunkt at tage den helt store overvejelse du er inde på, hvor man gør op, om man skal finde en ny, hvilket formentlig medfører en helt ny trænerstab for førsteholdet (og de følgevirkninger det nu har). Jeg er slet ikke afklaret.

Jeg mener ikke ovenstående er forsøg på at skabe panik stemning eller lignende. Det handler bare om, hvornår der er grobund for en debat, og det vil jeg mene - alt andet lige - er når tingene ikke bare ruller. Det, synes jeg ikke, er unaturligt.
Jeg er sådan set ikke uenig i, at det er for tidligt på nuværende tidspunkt at afgøre, om det skal være Priske eller ej. Vi skal se ham an i flere kampe, inden han evt. skal tilbydes jobbet permanent. Jeg undrer mig bare mere over debatten, som MFKM pointerer meget fint. Da vi vandt og vandt i starten af sæsonen var det ikke godt, fordi vi spillede pivringe (og var heldige), og nu har vi ikke vundet i 3 kampe (dog fortjent flere points baseret på præstationen på banen) og scoret 0 mål i de 3 kampe, og det er åbenbart nok til, at vi allerede skal snakke trænerfyring...det er mere det, der undrer. Jeg synes, det ville være en meget stærk konsekvens/reaktion at fyre træneren på baggrund af de 3 seneste kampe, hvor vi har været ramt af uheldig (både stolpe ud og en dårlig dommer i Parken).

Det var uden tvivl meget skidt at ryge ud af pokalen i 1. runde, men synes slet ikke du kan sammenligne det med en vigtig europæisk kamp i august, hvor vi stiller de bedste. Vi spillede reserverne, som alle store klubber (ikke bare i DK) gør i de indledende runder mod mindre hold i pokalen med den risiko, som det kommer med, og nogle gange går det galt som for os mod Fremad Amager eller for Tottenham i Colchester. Jeg synes dog du skyder langt over målet, hvis det skal tolkes som en generalprøve på, om Priske dur i de vigtige europæiske kampe. Kenneth Andersen har vundet pokalturneringen i den ene sæson, som han havde mulighed for det, så med det argument, så skal vi have Kenneth tilbage til knald-eller-fald kampene i august ;)

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:
30. sep 2019, 16:00

Jeg er sådan set ikke uenig i, at det er for tidligt på nuværende tidspunkt at afgøre, om det skal være Priske eller ej. Vi skal se ham an i flere kampe, inden han evt. skal tilbydes jobbet permanent. Jeg undrer mig bare mere over debatten, som MFKM pointerer meget fint. Da vi vandt og vandt i starten af sæsonen var det ikke godt, fordi vi spillede pivringe (og var heldige), og nu har vi ikke vundet i 3 kampe (dog fortjent flere points baseret på præstationen på banen) og scoret 0 mål i de 3 kampe, og det er åbenbart nok til, at vi allerede skal snakke trænerfyring...det er mere det, der undrer. Jeg synes, det ville være en meget stærk konsekvens/reaktion at fyre træneren på baggrund af de 3 seneste kampe, hvor vi har været ramt af uheldig (både stolpe ud og en dårlig dommer i Parken).

Det var uden tvivl meget skidt at ryge ud af pokalen i 1. runde, men synes slet ikke du kan sammenligne det med en vigtig europæisk kamp i august, hvor vi stiller de bedste. Vi spillede reserverne, som alle store klubber (ikke bare i DK) gør i de indledende runder mod mindre hold i pokalen med den risiko, som det kommer med, og nogle gange går det galt som for os mod Fremad Amager eller for Tottenham i Colchester. Jeg synes dog du skyder langt over målet, hvis det skal tolkes som en generalprøve på, om Priske dur i de vigtige europæiske kampe. Kenneth Andersen har vundet pokalturneringen i den ene sæson, som han havde mulighed for det, så med det argument, så skal vi have Kenneth tilbage til knald-eller-fald kampene i august ;)
Til det første, fair nok og enig. Den forskel i reaktion giver dårlig mening, og er alt for fokuseret på udfald fremfor proces, ligesom Priske naturligvis ikke skal fyres (det mener jeg så absolut heller ikke, og det var slet ikke intention at kommunikere det med mit "spørgsmåltegn ved Priske").

Vi ser nok bare forskelligt på den pokalkamp. At man stiller reserver fjerner ikke et ansvar, hvis de ikke performer, så må man udtage en trup, der gør, at man har fornøden slagkræft på bænken. Og uheld sker, ja. Det er bare skidt i første knald eller fald kamp, man står i spidsen for. Hvilket leder til det sidste, at jeg synes - blandt få brugbare (læs: ingen) alternativer - pokalturneringen er den bedste (igen: der er få brugbare) indikation på en træners evne til at spille kampe lidt lig de europæiske kval kampe. Point taken om KA, men når der er så få analysepunkter at vurdere Priske på, så er det svært ikke at veje dem på en guldvægt, som skrevet forud.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er enig i at det er for tidligt til at klubben skal smække en kontrakt på bordet til Priske. Alt for tidligt. De samme argumenter der er for at det er for tidligt at forlænge kan man til gengæld også bruge for det modsatte.
Spillemæssigt har vi klart haft fremgang. Fremad Amager var skidt (har ikke set kampen), men pokalkampe er nogle gange en speciel udfordring og jeg var på ingen måde overrasket over at det gik som gik. Vores tur til Dalum sidste år samt flere af de andre topholds resultater dagen i forvejen er gode eksempler på at man ikke ustraffet foretager så store ændringer (Korrekt at skifte en del ud efter min mening, måske ikke helt i det omfang dog) i kampe hvor de rutinerede spillere uanset hvad man gør, aldrig er toptændte. For modstanderne er det måske deres livs hidtil største sportslige udfordring. Jeg så Fremad Amager mod Lyngby i runden før og der var de gode nok til at jeg havde mine bange anelser. Derfor har jeg heller ikke bitchet over det resultat.

Kampen i Parken var efter min mening kalenderårets bedste - siger måske ikke så meget - men jeg var imponeret over den måde vi spillede den kamp på.
OB kampen var under al kritik den første time fordi Michelsen gav os en udfordring bænken havde problemer med at løse - eller spillerne kunne i hvert fald ikke. Vi kreerede dog efter deres mål nok chancer til at vi burde have vundet, men når man ikke har angribere der kan lave mål så skal det koste point på et tidspunkt. Det blev så mod OB.
OB kampen ændrer ikke blot mit indtryk af at der har været KLAR fremgang under Priske, men også at offensiven stadig mangler det sidste. Vi kreerer ikke nok chancer og når man ikke gør det så stiller det større krav til at angriberne er skarpe.

Nu ved jeg ikke om Kaba er i karantæne mod Silkeborg. Det vil godt nok være en bet, for det var en god kamp at få ham i gang på. Der er vel næsten målgaranti for alle angribere mod dem.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af mousebreaker »

XG ifølge Tap-in
2,23 mod 0,73

Da OB scorer er det 0,3 mod 0,73

Stemmer vist meget godt overens med det man så
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af 974 »

Jeg synes at det er fair at drage en parallel mellem vores kamp i Parken og den igår hjemme mod OB

I Parken knækkede vi koden i forhold til at skabe et flot resultat derinde - vi manglede bare små marginaler for at vinde

I går knækkede OB koden til at skabe et godt resultat på MCH - de havde så bare marginalerne på deres side

Begge udehold præsterer altså flot, og jeg synes at vi må respektere OB for at komme til Herning og gøre det så godt!

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af Benzo »

mousebreaker skrev:
30. sep 2019, 16:51
Nu ved jeg ikke om Kaba er i karantæne mod Silkeborg. Det vil godt nok være en bet, for det var en god kamp at få ham i gang på. Der er vel næsten målgaranti for alle angribere mod dem.
Kaba er desværre i karantæne mod Silkeborg, så det må blive Brumado's chance for at få fjernet det grimme 0 ved hans måltotal.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R11: Midtjylland - OB

Indlæg af Danand123 »

Jeg var som tidligere nævnt gal efter kampen i går. Ved ikke hvorfor, men på stadion i går var jeg afklaret. Tænkte at det første nederlag måtte komme, og selvfølgelig i en kamp, hvor vi havde flest chancer. Kan ikke få mig til at konkludere ret meget på Priske..det vil være useriøst tidligt. Jo, måske fordi man ikke tog pokalkampen mere seriøs ift opstilling, men det gør mange klubber i de første runder mod mindre hold. Det er og bliver en kalkuleret risiko, som man så bare må acceptere kan give nederlag.

Er dog pissetræt af de kort, vi rager til os. Hvorfor skal Kaba skubbe sig til gult mod en spiller på vej ud over sidelinjen...

Og var sikker på, at dommeren havde dømt straffe mod Rasmus N, da han fra min position på cc lignede en, der pegede på pletten. Og jo, der var straffe.

Har I tænkt på, at hvis det var AGF, der havde scoret til sidst mod os, så havde de ligget nr to og vi nr tre...

Besvar