SL R10: FC København - FC Midjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

mousebreaker skrev:
22. sep 2019, 19:45
Synes der er straffe til Isaksen. Griner lidt af Frimanns kommentar om at han bare skal løbe videre. Der kommer en mand der er 50% større end Isaksen selv og hjerner ham ned uden chance for at nå bolden. Men ikke med den dommer!
Det kan slet ikke diskuteres om der er straffe. Et skub i ryggen...og når man ser hvor meget der blev dømt FCCs vej inde på banen.

Jeg er sjælden gal efter en kamp, men det er jeg lige nu.

Og så selvfølgelig puha, at de ikke scorer til sidst.

Er Friman både med FCC og BIF ?

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Benzo »

Virkelig en flot præstation af drengene i nationalarenaen, hvis Kehlet havde været sin opgave voksen havde vi også vundet idag.
Dagens spiller for FCC: Jakob Kehlet, flot præstation af ham for de hvide.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af bifr05t »

Super flot spillet kamp af samtlige FC Midtjylland spillere, der udentvivl fortjente sejren. Det er sjældent at jeg kommer helt i det røde felt over en dommer, men den linje han lagde hen over kampen var jo til grin. Vi bliver snydt for 2 straffespark, FCC skulle vel ret beset have haft 3 udvisninger, og så får vi i stedet en spiller udvist.
Det eneste vi kan glæde os over, er at FCC stadig er fire point efter os.

Vi må bare op på hesten igen, når modstanderen næste søndag hedder Odense.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Cortez »

Super interview, Priske. Imponerende ro 10 minutter efter kampen og med den dommerpræstation. Vidner om noget integritet og selvkontrol.

Jeg er fan.

/Cortez

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Cortez skrev:
22. sep 2019, 20:20
Super interview, Priske. Imponerende ro 10 minutter efter kampen og med den dommerpræstation. Vidner om noget integritet og selvkontrol.

Jeg er fan.

/Cortez
Enig. Så rolig ville jeg ikke have været.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Lund7400 »

Vanvid vi ikke vinder i dag. Vi er med afstand bedst. Kan kun mindes 1-5 i Parken som værende på dette niveau. Wauw.

Lun Kehlet og marginalerne der står i vejen. Øv!

Havde dog solgt den for 0-0 inden kampen. 6 point i de næste to til pausen, så ser det godt ud!

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Benzo »

Danand123 skrev:
22. sep 2019, 20:20
Cortez skrev:
22. sep 2019, 20:20
Super interview, Priske. Imponerende ro 10 minutter efter kampen og med den dommerpræstation. Vidner om noget integritet og selvkontrol.

Jeg er fan.

/Cortez
Enig. Så rolig ville jeg ikke have været.
Også enig.
Havde det været mig havde jeg været smidt ud for længst, fordi jeg havde smadret udskiftningsboksen.
Det må kræve en del selvkontrol at lade sådan en nar til Kehlet ødelægge alt det hårde arbejde truppen og staben har lagt i den her kamp, uden at gå helt amok.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af HKP »

Senest nu bør det være klart for alle hvor svært det bliver at hente guldet......

Dommeren dømmer 2-6 i gule kort.... siger alt!!! Det er fuldstændig vanvittigt! Overgår alt hvad jeg nogensinde har set af fejlkenselser i en og samme kamp.... ALLE 50/50 gik til fcc inkl. 2 x klar rød og 2 straffespark.....

Men virkelig en brandkamp af alle spillere! Man er særlig stolt af at være fcm’er Idag

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af mousebreaker »

Det ville være helt til grin at domme straffe mod FCK da bolden sparkes op på Fischers hånd. Han kan jo intet gøre og drager ikke nogen fordel af det. Tværtimod bremser han en clearing fra egen forsvarer
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Men fatter stadig ikke hvorfor man kan forsvare, at der ikke er straffe til Isaksen. Han går da ind i lænd og ryggen på ham. Og jeg skriver dette uden at være farvet.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af mousebreaker »

Danand123 skrev:
22. sep 2019, 20:31
Men fatter stadig ikke hvorfor man kan forsvare, at der ikke er straffe til Isaksen. Han går da ind i lænd og ryggen på ham. Og jeg skriver dette uden at være farvet.
Det er jeg også enig i. Kommentatorerne kom med de klassiske; han falder for let; spiller på den - hold nu kæft en gang bavl. Forsvareren er bagefter i situationen og kanter Isaksen med fuld skrald. Det er helt vanvittigt at Frimann og sidenhen Graulund kommer med de kommentarer. Man kan jo se at forsvareren direkte kommer helt ind i Isaksen. Isaksen kunne intet gøre - slet ikke blive på benene hvis han havde villet. Grunden til at han triller rundt er jo god faldteknik for ikke at komme tungt ned. Det er instinktivt for alle spillerne.
Jeg er faktisk målløs over at Priske var så fattet efter kampen da han skulle kommentere dommersituationen. Det tjener ham til ære for det var der ikke mange der havde kunnet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Ravnen »

Fremragende kamp fra vores side, og i hele taget en topkamp i tårnhøjt tempo. Dommerens manglende niveau er desværre dræbende for sådan en topkamp, han var helt væk. Vi skulle i hvert fald have haft et straffe og Fischer skulle have set sit andet gule kort da han sparkede en af vores ned bagfra.

Men 0-0 ude mod en titelkonkurrent er en halv sejr. Vi er stadig fire point foran. Som vi spiller så tror jeg det forspring bliver udbygget de næste spillerunder. Stor ros til holdet for en blændende præstation!

MrWolf
Indlæg: 134
Tilmeldt: 22. maj 2011, 20:46

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af MrWolf »

Jeg forstår heller ikke hvordan det er muligt at overse det kung-fu spark Nelson giver Andersson. Isaksen situationen tror jeg er 50/50. Man kanter ham lidt på hoften og lidt i ryggen efter at Isaksen har prikket den. Er det nok til straffe? Hvis det havde været til FCK, så var den uden tvivl blevet dømt, så med det perspektiv er der vel et straffe som skulle dømmes.

Men overordnet, så er vi godt kørende. Kan vi holde denne form, så får vi mesterskabet. I Onside interviewet står Ståle igen og tuder over, hvor svært han har det, og det gør han som regel når han godt ved, at han får det svært. Han glemmer behændigt at fortælle, at hans budget er så meget større end vores. Men det er så tydeligt at han kan se skriften på væggen. Han bliver FCK's svar på Per Bjerregård der ville slutte sin tid i klubben med et mesterskab, som han ikke fik... Spændende at se, hvordan Ståle vil spinne den historie - jeg vil læne mig tilbage i sofaen, finde popcorn frem og nyde showet, for det bliver episk, når Ståle forlader FCK uden det mesterskab!

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af mousebreaker »

Ikke hver dag man kan læse på Sidelinien.dk at de mener dommeren forhindrede et nederlag til dem. Det fortæller vist alt om Kehlets præstation
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af tatoo »

Det er ufatteligt som vi bliver bortdømt idag. Vi bliver snydt for 1 straffe og så 1-2 røde kort til FCK. Pieros stempler klokkeklart Evander.

Der er klokkeklart straffe til Isaksen han prikker bolden og så rammer Sotirios Isaksen på låret. Hvis det havde været Fischer havde de fået straffe. Det så ud til at Ståle var mega presset under kampen. Det er ikke ofte at de bliver trykket så meget i Parken.

Vi havde fortjent sejren i høj grad.

Besvar