SL R10: FC København - FC Midjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Kim »

:fck: FC København vs. :fcm: FC Midtjylland
TELIA PARKEN
22. SEPTEMBER 2019, kl. 18:00
TV3+

Seneste fem:
FCK: VVVVTT
FCK: VVUVVV

FCK er svage favoriter på Oddset til hjemmesejr på 2.3, mens sejr til os giver 3.0 - ikke noget dumt odds, da jeg ser os som svage favoriter på dagsform og "pil op" p.t.

Holdopstilling:

J. Hansen
MDH - Svea - Schultz - Joel
Mabil - Sparv - Evander - Macondes - Mikael A.
Sory Kaba

Håber på mange midtjydere i Parken - kan forstå at vi er gået forbi de første 300 solgte billetter til søndagens brag!

Jeg tror på en arbejdssejr 0-1! :)

Velmødt!

/Kim

pdole
Indlæg: 93
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:28

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af pdole »

Schultz🙈😄
Mon ikke MDH starter på VB og Joel på HB.
Vil næsten garantere, at det ikke bliver Frank der bliver ofret for Sparv. Mon ikke det bliver Marcondes eller M. Anderson der starter på bænken.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Kim »

Beklager - der sneg sig en bøf ind - han hedder naturligvis Scholz :)

Du har nok ret i at Frank og Sparv starter, og så bliver macondes måske skubbet ud på kanten, men Anderson på bænk?

/Kim

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Eponaj »

Er der nogen der ved, om der er træning på lørdag og om den er åben? På hjemmesiden fremgår kun træningstider til og med uge 37.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Densestar7430 »

Nej hvor jeg glæder mig til kampen i Parken!

På papiret kan man aldrig være utilfreds med et x i parken, men i FCK's nuværende forfatning håber jeg virkelig vi går efter at stikke kniven ind!

FCK kommer nok ikke til at være mere rystet i hele denne sæson end de er nu, så jeg håber virkelig vi kan tage til København og hive alle 3 point med hjem. Der kommer 3 kampe yderligere mod dem, men på hjemmebanen synes jeg vi er ved at have rimelig godt styr på dem.

Min store frygt er, at uanset hvor ringe BIF og FCK plejer at spille mod de andre hold, så synes jeg ofte de formår at trække sig op på et højere niveau når de skal spille mod os. En Fischer der ikke viser noget som helst på udebane i Hobro, er helt sikkert 100 gange motiveret for at skulle slå top holdet på hjemmebane.

Med FCK der skal tænke på EL og vi selv kun har ligaen og pokalen, håber jeg virkelig at vi maser på og giver os selv et så stort et forspring som over hovedet muligt. Jeg er slet ikke i tvivl om, at FCK kommer stærkt tilbage når deres skader er overstået, de er røget ud af Europa og holdet er spillet endnu mere sammen. Der må vi sgu gerne have lidt point at give af! :)

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

Altså jeg er som udgangspunkt tilfreds. FCC er nu engang FCC ...og så i Parken. De behøver jo heller spille dårligt flere kampe i træk. Men spændende de bliver det.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af tatoo »

Danand123 skrev:
19. sep 2019, 20:43
Altså jeg er som udgangspunkt tilfreds. FCC er nu engang FCC ...og så i Parken. De behøver jo heller spille dårligt flere kampe i træk. Men spændende de bliver det.
Blot til info omtales FCK i UEFA regi FCC, og i Superligaen FCK

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af Danand123 »

tatoo skrev:
19. sep 2019, 20:55
Danand123 skrev:
19. sep 2019, 20:43
Altså jeg er som udgangspunkt tilfreds. FCC er nu engang FCC ...og så i Parken. De behøver jo heller spille dårligt flere kampe i træk. Men spændende de bliver det.
Blot til info omtales FCK i UEFA regi FCC, og i Superligaen FCK
Ja, det tror jeg nok alle ved...alligevel kalder vi dem FCC herinde :lol:

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af mousebreaker »

Danand123 skrev:
19. sep 2019, 22:06
tatoo skrev:
19. sep 2019, 20:55
Danand123 skrev:
19. sep 2019, 20:43
Altså jeg er som udgangspunkt tilfreds. FCC er nu engang FCC ...og så i Parken. De behøver jo heller spille dårligt flere kampe i træk. Men spændende de bliver det.
Blot til info omtales FCK i UEFA regi FCC, og i Superligaen FCK
Ja, det tror jeg nok alle ved...alligevel kalder vi dem FCC herinde :lol:
De har selv officielt valgt at blive kaldt Football Club Copenhagen i det meste af verden. Så det efterlever vi da gerne
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af tatoo »

Kan vi ikke bare omtale dem som FCK.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af 974 »

tatoo skrev:
20. sep 2019, 16:02
Kan vi ikke bare omtale dem som FCK.
JO - tænker også at nu har de "sjove" kommentarer været der, og så er det vel nok :)

Trådene hedder jo SL = Superligaen

og europæisk fodbold er jo pt ikke lige noget for os...

Vi ses på søndag i Parken

Jeg tror sgu på en god 2-1 sejr til os, men kan også godt se at vi med en uafgjort kan "vinde" lidt på den samlede stilling fremadrettet :fcm:

blackfcm1
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. sep 2019, 10:42

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af blackfcm1 »

tatoo skrev:
20. sep 2019, 16:02
Kan vi ikke bare omtale dem som FCK.
Nej! Ikke når de hedder andet. Du må gerne kalde dem det, men FCC hedder de.

blackfcm1
Indlæg: 43
Tilmeldt: 1. sep 2019, 10:42

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af blackfcm1 »

Kim skrev:
17. sep 2019, 21:30
:fck: FC København vs. :fcm: FC Midtjylland
TELIA PARKEN
22. SEPTEMBER 2019, kl. 18:00
TV3+

Seneste fem:
FCK: VVVVTT
FCK: VVUVVV

FCK er svage favoriter på Oddset til hjemmesejr på 2.3, mens sejr til os giver 3.0 - ikke noget dumt odds, da jeg ser os som svage favoriter på dagsform og "pil op" p.t.

Holdopstilling:

J. Hansen
MDH - Svea - Schultz - Joel
Mabil - Sparv - Evander - Macondes - Mikael A.
Sory Kaba

Håber på mange midtjydere i Parken - kan forstå at vi er gået forbi de første 300 solgte billetter til søndagens brag!

Jeg tror på en arbejdssejr 0-1! :)

Velmødt!

/Kim

MHD burde slet ikke være i start.. ufortjent at smide Dhyr på bænken, en våd klud i ansigtet for ham..

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af mousebreaker »

MDH er en bedre spiller end Dyhr er. Helt naturligt at spille med sin bedste spiller på positionen, som ovenikøbet er den langt mest erfarne. Jeg forstår at der er fans derude som gerne vil se akademi drengene, men vær nu lidt realistiske. Dyhr har gjort det godt og har fremtiden foran sig. Han kan være glad for de fremskridt han har gjort sig. Nu må han til træning få lagt på i offensiven
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: SL R10: FC København - FC Midjylland

Indlæg af O »

Sparv ude.

Håber Cajuste og Onyeka starter, så vi får noget tyngde på midten til at tøjle særligt Zeca, og at Marcondes rykkes på venstre kant, hvis han skal starte.

Besvar