Superliga parlamentet - tv3Sport

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: Superliga parlamentet - tv3Sport

Indlæg af Danand123 »

Ikke fordi, jeg ikke kan se det smarte i retro... men burde Jan ikke stille op en trøje, der svarer til den vi spiller i p.t.

Ellers synes jeg også var på et alt for lavt niveau. Men havde måske heller ikke forventet andet.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Superliga parlamentet - tv3Sport

Indlæg af Cortez »

Plus i min bog for at stille op. Er sikker på, at det ikke er en specielt behagelig situation at være i.

Hvis der skal skydes på noget, så er det formatet. Håbløst setup til almindelige fans, der hverken lever af eller er trænet i soundbites.

Når man så ydermere nærmest gennem hele udsendelsen kun skal forholde sig til Brøndby, så er det sgu ikke nemt.

Dårligt koncept med svag udførelse fra producentens side.

/Cortez

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Superliga parlamentet - tv3Sport

Indlæg af oros »

Det kommer jeg ikke til at bruge mere tid på:
Brøndby i særdeleshed, FCK i almindelighed og en hjemmeavlet AaBer i pinlighed...

Ihhh du milde!

Jan klarede det udmærket selskabet taget i betragtning. Retrotrøjen var perfekt!

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Superliga parlamentet - tv3Sport

Indlæg af Densestar7430 »

Straarup skrev:
17. sep 2019, 06:55
Densestar7430 skrev:
16. sep 2019, 23:42
Jeg synes desværre heller ikke, at vores repræsentant Jan slap for heldigt fra det. Det var dog de færreste der gjorde det.

Personligt synes jeg at Nana slap bedst fra det og efter hende AGF’eren (synes han var skarpere i replikken end de andre).

Ham fra Aalborg var tåkrummende dum og pinlig at høre på. Sad bare og ventede på, at Simo ville give ham mundkurv på, når han blev ved at afbryde og tage ordet fra de andre..
Meget ENIG. Nanna er fornuftig i sin argumentation, og der sågar indad.

Dog var det Jon Pagh der skulle give nordjyden mundkurv på, hvis det var :)
Du har ret, ham fra ÅB hed SIMONI, hvilket jeg fik blandet sammen med journalisten Simo og så Jon Pagh ;)

admin 3
Indlæg: 339
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Superliga parlamentet - tv3Sport

Indlæg af admin 3 »

Jeg synes koncept er godt, da det er en anden indgangs vinkel på tingene.

Men hold da op det fejler i udførelsen, det mangler voldsomt at deltagerne får lov at debattere emnerne, enten en voldsom forbedring, eller det er væk igen i det nye år.

De forskellige fanpodcast der florere med frivillige kræfter på soundcloud og deslige, er i væsentligt bedre kvalitet.

De forskellige deltage derfra kunne gå sammen og lave noget med væsentligt mere substans.


Personlig holdning

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: Superliga parlamentet - tv3Sport

Indlæg af Cortez »

admin 3 skrev:
18. sep 2019, 09:17
Jeg synes koncept er godt, da det er en anden indgangs vinkel på tingene.

Men hold da op det fejler i udførelsen, det mangler voldsomt at deltagerne får lov at debattere emnerne, enten en voldsom forbedring, eller det er væk igen i det nye år.

De forskellige fanpodcast der florere med frivillige kræfter på soundcloud og deslige, er i væsentligt bedre kvalitet.

De forskellige deltage derfra kunne gå sammen og lave noget med væsentligt mere substans.


Personlig holdning
Fuldstændig enig!

Formatet dur ikke til almindelig fans.

Netop podacast-vinklen, tænkte jeg faktisk også over. Hvis formålet med initiativet er at give andre fans mulighed for at lære mere om modstandernes klub set fra fan-øjne, så er det jo netop sådanne kræfter, man skal have fat i. De ved om nogle meget om deres klubber, og et format hvor de forskellige repræsentanter kunne præsentere hvordan de ser deres klub og eventuelt skulle forholde sig til nogle aktuelle/kritiske spørgsmål, ville være interessant. Eventuelt kunne en overbygning være at sætte to fangrupper sammen, hvis man gene vil have de der godmodige drilleri frem. Vigtigt at blot, at man afsætter den nødvendige tid og lader repræsentanterne tale og forklare sig. Det var måske noget jeg gad se.

Spørgsmålet er så bare om man, som interesseret fan, ikke ville få lige så meget ud af en rundtur til de allerede eksisterende podcasts?

/Cortez

Besvar