SL R9: Lyngby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Cortez »

Rigtig god sejr i dag. Og dejligt at få scoret mere end et mål.

Vores kanter fungerer til dels i dag. Jeg kan specielt godt lide MAs attitude. Han har brystet fremme.

Hvad jeg ikke kan lide, er vores manglende boldfasthed på midten. Onyeka har vist, synes jeg, at han ikke har niveauet til at spille 8’er. Vores spil bliver for tilfældigt, når vi ikke kan styre (diktere) midtbanen bedre. JP var i sine velmagtsdage formidabel til netop det. Ikke en fair sammenligning, det ved jeg godt.

Marcondes skal lige have lov til at komme i gang. Ikke den bedste kamp af ham, men der er momenter og med lidt bedre forståelse for vores (manglende) måde at gøre tingene på samt sine holdkammerater, kan det godt blive godt.

Nu finder jeg huller i osten for med maksimumpoint (minus 2) for 9 kampe, så er det meget svært sådan at være rigtig utilfreds.

/Cortez

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Tak Hobro!
Lækkerier ;)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

mousebreaker skrev:
15. sep 2019, 17:37
MFKM skrev:
15. sep 2019, 16:00
Vi ligger altså med uhørte 25 point efter 9 kampe - det er en vanvittig præstation! Det burde udløse en kæmpe eufori, alligevel føler jeg at vi alle inkl. Mig selv sidder lidt tilbagelænet uden at være begejstret. Vi burde være helt oppe at køre
Tror jeg godt jeg kan svare på. Mon ikke de fleste godt ved at spillet har været skidt det meste af vejen og at vi har været ret heldige med at få resultaterne. Sådan noget varer bare ikke ved, som vi også så i 16/17 sæsonen hvor vi fik en næsten identisk start. Vi har dog fået pointene og spillet er siden Priske trådte til i bedring. Der er absolut grund til optimisme og måske endda eufori hvis vi kan nappe en sejr i parken
Du husker forkert . I den sæson tog vi to sejre i de første syv kampe. Så det kan ikke sammenlignes.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Korrekt det var 15/16 sæsonen jeg skulle skrive - Thorups første
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Sniper »

Vigtig sejr idag.
Vi lukker ingen mål ind og begynder samtidig at score og producere mere.
Med FCKs dårlige form p.t er det svært ikke at være meget optimistisk omkring næste weekends kamp og sæsonen generelt.
Men vi har brug for Sparv. Og så skal vi stadig have sat Kapa og Evander bedre op.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Densestar7430 »

Hold kæft jeg glæder mig til FCC kampen næste søndag. Lad os bare få startet den kamp tråd hurtigst muligt, så vi kan få lidt ekstra optakt ;)

FCC spiller hjemme i EL torsdag, så der er stadig mulighed for skader/træthed til dem der. Kan dog se at flere af deres fans allerede snakker om, at de nedprioritere EL gruppespillet, som de har gjort tidligere, for at fokusere på ligaen.

Det bliver Priske’s helt store manddomsprøve, kom så!!

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Densestar7430 skrev:
15. sep 2019, 21:26
Hold kæft jeg glæder mig til FCC kampen næste søndag. Lad os bare få startet den kamp tråd hurtigst muligt, så vi kan få lidt ekstra optakt ;)

FCC spiller hjemme i EL torsdag, så der er stadig mulighed for skader/træthed til dem der. Kan dog se at flere af deres fans allerede snakker om, at de nedprioritere EL gruppespillet, som de har gjort tidligere, for at fokusere på ligaen.

Det bliver Priske’s helt store manddomsprøve, kom så!!
Sikkert rigtig, at de taler om nedprioritering af Europa-league....men det giver jo ingen mening, at man kæmper om at komme i gruppespillet og så vil man ikke prioritere det. De spiller jo også om point til ranglisten.

Men ok, de satser på at vinde DM, så man har chancen for CL.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Densestar7430 »

Danand123 skrev:
15. sep 2019, 21:40
Densestar7430 skrev:
15. sep 2019, 21:26
Hold kæft jeg glæder mig til FCC kampen næste søndag. Lad os bare få startet den kamp tråd hurtigst muligt, så vi kan få lidt ekstra optakt ;)

FCC spiller hjemme i EL torsdag, så der er stadig mulighed for skader/træthed til dem der. Kan dog se at flere af deres fans allerede snakker om, at de nedprioritere EL gruppespillet, som de har gjort tidligere, for at fokusere på ligaen.

Det bliver Priske’s helt store manddomsprøve, kom så!!
Sikkert rigtig, at de taler om nedprioritering af Europa-league....men det giver jo ingen mening, at man kæmper om at komme i gruppespillet og så vil man ikke prioritere det. De spiller jo også om point til ranglisten.

Men ok, de satser på at vinde DM, så man har chancen for CL.
Største delen af pengene er jo allerede sikret via kvalifikationen. Dertil er det den nemmeste kamp i gruppespillet de har. Ikke forgivet de vinder på nogen måde, men kunne sagtens forstille mig at Bjelland og Zeca for en lille pause.
Dog ser jeg det også som en mindre katastrofe for deres videre færd i EL, hvis de taber hjemme til Lugano.. Det vil så betyde, at de møder op til kampen mod os med 4 nederlag i træk! ;)

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er jeg den eneste der lagde mærke til at Joel Anderson sinker vores opspil - Så få da den mand til, at tage nogle løb op af kanten, bare engang imellem, det ville klæde vores spil og gøre det en smule mere uforudsigelige, istedet for at stoppe op og spille tilbage. Skulle bare lige have luft. Check det gerne på tv, når kampen genudsendes.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af HKP »

Flot sejr og flot med endnu et clean sheet... men stadig alt for lidt flow og alt for langsomme i opbygningsspillet...

PS: kabar skylder snart og Evander laver for mange hjerneblødninger

Besvar