SL R9: Lyngby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Straarup »

MDH starter foran dyhr. Jeg synes det er forkert! Og Evander som 8'er, hmm.. Jeg håber de modbeviser mig!
// Straarup :fcmwolf:

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Sniper »

Spændende med Evander og Marcondes centralt. Men har sq lidt ondt af Dyhr.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Spændende. Dvs at Priske vælger at vendte trekanten på midten om og så spille med to 8’ere og en 6’er.
Spørgsmålet er så om Onyeka har disciplinen til at forholde sig mere tilbageholdende eller om vi kommer til at holde udsalg mod omstillinger.
Glæder mig virkelig til at se Evander og Marcondes lege sammen.

Kaba får nu de to samt Mabil og Anderson til at fodre ham. Mon ikke Kaba laver en kasse i dag?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Densestar7430 »

Øv jeg håber Tim når at blive klar til kampen i parken! - Jeg synes dog denne opstilling lyder en kende for offensiv. Jeg havde håbet på Cajuste i stedet for Tim og så Marcondes i stedet for Andersson.

Ift. At næste kamp hedder FCC på udebane, så kan jeg godt se ideen med, at give MDH chancen i dag for, at vise om han er så meget bedre end Dyhr, at det er ham der skal spille derovre også.

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af EsbenVest »

mousebreaker skrev:
15. sep 2019, 09:59
Jeg gætter på at Paulinhos fravær er baseret på hans manglende defensive formåen og det er noget der skal bygges på. Lykkedes det så bliver han en stor gevinst da han offensivt har høj klasse, så det er brutalt at kalde ham et fejlkøb.lykkedes han ikke med det defensive kan han skoles til kantspiller.
Priske er da fuldstændig ligeglad med om MDHs værdi stiger eller falder til vinterens vindue. Det ville da være grotesk hvis han har de overvejelser og sætter holdet efter det. MDH er med fordi han er den af de tre der formodentlig er bedst lige nu, da han som den eneste af de tre kan bidrage i begge ender af banen. Offensivt primært på standarder hvor vi har manglet en del i sæsonstarten.

Jeg håber Priske starter med MDH og giver ham alle de minutter han kan holde til, så må Dyhr få resten. Den der starter i dag starter også mod FCC i næste runde
Du har nok ret i det med værdien. Jeg forstår bare ikke, hvorfor MDH starter inde i dag, for Dyhr har jo gjort det glimrende indtil nu, og Dal Hende er væk til vinter.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Densestar7430 »

Ikke at vi skal frygte Lyngby, men meget positivt at Gytkjær er skadet! Deres klart mest farlige spiller.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Densestar7430 »

@Esben

Jeg synes det giver mening ift. At vi i næste runde skal spille i Telia parken. En kamp der kan være afgørende for, hvor guldet ender henne. Den kamp skal vi stille i absolut stærkeste opstilling, så er jeg ligeglad om MDH er her efter pausen eller ej.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1
Indlæg: 360
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Straarup skrev:
15. sep 2019, 13:02
MDH starter foran dyhr. Jeg synes det er forkert! Og Evander som 8'er, hmm.. Jeg håber de modbeviser mig!
Enig!

Jeg kan ikke se Dyhr har spillet sig af??? Tværtimod opadgående formkurve.......

Never Change a winning game...

Lets go :fcm:
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Assist Marcondes ;)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Densestar7430 »

Håber vi kan komme foran 2-0, så vi kan få pillet Onyeka ud. Ét gult kort og så er han ude mod FCC. Jeg tror ikke selv han kan holde igen..

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Ser ud til at vi får medvind i 2. halveg...burde være en fordel.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Anderson og Andersson er de svage led på dette hold. Andersson har ikke vænnet sig til den ændrede rolle i forsvaret, og Anderson tager jo ikke spillet seriøst - han tror han kan spille med en “fissefod”, men har jo ikke teknik til det

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Elendig første halvleg offensivt igen-igen, men vi fører 1-0.
Deprimerende at se så mange dårlige berøringer og afleveringer. Målet var dog ret godt med Kabas detalje og Marcondes ligger den rigtigt af til Mabil som har en horibel første berøring men får rettet op på den efterfølgende.

Mon ikke 2. halvleg bliver bedre som trætheden må snige sig ind på Lyngbys spillere.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Synes det var en god første halvleg, vi har fuld kontrol og skaber hele tiden gode muligheder.

Mazower
Indlæg: 17
Tilmeldt: 12. aug 2014, 15:45

Re: SL R9: Lyngby - Midtjylland

Indlæg af Mazower »

Vel en nogenlunde 1. halvleg. Men vi sløser for meget og virkelig ikke rigtigt oppe i omdrejninger.
Evander fungerer desværre ikke særligt godt i den mere defensive rolle. Han kommer for langt fra modstandermålet. Det er hvert fald tydeligt, at de omvendte trekant ikke sidder lige i skabet og at rollefordelingen ikke er så klar, som når vi har Sparv med. Han må gerne blive klar til næste weekend.

Besvar