Frank Onyeka

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Frank Onyeka

Indlæg af Vijen »

Frank Onyeka er blevet udtaget til Nigerias u/23 trup som skal spille kvalifikation til OL

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 94824c107/

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: Frank Onyeka

Indlæg af Densestar7430 »

Bestemt ikke dårligt for hans fremtidige udvikling, pris og muligheder for landsholdet (på sigt).

Rigtigt spændende for Frank, som selv siger han slet ikke vidste at de holdte øje med ham. Det må give noget af et selvtillidsboost! :)

Brugeravatar
JEP
Indlæg: 96
Tilmeldt: 6. dec 2016, 13:22

Re: Frank Onyeka

Indlæg af JEP »

Han bør bestemt have mulighed for at sikre sig en plads på det hold, uden at jeg i øvrigt kender mere til hans jævnaldrende landsmænd. Jeg forudser at han kommer med til OL og derefter sælges indenfor et år. Jeg kan ligeledes se ham tage skridtet til A-Landsholdet i Nigeria inden for et års tid.
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Frank Onyeka

Indlæg af mousebreaker »

JEP skrev:
30. aug 2019, 19:40
Han bør bestemt have mulighed for at sikre sig en plads på det hold, uden at jeg i øvrigt kender mere til hans jævnaldrende landsmænd. Jeg forudser at han kommer med til OL og derefter sælges indenfor et år. Jeg kan ligeledes se ham tage skridtet til A-Landsholdet i Nigeria inden for et års tid.
Hvis han bliver bedre venner med bolden, måske endda god med bolden, så er det ikke umuligt at nå A-landsholdet. Der vil dog nok gå nogle år tænker jeg før det kan ske. Der er plads til forbedring som man siger og det kommer ikke over en nat.
Han er ung og har tiden foran sig
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Frank Onyeka

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror sgu på Frank, der er noget over ham. At han har bidt sig fast på det her hold, siger også en hel del.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Frank Onyeka

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
31. aug 2019, 21:56
Jeg tror sgu på Frank, der er noget over ham. At han har bidt sig fast på det her hold, siger også en hel del.
Han tilfører også holdet værdi i form af sit enorme løbearbejde. Han kan ikke være sjov at spille overfor. Jeg bliver dog voldsom irriteret når medspillere spiller ham i omstillingsfasen for han lykkedes nærmest aldrig med både at foretage den rigtige beslutning og lægge en aflevering rigtigt. Han skal være i afslutterens rolle i nærheden af det lille felt og ikke tildeles en kreativ rolle for det kan han ikke håndtere
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Frank Onyeka

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er som mange andre, komplet vild med Frank Onyeka, nu håber jeg, at Priske kan få Frank til at dæmpe sin (voldsomhed i sit spil) bare en anelse, ikke måden han spiller på, lidt ala det som Tim Sparv gjorde. Vi ved hvor vigtig og hvor stor en arbejdsopgave han altid gør og hvor vigtig han er for holdet, så det kunne være fedt, hvis han kun trak kort, når situationen krævede det og ikke alle de måske lidt dumme kort han har fået samlet sig, også lidt med henblik på vores Champions-league kval. Vi skal jo gerne stå kniv skarp med vores bedste spillere klar, når Europa kalder.

Tillykke med mesterskabet for 3 gang på 6 år og derudover 1 pokaltitel. Vildt.

Noe
Indlæg: 1521
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Frank Onyeka

Indlæg af Noe »

Det ser ud til, at Frank er udtaget til landskampe mod Elfenbenskysten og Tunesien. https://www.allnigeriasoccer.com/read_n ... ?nid=37463 Tillykke til Frank.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Frank Onyeka

Indlæg af SimonH »

Han starter inde i aftenens kamp mod Algeriet, da landstræneren er blevet imponeret over hans niveau til træning.

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Frank Onyeka

Indlæg af 974 »

SimonH skrev:
9. okt 2020, 14:29
Han starter inde i aftenens kamp mod Algeriet, da landstræneren er blevet imponeret over hans niveau til træning.
hvor ved du det fra??

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Frank Onyeka

Indlæg af Saemala »

974 skrev:
9. okt 2020, 17:00
SimonH skrev:
9. okt 2020, 14:29
Han starter inde i aftenens kamp mod Algeriet, da landstræneren er blevet imponeret over hans niveau til træning.
hvor ved du det fra??
Det har været fremme flere steder i de udenlandske medier. Læste det allerede i går, at de forventede at Onyeka startede, pga. det gode indtryk han har givet landstræneren indtil videre.
Høvdingen af Herning

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Frank Onyeka

Indlæg af Vijen »

Saemala skrev:
9. okt 2020, 17:12
974 skrev:
9. okt 2020, 17:00
SimonH skrev:
9. okt 2020, 14:29
Han starter inde i aftenens kamp mod Algeriet, da landstræneren er blevet imponeret over hans niveau til træning.
hvor ved du det fra??
Det har været fremme flere steder i de udenlandske medier. Læste det allerede i går, at de forventede at Onyeka startede, pga. det gode indtryk han har givet landstræneren indtil videre.
Starter med nr 4 på ryggen.

Go go Frank giv den gas

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Frank Onyeka

Indlæg af Matjavsen »

Vijen skrev:
9. okt 2020, 20:20
Saemala skrev:
9. okt 2020, 17:12
974 skrev:
9. okt 2020, 17:00


hvor ved du det fra??
Det har været fremme flere steder i de udenlandske medier. Læste det allerede i går, at de forventede at Onyeka startede, pga. det gode indtryk han har givet landstræneren indtil videre.
Starter med nr 4 på ryggen.

Go go Frank giv den gas
Frank bliver solgt får 200 mil til Premier League

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Frank Onyeka

Indlæg af UlveLars »

Nogen der så kampen, som kan oplyse om Franks (og Pauls) indsats?

Besvar