SL R6: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Vijen »

Superligaens runde 6

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 18/08 kl. 16.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Jakob Kehlet
Medie: Live på MCH Arena, Kanal 9 og radions P3

Karantæner:
Hobro: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
Hobro: Brix-Damborg
Midtjylland: Riis, Korsmár, Torp

Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Scholz, Sviatchenko, Nicolaisen
Andersson, Onyeka, Sparv, Paulinho
Evander
Kaba, Brumado

Bænk: Ottesen, James, Cajuste, Mabil, Dovbyk, Wikheim,Anderson


5 seneste opgør:
08 mar 19 Hobro IK 1 - 2 FC Midtjylland Superliga
29 sep 18 FC Midtjylland 5 - 2 Hobro IK Superliga
25 feb 18 Hobro IK 1 - 2 FC Midtjylland Superliga
17 sep 17 FC Midtjylland 5 - 1 Hobro IK Superliga
11 maj 16 Hobro IK 1 - 4 FC Midtjylland Superliga


Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?


God Kamp og Forza FCM!

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Er faktisk stor set enig med dig.

Men hvis vi kender KA rimelig godt, så tror jeg at sparv og brumaldo starter ikke ind. Det plejer KA at sender wikheim i start 11..

Og måske vil KA prøve Cajuste ind istedet for sparv mod en nogenlunde svage hold fra Hobro..

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af ABT »

Jeg tror på, at posen bliver rystet igen, som vi så det mod Horsens efter første EL-kamp. Vi får nok desværre ikke en ændring i formationen at se, men kunne forestille mig, at vi vil lade flere folk komme til kræfter i en kamp, der på papiret bør være en Walk-over.

Mit bud:

Hansen

James - Sviat - Scholz

Cajuste - Onyeka - Sparv - Dyhr

Evander

Brumado - Mabil
/ ABT

Billede

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Lund7400 »

ABT skrev:
17. aug 2019, 18:37
Jeg tror på, at posen bliver rystet igen, som vi så det mod Horsens efter første EL-kamp. Vi får nok desværre ikke en ændring i formationen at se, men kunne forestille mig, at vi vil lade flere folk komme til kræfter i en kamp, der på papiret bør være en Walk-over.

Mit bud:

Hansen

James - Sviat - Scholz

Cajuste - Onyeka - Sparv - Dyhr

Evander

Brumado - Mabil
Jeg ser ingen årsag til at spare nogen som helst. Vi har tre runder, så er der to ugers pause. Jeg beder inderligt til at KA skifter formation, men som øvrige har jeg ikke troen på det, desværre.

Det ender sikkert med nedenstående:

Scholz, Sviat, Nicolaisen
Joel, Onyeka, Sparv, Dyhr
Evander
Kaba, Mabil

Størst usikkerhed for mig om Mabil får chancen, eller krøltoppen får endnu en mulighed.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Stoffer »

Klubben skriver på sociale medier, fx

"🔜 Torsdag er glemt, vi skal forsætte sejrsstimen i Superligaen mod Hobro 💪"

og

"15 point og blot ét mål lukket ind. Det er status efter Superligaens første fem runder og i morgen jagter vi yderligere tre point til samlingen, når Hobro IK gæster MCH Arena."

Det nærmer sig komiske Ali tilstande, at de tror, at de bare kan lade som om, at klubben ikke er blevet ydmyget i midtugen. Klubben selverklærede største ambition for denne sæson er fejlet.

Jeg vil se holdet huske kampen og så tage skeen i den anden hånd i morgen. Jeg vil se energi, lyst til at spille og kvalitet på bolden.

Min eneste pointe for indeværende er, at jeg synes Evander skal bænkes. Han var helt væk mod Rangers, og ligner en spiller, der skal nulstilles mentalt og energimæssigt.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Densestar7430 »

Stoffer skrev:
17. aug 2019, 19:23
Klubben skriver på sociale medier, fx

"🔜 Torsdag er glemt, vi skal forsætte sejrsstimen i Superligaen mod Hobro 💪"

og

"15 point og blot ét mål lukket ind. Det er status efter Superligaens første fem runder og i morgen jagter vi yderligere tre point til samlingen, når Hobro IK gæster MCH Arena."

Det nærmer sig komiske Ali tilstande, at de tror, at de bare kan lade som om, at klubben ikke er blevet ydmyget i midtugen. Klubben selverklærede største ambition for denne sæson er fejlet.

Jeg vil se holdet huske kampen og så tage skeen i den anden hånd i morgen. Jeg vil se energi, lyst til at spille og kvalitet på bolden.

Min eneste pointe for indeværende er, at jeg synes Evander skal bænkes. Han var helt væk mod Rangers, og ligner en spiller, der skal nulstilles mentalt og energimæssigt.
Ja, hvad fanden bilder de sig ind! Fuldstændig vanvittigt at skrive sådan noget!.......

Jeg er hverken jubeloptimist eller sort seer, men come on.. Alle i klubben er enige i, at det ikke var godt nok mod Rangers, men det kan vi sgu ikke blive ved med at græde snot over, eller blive ved med at kommunikere. Vi skal videre og det skal gå ud over Hobro. Gerne med mere end 2 mål! ;)

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Stoffer »

Densestar7430 skrev:
17. aug 2019, 19:44
Stoffer skrev:
17. aug 2019, 19:23
Klubben skriver på sociale medier, fx

"🔜 Torsdag er glemt, vi skal forsætte sejrsstimen i Superligaen mod Hobro 💪"

og

"15 point og blot ét mål lukket ind. Det er status efter Superligaens første fem runder og i morgen jagter vi yderligere tre point til samlingen, når Hobro IK gæster MCH Arena."

Det nærmer sig komiske Ali tilstande, at de tror, at de bare kan lade som om, at klubben ikke er blevet ydmyget i midtugen. Klubben selverklærede største ambition for denne sæson er fejlet.

Jeg vil se holdet huske kampen og så tage skeen i den anden hånd i morgen. Jeg vil se energi, lyst til at spille og kvalitet på bolden.

Min eneste pointe for indeværende er, at jeg synes Evander skal bænkes. Han var helt væk mod Rangers, og ligner en spiller, der skal nulstilles mentalt og energimæssigt.
Ja, hvad fanden bilder de sig ind! Fuldstændig vanvittigt at skrive sådan noget!.......

Jeg er hverken jubeloptimist eller sort seer, men come on.. Alle i klubben er enige i, at det ikke var godt nok mod Rangers, men det kan vi sgu ikke blive ved med at græde snot over, eller blive ved med at kommunikere. Vi skal videre og det skal gå ud over Hobro. Gerne med mere end 2 mål! ;)
Jeg skriver ikke, at jeg synes det er "vanvittigt".

Det synes jeg heller ikke, at jeg er.

Jeg har ingen steder argumenteret for, at vi skal "græde snot" over nederlaget. Pointen er, at vi ikke skal videre. Klubben skal reflektere. Vi skal fucking - og her vil jeg gerne bruge bandeord - lære af de her nederlag. Hvert eneste år, hvert år. Har klubben sagt at man har fået lærepenge, men som flere har gjort sig sjove over, så har man snart en formue i lærepenge, men vi ser ingen(!) udvikling i klubbens måde at håndtere det her på.

Jeg vil se (over tid men vi kan ligeså godt starte i morgen), at trænerteamet fatter, at der skal ske noget andet. Det havde jeg gerne set, at man turde sige efter kampen eller i al fald dagen efter eller nu på sociale medier. At man turde stå ved, at man har fejlet. Og man har ikke bare fejlet ved at begå personlige fejl, man har fejlet på en række grundliggende parametre, men nu skal vi rejse os.

Og ifht. at jeg fremhæver kommunikationen, så har jeg mange, mange gange været efter klubben og særlig Steinlein kommunikation, men man har da tidligere kunne forsvare det med at det var "modigt" - selvom jeg er uenig i det arugment. Men nu hvor det virkelig gør ondt, så går man flyverskjul og man prøver at lade som om, at det bare er et nederlag, som alle andre vi skal komme os over. Jeg synes ikke, det er et nederlag som alle andre, og jeg synes, kommunikationen siger noget bredere om klubben.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af AltidFCM »

Nu har jeg fået set nok af spillere spille ude af position. Hvis vi fortsætter i 3-5-2'en, og det gør vi selvfølgelig, er det med et par ændringer.
Frank Onyeka som midtbanespiller er ikke god nok - langt fra. Jeg ved ikke, hvad det ligner. Lad os se Jens-Lys på midten mod Hobro. Det fortjener han.

Hansen
Scholz - Erik - Nico
Joel - Cajuste - Sparv - Paulinho/Dyhr
Evander
Kaba - Wikheim

Og ja, Wikheim over Brumado, alle ugens dage. En mere uskarp og ufarlig angriber skal man lede længe efter. Hans timing i afslutningsøjeblikket er katastrofalt ringe.

Kom så med en storsejr. 4-0. Hattrick af vores nye bomber, Sory Kaba.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Vil bare understrege 2 tinge..

At vi bør scorer flere mål. Det sker forhåbentlig idag 😊👍 for man kan se i stillingen at vi ligger 2 plads og scorer alt for lidt.. Kom så Fcm!!

Og for det andet håber jeg dæleme ikke at fcm fejrer regnbue idag. For det skal adskiller sig sporten fra religion, seksualitet og politiske!!

Brugeravatar
Straarup
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. okt 2017, 10:36
Kontakt:

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Straarup »

Kom nu på stadion, venner!

Jeg håber på endnu et clean sheet i dag, kombineret med en god håndfuld scoringer!

Mit bud ser således ud:

Jesper Hansen
Scholz - Erik - Nico
Joel - Frank - Cajuste - Paulinho
Evander
Kaba - Wikheim
// Straarup :fcmwolf:

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af SimonH »

En meget underlig opstilling....

343

Hansen
Sviatchenko - Scholz - James
Onyeka - Evander - Sparv - Dyhr
Anderson - Brumado - Mabil

Kaba er ikke med i truppen...

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

SimonH skrev:
18. aug 2019, 15:03
En meget underlig opstilling....

343

Hansen
Sviatchenko - Scholz - James
Onyeka - Evander - Sparv - Dyhr
Anderson - Brumado - Mabil

Kaba er ikke med i truppen...
Ja det fik jeg nu også at vide
... Hvad er det sket med KA?!?!

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af AltidFCM »

Fedt, Dyhr får chancen igen.
Onyeka får, som det ser ud på grafikken, højre wingback. Netop den position passer ham super godt i min optik. Masser af løb, power og aggressivitet. Efter en del kampe på midtbanen mener jeg ikke, vores unge nigerianer egner sig til at begå sig dér. Han har dog masser af andre kvaliteter, og det får vi nok at se i dag.
Det bekymrer mig dog noget mere, hvor målene skal komme fra i dag. Kom så!

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af oros »

Nå, ja det er da en alternativ opstilling.
Der må være løbet smeltevand i åen. Eller noget???

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Vijen »

Vi må have mange skader med hjem fra Glasgow, det kan da umuligt være pga træthed.

Besvar