EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Ravnen »

Av av for en trist omgang. Hvad var det vi ville, hvad var planen. Det var ikke nemt at gennemskue. Hvis målsætningen er europæisk succes i en eller anden form, så skal der sadles om..

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Steffen am »

SimonH skrev:
15. aug 2019, 23:38
Steffen am skrev:
15. aug 2019, 23:15
SimonH skrev:
15. aug 2019, 23:04
Derudover så tilykke til os. Fra 21/22 der er vi useedet i 3. Kvalrunde. Flot ;)
i 21/22 er Europa League 2 en ting, så der vil vi faktisk være seedet i 3. kvalrunde ;)

Men som danske hold klarer sig i Europa bliver det så også i Europa League 2, og desværre ikke CL eller Europa League 1. :/
Min fejl. Min pointe er dog bare, at vi har formøblet vores seedning, hvor vi er gået fra at være seeedet i playoff, til at være seedet i 3 runde... og det bliver bare værre år for år
Faktisk ikke.
Det er lidt kompliceret fordi UEFA har ændret kvalifikationssystem, men til næste år kommer vi til at have den højeste koeffecient nogensinde.

Det er så sidste skud, inden vi mister 7 dejlige point, og formentlig får 2 eller 2,5 hvis vi kommer i 3. eller 4. kvalifikationsrunde, så netto taber vi 4,5-5 point. Der starter så Europa League 2 som er et stort spørgsmålstegn. Men ville være ret klasse at have en god seedning og tage med ind i et nyt kvalifikationssystem, og specielt hvis vi kan få DK i top 15, ville det være superb. Ser dog svært ud nu.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lupus1999 »

Planen har været lige så tydelig i de 5 Superliga kampe.

Vi har spillerne til at spille 4-2-3-1, så hvorfor ikke gøre det?
EE275617-8C8D-425E-B910-E670549D8E14.jpeg

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Steffen am »

johanhentze skrev:
15. aug 2019, 23:40
Jeg ved at dette ikki hjælper en pind.. MEN;

Alle Rangers fans jeg kender skriver at i var et klasse hold der gjorde det svært for os i perioder. De siger, som i gør, at i skulle spille jeres 442, eftersom det var formationen der skabte problemer for os. Jeg var lidt overasket over jeres formation også.

Rangers fans havde en super oplevelse i Herning og ønsker jer det bedste for denne sesong. Der har aldri været en klub der har behandlet dem så godt. I har fået mange nye fans over den sidste uge. Jeg ved også at det ikke gør en skid forskel.. men sådan er det.

Vi håber i har en god sesong,

We Are The People!!
Ja, det er fandme bittert lige nu, og ja, som du nok har set, er der ikke meget positivisme lige nu, men kommer nok igen på et tidspunkt ;)

Synes jeg faktisk er meget fedt at høre. :D
Og fedt med lidt skotske fans.

Ligeledes vil jeg ønsker jer en god sæson.
Inden kampene troede jeg der ville gå 1-2 sæsoner mere inden i ville være helt tilbage på toppen og kunne udfordrer Celtic, men sku et godt hold i har. Tror godt mesterskabet kan skifte ejer allerede i år.
Håber i hvert fald sidst års nr. 2, bliver dette års nr. 1
(både i Skotland og DK) ;)

Held og lykke mod Legia og i den skotske liga.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af JBT »

At forestille sig Gaarde i stedet for CS er jo forkert tankegang. Der sammenligner man sgu med de forkerte, da vi er et hold der ifølge selvforståelsen skal måle sig med de bedste indenfor en given cube. Så vælg en fra en solid klub udenfor grænserne, feks en af de klubber fra tabellen af retfærdighed vi så i tv.

Mht. FCK har de sort på hvidt bedre spillere på samtlige pladser end FCM, og det mener jeg egentlig ikke, at der er grund til at diskutere. At man kan slå dem som hold på dagen er en anden sag, for sådan gør det sig gældende i alle klubber og ligaer.

Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Densestar7430 »

Det er selvfølgelig let for os, at se Kaba var fremragende i dag. Men det er også blevet bemærket fra al verdens fans på twitter (primært Rangers fans dog), der roser ham til skyerne. Nøj han bliver spændende!

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af SimonH »

Kaba er pisse god. Ham og Brumado sammen bliver godt, når vi skifter til 442.

johanhentze
Indlæg: 7
Tilmeldt: 5. aug 2019, 16:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af johanhentze »

Steffen am skrev:
16. aug 2019, 00:03
johanhentze skrev:
15. aug 2019, 23:40
Jeg ved at dette ikki hjælper en pind.. MEN;

Alle Rangers fans jeg kender skriver at i var et klasse hold der gjorde det svært for os i perioder. De siger, som i gør, at i skulle spille jeres 442, eftersom det var formationen der skabte problemer for os. Jeg var lidt overasket over jeres formation også.

Rangers fans havde en super oplevelse i Herning og ønsker jer det bedste for denne sesong. Der har aldri været en klub der har behandlet dem så godt. I har fået mange nye fans over den sidste uge. Jeg ved også at det ikke gør en skid forskel.. men sådan er det.

Vi håber i har en god sesong,

We Are The People!!
Ja, det er fandme bittert lige nu, og ja, som du nok har set, er der ikke meget positivisme lige nu, men kommer nok igen på et tidspunkt ;)

Synes jeg faktisk er meget fedt at høre. :D
Og fedt med lidt skotske fans.

Ligeledes vil jeg ønsker jer en god sæson.
Inden kampene troede jeg der ville gå 1-2 sæsoner mere inden i ville være helt tilbage på toppen og kunne udfordrer Celtic, men sku et godt hold i har. Tror godt mesterskabet kan skifte ejer allerede i år.
Håber i hvert fald sidst års nr. 2, bliver dette års nr. 1
(både i Skotland og DK) ;)

Held og lykke mod Legia og i den skotske liga.
Gerrard har nu 2 spillerer af kvalitet på hver enkelt position.. Vi havde for eksemplel landsholdspillere på bænken fra: Nigeria, Sverige, Kroatien, Defoe <3 osv... Aribo mangler et gult kort til karantæne så han blev på bænken.. han er en af vores bedste spillere.

Celtic sælger spillere.. nogle siger at det er fordi at det kommer en stor retsag om pædofili.. de har fået 5 eks trænere dømte nu og det er flere der kommer frem. De har mange, MANGE millioner på konto men bruger intet. Vi har en god chance denne sesong.. det kommer - nummer 55 kommer!

Held og lykke :)

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

johanhentze skrev:
16. aug 2019, 01:17
Steffen am skrev:
16. aug 2019, 00:03
johanhentze skrev:
15. aug 2019, 23:40
Jeg ved at dette ikki hjælper en pind.. MEN;

Alle Rangers fans jeg kender skriver at i var et klasse hold der gjorde det svært for os i perioder. De siger, som i gør, at i skulle spille jeres 442, eftersom det var formationen der skabte problemer for os. Jeg var lidt overasket over jeres formation også.

Rangers fans havde en super oplevelse i Herning og ønsker jer det bedste for denne sesong. Der har aldri været en klub der har behandlet dem så godt. I har fået mange nye fans over den sidste uge. Jeg ved også at det ikke gør en skid forskel.. men sådan er det.

Vi håber i har en god sesong,

We Are The People!!
Ja, det er fandme bittert lige nu, og ja, som du nok har set, er der ikke meget positivisme lige nu, men kommer nok igen på et tidspunkt ;)

Synes jeg faktisk er meget fedt at høre. :D
Og fedt med lidt skotske fans.

Ligeledes vil jeg ønsker jer en god sæson.
Inden kampene troede jeg der ville gå 1-2 sæsoner mere inden i ville være helt tilbage på toppen og kunne udfordrer Celtic, men sku et godt hold i har. Tror godt mesterskabet kan skifte ejer allerede i år.
Håber i hvert fald sidst års nr. 2, bliver dette års nr. 1
(både i Skotland og DK) ;)

Held og lykke mod Legia og i den skotske liga.
Gerrard har nu 2 spillerer af kvalitet på hver enkelt position.. Vi havde for eksemplel landsholdspillere på bænken fra: Nigeria, Sverige, Kroatien, Defoe <3 osv... Aribo mangler et gult kort til karantæne så han blev på bænken.. han er en af vores bedste spillere.

Celtic sælger spillere.. nogle siger at det er fordi at det kommer en stor retsag om pædofili.. de har fået 5 eks trænere dømte nu og det er flere der kommer frem. De har mange, MANGE millioner på konto men bruger intet. Vi har en god chance denne sesong.. det kommer - nummer 55 kommer!

Held og lykke :)
Karambo dembele!!!

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
15. aug 2019, 23:42
Av av for en trist omgang. Hvad var det vi ville, hvad var planen. Det var ikke nemt at gennemskue. Hvis målsætningen er europæisk succes i en eller anden form, så skal der sadles om..
Jeg synes faktisk vi kom godt ud til kampen. Vi spillede frisk til, havde gode kombinationer der første frem til en Anderson afslutning som jeg faktisk troede gik ind. Vi havde fart i spillet og havde den gnist vi ikke havde i første kamp, lige indtil Nicolaisen katastrofalt forærer et mål. Derfra mistede vi helt troen og en spiller som Alexander Scholz virkede helt opgivende derfra. Hvor mange mål var han impliceret i over to kampe?

Skuffende at se hvordan spillerne slog op i banen efter den første scoring. Kaba dog et stort lyspunkt som den eneste.

Dette resultat og måden det skete på, kalder på selvransagelse i klubben. Der er godt nok foretaget mange dårlige beslutninger omkring trup og taktik. De vildt heldige resultater i ligaen får dog klubben til at mane til besindighed er jeg sikker på. Nu skal table of justice i hvert fald ikke anvendes for det passer ikke den fortælling man ønsker at komme med
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Stoffer »

Har KA ikke udtalt sig efter kampen? - Vil nogen sende et link, hvis der findes sådan et?

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Cortez »

Stoffer skrev:
16. aug 2019, 07:39
Har KA ikke udtalt sig efter kampen? - Vil nogen sende et link, hvis der findes sådan et?
Han sender sikkert en af sine assistenter.

/Cortez

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Cortez »

Skal da ellers love for at hele ledelsen er gået i flyverskjul. Har nogen hørt noget fra andre end vores anfører siden kampen i går?

/Cortez

kopi
Indlæg: 60
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af kopi »

Cortez skrev:
16. aug 2019, 13:10
Skal da ellers love for at hele ledelsen er gået i flyverskjul. Har nogen hørt noget fra andre end vores anfører siden kampen i går?

/Cortez
Ja...
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... a3d20669d/
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 068b1789b/

Den danske medieflok har ikke prioriteret FCM's kamp i Europa, så så vidt jeg kan erfare har der kun været HF af skrivende presse i glasgow..

Besvar