EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mazower
Indlæg: 17
Tilmeldt: 12. aug 2014, 15:45

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Mazower »

Denne kamp viser bare, at vi ikke har spillerne til det nuværende system. Det har jo egentligt været synligt længe, men i dag bliver det udstillet. Forhåbentlig når trænerteamet også til den erkendelsen. Det kan så passende være det positive at tage med herfra. Udover selvfølgelig Kapa. Han ser bare bedre og bedre ud.
Synes jo egentlig vi har et spændende hold - men få det nu for fanden sat ordenligt op!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Steffen am »

Til dem der ønsker træneren, ledelsen og halvdelen af holdet fyret.
Husk nu hvem vi er, selv om klubben så glemmer sin egen identitet, skal vi ikke gøre det. Vi er ikke AGF eller Brøndby.

Men kønt er det fandme godt nok ikke.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ABT »

Konsulen skrev:
15. aug 2019, 22:30
Jeg giver sgu Morten Bruun ret. Steinleins indgang til disse kampe har sgu tåkrummende. Hvad fanden ligner det at falde på halen over at skulle møde Gerrard? Du er fandme direktør i FCM, og ikke formand for den danske fanklub for Gerrard eller Rangers. Hvor amatøragtigt kan man tillade at opføre sig som direktør i FCM?🙄
Fuldstændig enig. Useriøs tilgang til Europa hvor alting er kynisk og Big business. Steinleins ageren er lige så elendig som den good hosting man giver modstanderen. Man skal sgu da gribe det fuldstændig omvendt an! Modstanderen skal da ikke føle sig velkommen og hyldet, tværtimod!
/ ABT

Billede

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Konsulen »

Man kunne jo have hentet Albæk? Jeg ved godt, at han måske ikke er den bedste, men lige nu mangler vi “hjerte” på holdet. Derudover er der jo sikkert en række danske ( eller måske norske/svenske) midtbanespillere der kunne forstærke holdet - ikke mindst mentalt. Jeg ved godt, at en svensk eller norsk spiller mere blot øger antallet af udlændinge😉 - men i min verden er de ikke “udenlandske” i mentalitet, indstilling og ikke mindst ift. fodboldforståelse

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Konsulen skrev:
15. aug 2019, 22:30
Jeg giver sgu Morten Bruun ret. Steinleins indgang til disse kampe har sgu tåkrummende. Hvad fanden ligner det at falde på halen over at skulle møde Gerrard? Du er fandme direktør i FCM, og ikke formand for den danske fanklub for Gerrard eller Rangers. Hvor amatøragtigt kan man tillade at opføre sig som direktør i FCM?🙄
Opdager du det første nu?? Han har opfører sådan siden gang tråde ind som direktør..!!!

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Vijen »

Steffen am skrev:
15. aug 2019, 22:34
Til dem der ønsker træneren, ledelsen og halvdelen af holdet fyret.
Husk nu hvem vi er, selv om klubben så glemmer sin egen identitet, skal vi ikke gøre det. Vi er ikke AGF eller Brøndby.

Men kønt er det fandme godt nok ikke.
Men hvad er vores identitet? Er vi et hold som skal spille europæisk eller er vi et udviklingshold?

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Begynder nu med at sælge wikheim og Dovbyk..

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af JBT »

Fansene tager jo bare konsekvensen - længere er den ikke
Hvis man vil være en storklub må man lære at handle og agere som en. Hvis ikke, må man se realiteterne i øjnene. Derfor har fedtegreven og co. i aller højeste grad et forklaringsproblem til hele omverdenen, startende fra for 5 år siden.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Konsulen »

Jeg kan faktisk generelt godt lide Steinlein og hans evige optimistiske tilgang til FCM - og jeg mener han gør meget rigtigt. Dette var bare for meget drengerøv

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev:
15. aug 2019, 22:34
Til dem der ønsker træneren, ledelsen og halvdelen af holdet fyret.
Husk nu hvem vi er, selv om klubben så glemmer sin egen identitet, skal vi ikke gøre det. Vi er ikke AGF eller Brøndby.

Men kønt er det fandme godt nok ikke.
Måske man skal være åbne for at “hvem vi er” måske bare ikke er godt nok til det man har ambitioner om og at “hvem vi er” måske skal gentænkes.
Det er helt åbenlyst at man har gabt over noget som man ikke rigtig forstået alvoren af. Jeg gentager gerne mig selv. Brøndby kom i 90’erne til et nyt niveau da Morten Olsen fik klubben på et andet spor. Det samme skete for FCK da Roy Hodgson blev ansat. Impulser udefra er ikke nødvendigvis skidt. Faktisk har det altid været skidt IKKE at være åben for nye impulser. Tidspunktet lige nu behøver dog ikke være det rigtige, men ..... det tror jeg det er
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af JBT »

Der er jo seriøst ingen udenfor FCM der kan lide Steinlein, så det er heldigt nok at han elsker at høre sig selv. Sikke et fjols

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
15. aug 2019, 22:37
Steffen am skrev:
15. aug 2019, 22:34
Til dem der ønsker træneren, ledelsen og halvdelen af holdet fyret.
Husk nu hvem vi er, selv om klubben så glemmer sin egen identitet, skal vi ikke gøre det. Vi er ikke AGF eller Brøndby.

Men kønt er det fandme godt nok ikke.
Men hvad er vores identitet? Er vi et hold som skal spille europæisk eller er vi et udviklingshold?
Haha, ja det er sku et godt spørgsmål. Tænker at det spørgsmål kan danne grundlag for en diskussion, på et tidspunkt hvor man er lidt mindre emotionel og forbandet.

Men in short, klubben siger at man vil puste og have mel i munden. Man vil gerne både performe som FCK og udvikle som FCN. Lige nu er jeg lidt i tvivl om vi gør noget af det.
Ydermere er klubben en stærk identitet, region, familie, sammenhold, egne spillere, power, stærkt fysisk udtryk, heden, stor kontinuitet fra akademiet og til superligaen både på spiller og ledelsen siden. Det er i hvert fald nogen af de ord jeg vil bruge, men som jeg har nævnt tidligere synes jeg klubben udfordrer disse ord lidt for meget lidt nu, men en af de ting de ikke har udfordret endnu, er kontinuitet på stabssiden, og vi har ikke skiftet overordnet strategi som Brøndby og AGF har. Men tilgengæld synes jeg så godt nok desværre vores strategi er ret utydelig lige nu :(

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ben2han »

Jeg siger som Klaus egelund sagde/frygtede, nemlig at FCM har sat sig mellem 2 stole, man køber spillere og lejer dem ud, men samtidig mangler de kvalitet i dem man har. Man sender nogle unge til Fredericia, de kan ikke spille sig på, og har svært ved at spille sig i truppen.

Man sender dem videre til norge, århus Fremad osv. FCM ejer alt for mange spillere, som er meget tvivlsomme.

Der mangler kvalitet i den trup man har, man har ikke fået lavet et generationsskifte efter spillere som sparv, poulsen, Peter andersson, Novak, bak, det er jeg enig i.

Som en skriver herinde, der mangler en targetmand/spilstyrer på holdet. Nuvel Sparv kommer ind og viser lidt af det, men der går for langsom nu for ham.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Cortez »

Steffen am skrev:
15. aug 2019, 22:43
Vijen skrev:
15. aug 2019, 22:37
Steffen am skrev:
15. aug 2019, 22:34
Til dem der ønsker træneren, ledelsen og halvdelen af holdet fyret.
Husk nu hvem vi er, selv om klubben så glemmer sin egen identitet, skal vi ikke gøre det. Vi er ikke AGF eller Brøndby.

Men kønt er det fandme godt nok ikke.
Men hvad er vores identitet? Er vi et hold som skal spille europæisk eller er vi et udviklingshold?
Haha, ja det er sku et godt spørgsmål. Tænker at det spørgsmål kan danne grundlag for en diskussion, på et tidspunkt hvor man er lidt mindre emotionel og forbandet.

Men in short, klubben siger at man vil puste og have mel i munden. Man vil gerne både performe som FCK og udvikle som FCN. Lige nu er jeg lidt i tvivl om vi gør noget af det.
Ydermere er klubben en stærk identitet, region, familie, sammenhold, egne spillere, power, stærkt fysisk udtryk, heden, stor kontinuitet fra akademiet og til superligaen både på spiller og ledelsen siden. Det er i hvert fald nogen af de ord jeg vil bruge, men som jeg har nævnt tidligere synes jeg klubben udfordrer disse ord lidt for meget lidt nu, men en af de ting de ikke har udfordret endnu, er kontinuitet på stabssiden, og vi har ikke skiftet overordnet strategi som Brøndby og AGF har. Men tilgengæld synes jeg så godt nok desværre vores strategi er ret utydelig lige nu :(
Vi blev jo lovet en ny strategi i februar. En, som efter Steinleins udsagn, skulle få klubben helt op på den “store” klinge. Tænker der er en grund til, at de ikke har meldt noget ud endnu. Mit bud er, at der ville være lidt for meget Komiske Ali over det.

/Cortez

Jakla
Indlæg: 352
Tilmeldt: 26. apr 2014, 19:28

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Jakla »

Bottom Line - vi tabte chancen i sidste kamp.

Besvar