SL R5: Horsens - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af mousebreaker »

Horsens - FCM
Søndag kl 16
CASA Arena Horsens
Eurosport 2

Så går det løs igen i suppen. FCK har allerede taget sin 5. sejr hvilket vi passende kan matche ved at besejre et selvtillidsfuldt Horsenshold. Pletten fra Rangers opgøret er ikke lige sådan at vaske væk, men vi skal videre og det gør vi bedst med en præstation hvor vi igen ser et aggressivt Midtjylland hold. Jeg gætter på at vi nu kommer til at se en del rotation for første gang i sæsonen med en start til den aldrende kaptajn

Mit gæt på en opstilling:
Jesper Hansen
James - Scholz - Nicolaisen
Cajuste - Ayo - Polle - Evander - Joel
Brumado - Kaba

Erik i "frivillig" karantæne. Måske Mabil kunne få en start i stedet for Brumado men jeg tænker at KA vil have de to store i front i returen mod Rangers. Kan ikke forestille mig at Wikheim starter.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af henker »

Ja vi er tvunget til at få den negative nederlag vask hurtigst mulig væk for at holde selvtillid højt.. 😊👍

Men ærlig talt jeg tror ikke på at Polle får vi brug ret meget mere for denne sæson. Det ser ud til at KA prøve at pres Polle til at stille støvler på hylden.

Såeh derfor tror jeg at Paulinho vender tilbage. Til bænken eller.... Hvad ved jeg...

Jeg gætter mig til at det bliver :

Hansen
James - scholz -Nicolaisen
Jens Lyn/ Joel - Onyeka - evander - okosun - Joel / Paulinho
Kaba / Mabil - brumado
Senest rettet af henker 10. aug 2019, 16:15, rettet i alt 1 gang.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:
10. aug 2019, 15:40
Horsens - FCM
Søndag kl 16
CASA Arena Horsens
Eurosport 2

Erik i "frivillig" karantæne. Måske Mabil kunne få en start i stedet for Brumado men jeg tænker at KA vil have de to store i front i returen mod Rangers. Kan ikke forestille mig at Wikheim starter.
Problemet er at KA vil have hængangriber i hans formation.. hvilket er tilvalg wikheim og Mabil...

Men jeg tror at det er mabi's tur at have flere minutter i ben.. 😊 men det få vi venter og se imorgen..

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Steffen am »

En ikke nødvendigvis uvæsentlig detalje, i denne periode, hvor banerne normalt er gode, har Horsens holdt en stor koncert torsdag aften, så græstæppet er et stort spørgsmålstegn.
Dette kan give lidt ekstra krydderi til vores skizofrene spillestil. Teknisk eller fysisk? Evander og Wikheim spillede sig ikke tættere på holdet i torsdags, så måske det er en anledning for en rotation på de pladser?

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af THenry »

Jeg håber også på Brumado-Kaba på toppen. Hvis vi vil gå efter et mirakel i Glasgow, så skal vi have 2 angribere på banen fra start. Det vil derfor være oplagt at prøve denne duo mod Horsens. Wikheim har også fortjent en tur på bænken efter en rædderlig indsats i torsdags.

Jeg tror James overtager fra Erik i midterforsvaret, og på wing backs kan vi dårligt rotere i øjeblikket, så det må blive Cajuste og Anderson igen.

Jeg har ingen anelse om, hvem der spiller på midtbanen, men kan sagtens se en eller to udskiftninger der. Det mest interessante bliver naturligvis om Polle får chancen, eller om vi efterhånden skal betragte ham, som én der ikke længere er tiltro til.

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Danand123 »

Selv om vi ikke er helt ude af Europa føles det selvfølgelig sådan. Har det altid lidt svært med første Superligakamp lige efter... men vi skal videre.

Tror dog det bliver mega svært i morgen mod et Horsens-hold, der tørster efter revanche mod os efter 10 nederlag i træk. Og måske en ujævn bane og noget blæst, så kender vi Horsens.

Men at vi sidder her og er skuffede fortæller også noget om, hvor langt vi er nået mht ambitionerne. Husker tydeligt tilbage til både 2013 og 2014, hvor vi blev slået tidligt ud i Europa. Jeg tænkte bare fint, så kan vi bruge kræfterne i toppen ag superligaen.

Håber på god opbakning i morgen...

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Acebone »

Hvis Dyhr på nogen måde er klar til Superliga, så ville jeg kaste ham i ilden, hvilket fører Andersson over til højre, og så ville jeg belønne Cajustes gode præstationer med en plads på midten.

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Sander »

Ja, det er nok bedst, at vi koncentrer os om superligaen og pokalen. Vi har nu 4 gange i træk bevist at vi er et godt Superliga hold og heller ikke mere.

FCK er et Europa hold, og det bliver vi aldrig med vores strategi.

God kamp i Horsens.

Fcm2020
Indlæg: 20
Tilmeldt: 11. jul 2019, 18:48

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Fcm2020 »

Håber vi stiller op med kanter , mabil og Wikheim kunne gøre ondt på horsens, Anderson er også.mulighed hvis Wikheim skal have en pause . Er ikke fan af det nye system .

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af bifr05t »

Hvis ikke der bliver ændret formation, så har trænerstaben da helt tabt sutten. Vi har ikke spillermaterialet til den nuværende formation, og den fungerer ikke mod sværere modstandere, som vi så mod Rangers.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 864
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af ABT »

Foruden en sejr er mit ultimative krav til dagens præstation, at der kommer den trodsreaktion, som aldrig skete mod Rangers. Hvis spillerne ikke kommer ud med en killer-mentalitet, så er det simpelthen til grin - uanset hvor mange rotationer der så måtte være i start 11’eren. Om det så skal koste 8 gule kort i løbet af kampen, så må det være det der skal til.

Passion, stolthed og ære kommer i første række i dag.

Hvordan spillet kommer til at flyde på vej mod sejren, er for mig sekundært i dag.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Ravnen »

Det er på tide at give Jakob Poulsen en startplads. Jeg tror han kommer med ild i øjnene og vilje til at vise han stadig er der.

Derudover savner jeg vores fløje, lad os nu få Wikheim og Mabil ud på kanterne igen, det fungerede.

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Danand123 »

Ja, det får JP så ikke. På vej til at forlade klubben.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af Sahl »

Ravnen skrev:
11. aug 2019, 11:31
Det er på tide at give Jakob Poulsen en startplads. Jeg tror han kommer med ild i øjnene og vilje til at vise han stadig er der.

Derudover savner jeg vores fløje, lad os nu få Wikheim og Mabil ud på kanterne igen, det fungerede.
Det tror jeg ikke vi skal regne med.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... l-skilles/

Om formationen er forkert og om det går for meget ud over Wikheim og Mabil vil jeg ikke tage stilling til endnu, lad os se hvordan det står til om et par runder.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R5: Horsens - FCM

Indlæg af henker »

Sahl skrev:
11. aug 2019, 14:09
Ravnen skrev:
11. aug 2019, 11:31
Det er på tide at give Jakob Poulsen en startplads. Jeg tror han kommer med ild i øjnene og vilje til at vise han stadig er der.

Derudover savner jeg vores fløje, lad os nu få Wikheim og Mabil ud på kanterne igen, det fungerede.
Det tror jeg ikke vi skal regne med.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... l-skilles/

Om formationen er forkert og om det går for meget ud over Wikheim og Mabil vil jeg ikke tage stilling til endnu, lad os se hvordan det står til om et par runder.
Sådan da!!! Det er på tide at slippe af med ham på nuværende tidspunkt, hvor det er absolut ikke ideelle at beholde ham med den løntung og vi kommer heller ikke brug for ham længere.. 😊

Besvar