EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Steffen am »

Saemala skrev:
8. aug 2019, 13:56
Steffen am skrev:
8. aug 2019, 13:37
Noget helt andet.

I aften på C.C. der er monteret sæde3, hvilket godt kan være akavet når en tribune er vant til at stå op, pludselig skal sidde ned. Tidligere har der været gang i noget seriøs squat træning. Og interne skænderier/diskussioner, fordi der er uenighed om hvorvidt man kan/skal stå op eller sidde ned.

Hvad er aftalen, skal man bruge sæderne, bare dordi de er der? Uefa's regler er der skal være sæder af sikkerhedsgrunde, og for at kunne styre tilskuerne, men skal de bruges?
Nej.
Må jeg referer videre til dig, hvis nogen brokker sig over man står op? ;)

THenry
Indlæg: 1619
Tilmeldt: 5. jan 2015, 20:41

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af THenry »

Det er kun på CC, at problematikken opstår, og den eneste grund til, at der er sæder på CC i dag skyldes vel UEFAs regler, der er med til at reducere tilskuerekapaciteten (på ståtribuner) efter nogle ret alvorlige ulykker i 80'erne, hvor der blev lukket alt for mange folk ind på ståtribuner?

Uden at have gennemlæst UEFAs regulativ, så tvivler jeg stærkt på, at der står, at du rent faktisk SKAL sidde ned under kampen, selvom du i dag teknisk set er tildelt en "siddeplads". Vi stod også op mod Southampton og Man U m.v., så jeg gør det samme i dag, indtil jeg bliver bedt om at sætte mig ned, eller det meddeles over højtaleren, at man ikke må stå op, så vil jeg gøre det, jeg plejer.

Hvis man vil sidde ned på CC i dag, så tror jeg man skal søge ud mod siderne af tribunen...Der skal fuld knald på stadion!

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:
8. aug 2019, 14:02
Saemala skrev:
8. aug 2019, 13:56
Steffen am skrev:
8. aug 2019, 13:37
Noget helt andet.

I aften på C.C. der er monteret sæde3, hvilket godt kan være akavet når en tribune er vant til at stå op, pludselig skal sidde ned. Tidligere har der været gang i noget seriøs squat træning. Og interne skænderier/diskussioner, fordi der er uenighed om hvorvidt man kan/skal stå op eller sidde ned.

Hvad er aftalen, skal man bruge sæderne, bare dordi de er der? Uefa's regler er der skal være sæder af sikkerhedsgrunde, og for at kunne styre tilskuerne, men skal de bruges?
Nej.
Må jeg referer videre til dig, hvis nogen brokker sig over man står op? ;)
Bare svar sådan her, og så ikke brug mere krudt på det.

"Det her er en stemningstribune. Vil De sidde ned, så har der været rig mulighed for at få billetter på både sportsmaster og Faxe, hvor folk sidder ned. God kamp"
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Acebone »

CC er en ståtribune, og det er jo kun fordi, klubben er tvunget af UEFA til at sætte de sæder op, at den gør det. Selvfølgelig er man i sin gode ret til at stå op.

Man kunne håbe, UEFA fik nogle mere fornuftige regler på et tidspunkt. Det er rent ressourcespild med de sæder; det reducerer kapaciteten og er kun til gene på et stadion som vores. Der kan jo aldrig forekomme en Heysel/Hillsborough på vores relativt små ståtribuner - det er helt ude af proportioner.

FCM2000
Indlæg: 2139
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af FCM2000 »

sæsonkort er noget fanden har skabt !!!

Jeg mener, at FC barcelona har en regel om, at møder en sæsonkortholder ikke op til en kamp, får vedkommende en fee.

Chancebilletter skaber en masse uro med folk der kommer ind under kampen, elektronisk burde det være muligt, at sæsonkortholdere melder afbud senest 5 timer før kampstart. ellers en fee der bliver trukket over betalingskortet.

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/mu ... ngers-brag

974
Indlæg: 1998
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af 974 »

Jeg kan INGEN steder læse i UEFA´s regulativer at publikum SKAL sidde ned!

https://www.uefa.com/MultimediaFiles/Do ... WNLOAD.pdf

Danand123
Indlæg: 831
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Danand123 »

Altså det er jo bare, at man som sæsonkort-holder skal bestille billetten (gratis) inden en vis dato... ellers kan pladsen sælges. Det mener jeg var gældende sidste år mod Astana - og måske også Malmø.

Men mon ikke mange af pladserne er "solgt" videre til en man kender, når nu det er blevet så nemt at udskrive en billet via sæsonkortet og med tanke på interessen for kampen.

Og ja, vi har altid stået op til de store Europacup-kampe... Og vi gør det igen...

Selvfølgelig går man ikke før tid - og ej heller i Superligaen. Så meget mangel på respekt. I forhold til fx i Aarhus, er det relativt nemt at komme væk fra MCH, hvis man bruger de rigtige P-pladser i forhold til i hvilken retning man kører.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Steffen am »

Tak for svarene.
Kan være jeg står/sidder det forkerte sted på C.C.

Håber i hvert fald at komme til at kunne stå i aften, uden at skulle skændes. ;)


God kamp! :D

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af henker »

Den ligner det samme formation som søndags. Dog starter kaba ind først istedet for brumado

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af ben2han »

Jens C er det store lyspunkt i 1 halvleg, det samme kan man ikke sige om J. andersson som tillod indlægget til målet, ej heller Frank der intet har fået ud af det, wickheim igen igen varmer for meget.

Svagheden på midten er igen frank og Sparv

Ydersiden
Indlæg: 5
Tilmeldt: 3. jul 2019, 16:33

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Ydersiden »

Det ses desværre tydeligt at der er nogle offensive relationer der ikke er spillet ud. Evander virker til at spille sin egen kamp, trækker tempoet ud af kampen så snart han får bolden.....skuffende i så vigtig en kamp.

Lund7400
Indlæg: 1069
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Lund7400 »

Skidt Scholz. Fejl sker. Jeg har svært ved at se, hvad det er Frank bidrager med. Teknisk er han bagud, og også på spilfordtåelse. Det bliver for omstændigt med den midt. Så gerne Oku for Frank.

Joel er blevet spilet tyndt nogle gange, men det er sgu også en klasse back Rangers har der.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af henker »

Jens lyn stråler iaften!! Arghh wikheim!!! Smide ham ud!! Onyeka og sparv gjort det rigtigt flot.. Men lad være med at komme for meget fremme..

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af bifr05t »

Forhåbentligt skifter vi en eller anden ud på vores 5 mands midt, og sætter Mabil på banen. Derefter burde vi gå over til en 3-4-3, så vi kommer til chancer i det åbne spil, for lige nu er det kun på hjørnespark og indkast vi kommer frem til chancer.

Wikheim skal ud på kanten, han kan ikke komme igennem deres ståldefensiv.

ben2han
Indlæg: 446
Tilmeldt: 24. aug 2017, 22:04

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af ben2han »

Lund7400 skrev:
8. aug 2019, 20:53
Jeg har svært ved at se, hvad det er Frank bidrager med. Teknisk er han bagud, og også på spilfordtåelse. Det bliver for omstændigt med den midt. Så gerne Oku for Frank.

Joel er blevet spilet tyndt nogle gange, men det er sgu også en klasse back Rangers har der.
Enig jeg tror ikke at Frank lykkedes med noget som helst i 1 halvleg, med ham og Sparv, er det for nemt for Rangers at lukke ned for FCMs midtbane.

Joel skulle aldrig have tilladt det indlæg til målet

Besvar