Superligaen FCM -FCN (2)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af henker »

Vil gerne hører om kreav og Mayron er skadet? Eller er de sat til side ligesom Onuachu pga til salg?

Og er Sviatchenko blive nr1 kaptajn nu??

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af mousebreaker »

Ville være rart hvis Brumado snart fik hul på bylden og lidt selvtillid ind i knolden. Så kunne vi også få at se om han virkelig er så ringe en afslutter som det lader til eller om det blot er fordi han lige skal have ro mellem ørerne. Manden burde have været på ca 1 mål per kamp i sin FCM karriere for hold da op det er nogle store chancer han brænder.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af mousebreaker »

Virkelig godt lavet af Brumado. Sikkert eksekveret af Evander.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af henker »

- Det er trends at se de 3 centerforsvarer kommer for ofte lang frem..

- Det gør Onyeka og okosun også.. Så 3 center forsvar står alene tilbage..

- Wikheim virker lidt langsom og egoistisk.. Byt ham med kaba.

Lang så godt med bold fordele... Lækkert!! 👍👏👏👍

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af Stoffer »

Det er enestående hvor svært vi har ved at finde et balanceret udtryk.

Enten har man ikke forberedt sig nok - det tvivler jeg på - ellers har man i forberedelserne undervurderet Atanga. Uanset har man godt nok haft dårlig styr på ham. Han har nogle kvaliteter, man ikke kan dæmme op for, men så må man jo justere taktikken.

Frygteligt med skade til Paulinho. Det så slemt ud på ham.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af mousebreaker »

En halvleg der giver mange svar på godt og ondt.
Vi kan se hvad det er vi er på vej hen mod. Mere underholdende, boldbesiddende med mere spil ned gennem midten uden at vi glemmer kanterne. Det synes jeg er fedt at se og det passer meget godt til brasserne.
Jeg må dog indrømme at jeg synes Okosun ikke rigtig byder ind med noget, og jeg ville gerne have kaptajnen ind i stedet. Okosun vil dog være savnet på dødbolde hvor han har sine spidskompetencer.
Brumado giver masser af prøver på hvad han kan - og tilsyneladende ikke kan.....
God halvleg af Evander
Vi giver rigtig meget plads i bagrummet og vi kunne nemt have indkasseret 2 mål på den konto.
Det burde vel være 2-2 lige nu i en levende halvleg, hvor jeg gerne vil fremhæve dommeren for et rigtig godt arbejde i første halvleg.
Onyeka og til tider Wikheim holder for meget på bolden.
Mange lækre detaljer for feinschmeckere synes jeg, men brutalt at se de chancer vi giver væk
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:
21. jul 2019, 18:57
En halvleg der giver mange svar på godt og ondt.
Vi kan se hvad det er vi er på vej hen mod. Mere underholdende, boldbesiddende med mere spil ned gennem midten uden at vi glemmer kanterne. Det synes jeg er fedt at se og det passer meget godt til brasserne.
Jeg må dog indrømme at jeg synes Okosun ikke rigtig byder ind med noget, og jeg ville gerne have kaptajnen ind i stedet. Okosun vil dog være savnet på dødbolde hvor han har sine spidskompetencer.
Brumado giver masser af prøver på hvad han kan - og tilsyneladende ikke kan.....
God halvleg af Evander
Vi giver rigtig meget plads i bagrummet og vi kunne nemt have indkasseret 2 mål på den konto.
Det burde vel være 2-2 lige nu i en levende halvleg, hvor jeg gerne vil fremhæve dommeren for et rigtig godt arbejde i første halvleg.
Onyeka og til tider Wikheim holder for meget på bolden.
Mange lækre detaljer for feinschmeckere synes jeg, men brutalt at se de chancer vi giver væk
Du beskriver det meget godt.. 😊

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af mousebreaker »

Hvad er det jeg snakker om. Selvfølgelig skal Okosun da være på banen..... :D
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af Benzo »

Nå lidt kunne Okosun da byde ind med ;)

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af mousebreaker »

Kan godt lide at KA tager sine indskiftninger i det her tidsrum. Når vi har så gode spillere på bænken som kan komme ind med friske ben, så skal de også have tid til at gøre en forskel
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af Christian »

Jeg er vild med den nye stil vi spiller med, og jeg synes vi spiller en flot kamp. FCN er et godt hold, selvom de lige har solgt nogle af deres bedste.

Brumado med sin bedste kamp. Målene skal nok komme. Han byder ind med langt mere end George som jeg ser det.
Også plusser til Jesper Hansen som stod en god kamp, og var uheldig ved målet.

Fedt at se Poulsen i nogle minutter. Han er helt sikkert ikke færdig endnu.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af henker »

Jeg ærgerligt mig lidt over at hvad kan de 1,5angriber oprindelige opnå?? Mabil, wikheim er jo ikke angriber... Brumaldo ser som om han forsøger, men ved ikke hvad han gør.. Mmm

Jeg ærgerligt mig også at Poulsen kommer ind og river bind fra svia... Han har blive mere dårligere nu..

Vi må seriøst gå ud og finde back og centrale midtbane..

Og jeg er vild med 352 /532 system.. KA har virkelig gjort det godt. Forhåbentlig arbejder holdet mere ind til den ny system at kende bedre..

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af mousebreaker »

God sejr. Tror Mabil fik en lille påtale lige efter han tog den afslutning 2,5 minutter inde i overtiden. Han tog den da i hvert fald mod sidelinjen lige efter som han også burde have gjort første gang. Så hovedløst.
Mere tilbageholdende halvleg hvor vi er mere kontrollerende, men FCN er godt nok gode til at søge bagrummet med de raketter de har. Underholdende bold de spiller.
Usikkert indhop af kaptajnen, men det er også en helt ny situation for ham og han har fået stillet rigtig mange negativt ladede spørgsmål den sidste uges tid. Så fedt han fik nogle minutter og anførerbindet på armen.
Vi spillede bedre i dag med bolden men første halvleg elendigt defensivt.
2 kampe, 6 point. Vi takker og bukker. Flot betaling for det vi har leveret.

Ærgeligt Paulinho blev skadet. Han er nok ude nogle uger, jeg kan ellers godt lide det han byder ind med offensivt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af mousebreaker »

Christian skrev:
21. jul 2019, 20:01
Jeg er vild med den nye stil vi spiller med, og jeg synes vi spiller en flot kamp. FCN er et godt hold, selvom de lige har solgt nogle af deres bedste.

Brumado med sin bedste kamp. Målene skal nok komme. Han byder ind med langt mere end George som jeg ser det.
Også plusser til Jesper Hansen som stod en god kamp, og var uheldig ved målet.

Fedt at se Poulsen i nogle minutter. Han er helt sikkert ikke færdig endnu.
Mjah, jeg ved ikke hvad jeg skal sige med Brumado. En angriber SKAL score mål med de chancer han får serveret. Vi får se hvad han er for en spiller når han får hul på bylden. Er han Mayron George vol 2 eller et stort salg?
Indtil videre så ligner han ikke en trussel for Sory Kaba hvis Kaba ellers er pengene værd
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Superligaen FCM -FCN (2)

Indlæg af Christian »

mousebreaker skrev:
21. jul 2019, 20:06
Christian skrev:
21. jul 2019, 20:01
Jeg er vild med den nye stil vi spiller med, og jeg synes vi spiller en flot kamp. FCN er et godt hold, selvom de lige har solgt nogle af deres bedste.

Brumado med sin bedste kamp. Målene skal nok komme. Han byder ind med langt mere end George som jeg ser det.
Også plusser til Jesper Hansen som stod en god kamp, og var uheldig ved målet.

Fedt at se Poulsen i nogle minutter. Han er helt sikkert ikke færdig endnu.
Mjah, jeg ved ikke hvad jeg skal sige med Brumado. En angriber SKAL score mål med de chancer han får serveret. Vi får se hvad han er for en spiller når han får hul på bylden. Er han Mayron George vol 2 eller et stort salg?
Indtil videre så ligner han ikke en trussel for Sory Kaba hvis Kaba ellers er pengene værd
Helt enig i at han skal score mål. Men hvis han kan starte med at bidrage på alle andre fronter, og det synes jeg han gør, så tror jeg på at målene nok skal komme.

Edit. Vi plejer jo også at fordele vores mål på rigtig mange spillere, så det skal nok gå selvom han skal bruge lidt tid på at komme i gang. Et straffe fremtvunget i dag allerede. Det må give lidt selvtillid.

Besvar